Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź

Data: 2012-09-25 10:45:05
Autor: johnnybravo
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź
Panie Panowie. Myślałem że mnie nigdy to nie spotka.... a jednak.

Dzisiaj próbowałem wpłacić pieniądze na konto w Alior Sync - oczywiście opcja wpłatomat Euronet.

W Centrum handlowym M1 w Cseladzi w bankomacie Euronetu dokonałem wypłaty kwoty 2000 zł z konta w Eurobanku (mam oczywiście potwierdzenie 12.09.25 18:33 nr XXXX kwota 2.000,00) i w "maszynie" obok kilka sekund później dokonywałem wpłaty. Niestety po włożeniu banknotów wpłatomat zablokował się i zakomunikował że doszło do zablokowania gotówki po czym oddał kartę i pozostał stanie zablokowanym.

Oczywiście niebieski ekran - komunikat że wpłatomat nieczynny w dwóch językach. Opcja REKLAMACJA złożona telefonicznie i czas oczekiwania 15 dni roboczych. Żadnej możliwości poinformowania firmy obsługującej by umówić się na przeliczenie gotówki (kwestia bezpieczeństwa ponoć), żadnej możliwości uzyskania informacji kiedy wspomniany wpłatomat zostanie sprawdzony i kiedy zostaną zwrócone pieniądze.

JESTEM ZAŁAMANY - czy ktoś maił podobny problem? Czy można reklamować to również w banku? POMOCY

JB

Data: 2012-09-25 20:57:37
Autor: xbartx
Dnia Tue, 25 Sep 2012 10:45:05 -0700, johnnybravo napisał(a):

Panie Panowie. Myślałem że mnie nigdy to nie spotka.... a jednak.

Dzisiaj próbowałem wpłacić pieniądze na konto w Alior Sync - oczywiście
opcja wpłatomat Euronet.

Skoro złożyłeś reklamację to musisz czekać. Wydaje mi się, że pieniądze powinny trafić na Twoje konto tylko z opóźnieniem.

--
xbartx

Data: 2012-09-26 01:34:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź

<johnnybravo@o2.pl> 5098bc30-315e-4233-91c2-24618cbcfe74@googlegroups.com

: JESTEM ZAŁAMANY - czy ktoś maił podobny problem?

Wiele osób.

: Czy można reklamować to również w banku?

IMO trzeba! SyneC odbiera reklamacje netem bezproblemwo.
IMO najpierw należało zwrócić się do SynCa, a dopiero
później napisać na grupie, aby stracić jak najmniej czasu.

IMO SyneC nie może odmówić udzielenia pomocy -- toż jesteś jego **Klientem**.

: POMOCY

ZTCW nie było wypadku zagrabienia mienia ,,na zawsze'',
zatem IMO możesz spokojnie oczekiwać zwrotu szmalu choć
jak to mówią -- czas to pieniądz, a i nerwów sporo możesz
stracić... Zapewne Twoje poczynania bacznie rejestrowała
jakaś kamerka, która obiektywnie (niemal dosłownie) wykaże,
iż wszystko, co wyjąłeś z czeluści EB, włożyłeś do dziury
EN... A ile pobrałeś z EB -- widać na kwicie z EB...

-=-

Mnie przed wielu laty (może przed 15) bankomat PeKaO zjadł 50 złotych.

[była to kara Boża -- spaliłem sodowy palnik kosztujący 50 złotych;
bank milczał i milczał, ale gdy tylko zapłaciłem za ów palnik -- bank
natychmiast zadzwonił do mnie i poinformowałA mnie o tym, że ów szmal
wrócił na moje konto; palnik spaliłem głupio -- nie było wątpliwości
co do tego, że ulicznica zwana sodówką, tak podłączona, spali się...]

-=-

Zwykle ludzie zabezpieczają się prze takimi sytuacjami tak,
iż wkładają makulaturę porcjami, nie zaś w jednym kawałku.
No -- ale (jak to mawiają) mądry Polak po szkodzie.

Data: 2012-09-25 21:55:09
Autor: JB
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź
Reklamacja złozona zazraz po incydencie w Euronet.
Złożona również w Alior Sync - nie twierdzą że przyspieszy "ale lepiej
spróbować" moim zdaniem.

Pozostaje czekać ...

JB

Data: 2012-09-26 09:28:12
Autor: Kapsel
Tue, 25 Sep 2012 10:45:05 -0700 (PDT), johnnybravo@o2.pl napisał(a):

JESTEM ZAŁAMANY - czy ktoś maił podobny problem? Czy można reklamować to również w banku?
 Ja. W tym samym miejscu :)
Oddali po ok 2 tyg.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-09-26 02:23:56
Autor: johnnybravo
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź

Ja. W tym samym miejscu :)

Oddali po ok 2 tyg.

