Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze....

Data: 2009-10-01 13:13:19
Autor: szczurwa
Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze....
Ciekawe, ile dni/tygodni/miesięcy będzie trwało rozpatrzenie
reklamacji...Ile obstawiacie ?

Data: 2009-10-01 13:37:51
Autor: xbartx
On Oct 1, 10:13 pm, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
Ciekawe, ile dni/tygodni/miesięcy będzie trwało rozpatrzenie
reklamacji...Ile obstawiacie ?

Mnie też kiedyś podjadł. Standardowa reklamacja 30 dni, tak mi na
partyline powiedzieli. U mnie było tak - w piątek error i dopiero w
następny poniedziałek miałem kase na koncie.

Data: 2009-10-01 14:36:17
Autor: szczurwa
On 1 Paź, 22:37, xbartx <reba...@gmail.com> wrote:

Mnie też kiedyś podjadł. Standardowa reklamacja 30 dni, tak mi na
partyline powiedzieli. U mnie było tak - w piątek error i dopiero w
następny poniedziałek miałem kase na koncie.

Mnie koleś na partyline powiedział - 7 dni max. Mojej matce oddali
następnego dnia, zatem różnie może być !

Data: 2009-10-01 14:58:04
Autor: xbartx
On Oct 1, 11:36 pm, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Mnie koleś na partyline powiedział - 7 dni max. Mojej matce oddali
następnego dnia, zatem różnie może być !

Nie no wiadomo, ja napisałem jak było u mnie. Dzisiaj rano jak
wpłacałem do mbanku do kolesiowi przed mną w multi zjadło 6100 a miał
jeszcze więcej, ale mówił że w drugim wpłatomacie był i też jest
error. Może to jakiś wpłatomatowy zapychacz ;)

--
xbartx

Data: 2009-10-01 15:10:02
Autor: szczurwa
On 1 Paź, 23:58, xbartx <reba...@gmail.com> wrote:

[...]

Wniosek prosty: musimy mieć wpłatomat w postaci marmurka ! Wpłacałem
niewielką kwotę, kilkaset złotych. Przejeżdżałem akurat koło multi i
pomyslałem, ze je wpłacę, bo inaczej zaraz gdzieś rozpieprzę i będę
sie potem skrobał w głowę, na co je wydałem. No i masz ..;-)

Data: 2009-10-01 17:53:30
Autor: witek
szczurwa wrote:
Przejeżdżałem akurat koło multi i
pomyslałem, ze je wpłacę, bo inaczej zaraz gdzieś rozpieprzę i będę
sie potem skrobał w głowę, na co je wydałem. No i masz ..;-)

Przeznaczonym ci bylo kasy nie miec to i nie masz.
Przeznaczenia nie oszukasz.

Data: 2009-10-01 16:41:52
Autor: szczurwa
On 2 Paź, 00:53, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

Przeznaczonym ci bylo kasy nie miec to i nie masz.
Przeznaczenia nie oszukasz.

A śmierć dałoby radę wykiwać ?

Data: 2009-10-02 05:38:42
Autor: xbartx
Dnia Thu, 01 Oct 2009 16:41:52 -0700, szczurwa napisał(a):

A śmierć dałoby radę wykiwać ?

No i po co? Chcesz się w nieskończoność z bankami użerać ;)

Data: 2009-10-01 15:46:23
Autor: witek
szczurwa wrote:
Ciekawe, ile dni/tygodni/miesięcy będzie trwało rozpatrzenie
reklamacji...Ile obstawiacie ?

rozpatrzenie reklamacji będzie szybkie, niestety jej wynik może być dla ciebie zaskoczeniem jak się okaże, że komisja konkursowa  nie doszukała się rozbieżności pomiędzy logami i fizyczną gotówką.

Data: 2009-10-01 14:35:31
Autor: szczurwa
On 1 Paź, 22:46, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

rozpatrzenie reklamacji będzie szybkie, niestety jej wynik może być dla
ciebie zaskoczeniem jak się okaże, że komisja konkursowa  nie doszukała
się rozbieżności pomiędzy logami i fizyczną gotówką.

Poradzę sobie...Podałem w reklamacji mniejszą kwotę niż na
pokwitowaniu o zdeponowanej awaryjnie kwocie..;-)

Data: 2009-10-01 17:52:14
Autor: witek
szczurwa wrote:
[...]

No to masz przechlapane, bo takiej kwoty jak podałeś nie znajdą.

Data: 2009-10-01 16:41:12
Autor: szczurwa
On 2 Paź, 00:52, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

No to masz przechlapane, bo takiej kwoty jak podałeś nie znajdą.

Zawsze mogą znaleźć wiecej..;-)

Data: 2009-10-01 18:49:43
Autor: witek
szczurwa wrote:
On 2 Paź, 00:52, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

No to masz przechlapane, bo takiej kwoty jak podałeś nie znajdą.

Zawsze mogą znaleźć wiecej..;-)

ale to wtedy nie twoje. beda czekali az ktos sie zglosi z taka wlasnie kwotą.

Data: 2009-10-02 05:40:22
Autor: xbartx
Dnia Thu, 01 Oct 2009 18:49:43 -0500, witek napisał(a):

ale to wtedy nie twoje. beda czekali az ktos sie zglosi z taka wlasnie
kwotą.

W sumie ciekawe jak to będzie, bo teraz jest przecież deklaracja wpłacanej kwoty, czyli z logów wpłatomatu będzie > zadeklarowano 100 i jest 100 w papierze a klient zgłosił reklamację na 70 