Złożyłeś reklamację tylko w Euronet czy zgłaszałeś sprawę też w banku?

Data: 2012-09-26 12:36:15
Autor: Kapsel
Wed, 26 Sep 2012 02:23:56 -0700 (PDT), johnnybravo@o2.pl napisał(a):

Ja. W tym samym miejscu :)

Oddali po ok 2 tyg.

Złożyłeś reklamację tylko w Euronet czy zgłaszałeś sprawę też w banku?

Wtedy to był chyba wpłatomat dedykowany dla mbanku.
Złożyłem reklamację przez mlinię, oddzwonili potem że będą rozpatrywać,
potem mail że rozpatrzyli i kasa na koncie.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-10-02 01:26:53
Autor: johnnybravo
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź
Tydzień mija - rezultat:
- reklamacja Euronet - "już" przydzielona osoba do rozpatrzenia reklamacji
- reklamacja Sync - żadnej odpowiedzi w systemie .

No siąść i płakać.

Data: 2012-10-05 09:56:05
Autor: johnnybravo
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź
cd...

Otrzymałem zwrot "zabranych" przez maszynę pieniędzy - CUDOWNIE zwrócono 1950 pln!!!!

Nikt nie zadzwonił nawet z Euronetu z ta wspaniałą wiadomością.
Dzisiaj po kontakcie z mojej strony okazało się że o różnicę to ja mogę sobie reklamację złożyć ale w .. MOIM BANKU.

Sprostowanie - automat nie ukradł pieniędzy, zawiesił się, po prostu maszyna, okradziony zostałem o 50 pln przez EURONET!!!!!!!!!!! PS - reklamacja w SYNCu 30 dni ROBOCZYCH (złożona)

Data: 2012-10-06 01:16:15
Autor: artikpl
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź
Podejrzewałem, że nie dostaniesz całości, niejedną już podobną historię czytałem o wpłatomatach i często banki zwracają mniej niż "podobno" klient wpłacił. Cóż, droga przez mękę z kolejnymi reklamacjami.

Data: 2012-10-06 18:16:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź

<artikpl@gmail.com> 4daf4a96-8954-43f6-9958-d173b3414fbb@googlegroups.com

[...]

Jeśli tam było kameralnie ;) -- chyba łatwo udowodnić, ile wpłacił.

Data: 2012-10-07 00:13:41
Autor: johnnybravo
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź

Jeśli tam było kameralnie ;) -- chyba łatwo udowodnić, ile wpłacił.

To moja ostatnia deska ratunku po reklamacji w Sync`u.

Data: 2012-10-07 13:44:49
Autor: Krzysztof Halasa
johnnybravo@o2.pl writes:

Jeśli tam było kameralnie ;) -- chyba łatwo udowodnić, ile wpłacił.
To moja ostatnia deska ratunku po reklamacji w Sync`u.

No bez żartów. Nie wiem czy bank uzna reklamację, ale wiara że zrobi to
na podstawie nagrania z kamer?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-10-07 21:32:35
Autor: johnnybravo
W dniu niedziela, 7 października 2012 13:44:49 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa napisał:
johnnybravo@o2.pl writes:

> To moja ostatnia deska ratunku po reklamacji w Sync`u.

No bez żartów. Nie wiem czy bank uzna reklamację, ale wiara że zrobi to

na podstawie nagrania z kamer?

-- Krzysztof Halasa

Czyli jednym słowem mogę uznać 50 PLN za "niebyłe" lub za prowizje od zacięcia wpłatomatu.... ?

Data: 2012-10-08 12:36:34
Autor: assembea
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź
> No bez żartów. Nie wiem czy bank uzna reklamację, ale wiara że zrobi to

> na podstawie nagrania z kamer?

Kiedyś przy wpłacaniu większej kwoty w kilku krokach wpłatomat Polbanku zaciął się na ostatniej paczce i połknął 5k bez rejestracji transakcji. Reklamowałem - podobno decydujące było nagranie z kamer (ale nie wiem, czy tak faktycznie było, czy tylko pracownicy oddziału mi tak przekazali).

Data: 2012-10-10 19:32:43
Autor: Krzysztof Halasa
johnnybravo@o2.pl writes:

Czyli jednym słowem mogę uznać 50 PLN za "niebyłe" lub za prowizje od zacięcia wpłatomatu.... ?

Niekoniecznie, myślę że szanse są znaczne. Za ew. sukces raczej nie
będzie jednak odpowiedzialna kamera.

Napisałbym normalną reklamację do banku, z opisem dotychczasowych
kontaktów. Myślę, że nie powinno być trudne przekonanie kogoś do naszej
tezy, że włożyliśmy do automatu 2000 zł, w sytuacji, gdy właściciel
bankomatu twierdzi że to było 1950 zł, i że bankomat "zepsuł się" bez
winy klienta.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-10-23 08:36:53
Autor: johnnybravo
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź

Czyli jednym słowem mogę uznać 50 PLN za "niebyłe" lub za prowizje od zacięcia wpłatomatu.... ?

Panie Panowie tak chyba właśnie będzie - UWAGA - Alior ma odpowiedź w systemie już od dwóch tygodni i nikt nie pofatygował się żeby mi odpowiedzieć na REKLAMACJĘ. banda banda - nie chce używać ostrzejszych słów. Niestety - "ktoś" nie oddzwonił do Pana, dobrze że Pan dzwoni!!!!!!!!!!

Złożyłem odwołanie od reklamacji - telefonicznie. Ciekawe czy będą pamiętać by oddzwonić. ps - zna koś namiar na jakąś kompetentną osobę w tym bandaBanku - rzecznik prasowy, ktoś kto udziela się na forach etc?

Data: 2012-10-11 03:00:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź

"Krzysztof Halasa" m3bogefqvi.fsf@intrepid.localdomain

[...]

Więc w jakim celu ludzie instalują te kamery, jeśli później
nie chcą korzystać z tego, co te kamery widziały?

Data: 2012-10-11 20:14:15
Autor: Krzysztof Halasa
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> writes:

Więc w jakim celu ludzie instalują te kamery, jeśli później
nie chcą korzystać z tego, co te kamery widziały?

Ależ chcą. Tyle że wykazanie że klientowi jednak trzeba zapłacić te
50 zł to dość kontrowersyjna korzyść.
Kontrowersyjna nie oznacza braku, oszukanie klienta to strata (klient
będzie nas omijał z daleka, a może jeszcze w jakiej grupie opisze),
a niewykrycie ew. złodzieja to druga strata.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-10-12 00:14:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź

"Krzysztof Halasa" m3txu0oozs.fsf@intrepid.localdomain

[...]

Raczej zwykły człowiek (nie jakiś prestidigitator) nie potrafi ukryć
tych 5 dych. Wyjął ileś (wiadomo, ile) i widać, że wszystko włożył...

Data: 2012-10-12 00:37:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
WpĹ?atomat Euronetu "ukradĹ?" 2000 pln - M1 CzeladĹş

[...]

Moglibyśmy zaproponować obejrzenie tego zapisu i orzec grupowo,
po czym ewentualnie (gdybyśmy orzekli rację wątkotwórcy) wezwać
,,bankomat'' ;) do oddania 5 dych. W razie odmowy -- moglibyśmy
na jakiś czas jakoś nadgryzać ,,ów bankomat''. Takoż w wypadku
niepokazania nam wiadomego nagrania. :)

-=-

W Białymstoku otworzono nową operofilharmonię -- budowaną także
za pieniądze zrabowane mnie. Już byłem w tym miejscu. I nawet
wysłuchałem koncertu. ;) Byłem obok tego budynku i wysłuchałem
przypadkowego koncertu z netu. :) I raczej tylko na tyle owa
opera może liczyć z mojej strony, jeśli nie liczyć codziennych
moich modlitw o zawalenie się tegoż budynku na głowy tych,
którzy zrabowali oraz tych, którzy popierają rabusiów. :)

Data: 2012-10-06 09:11:37
Autor: miumiu
Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź

To co nie przeszło przez skaner i liczarke pewnie technik ukradł. Kto mu teraz coś udowodni?

Miumiu

Data: 2012-10-06 05:22:07
Autor: johnnybravo
W dniu sobota, 6 października 2012 09:40:59 UTC+2 użytkownik miumiu napisał:
To co nie przeszło przez skaner i liczarke pewnie technik ukradł.
Nie znam się na konstrukcji tego "ustrojstwa" jakim jest wpłatomat. Mam potwierdzenie wypłaty 2000 pln z bankomatu Euronet (18:33 i Euronet to widzi w systemie po podaniu numeru karty z Eurobanku)
Kilka sekund później próba wpłaty na Sync i Euronet tego nie ma odnotowanego. Czyli wszystko w rękach dobrej woli i uczciwości obsługi.

Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź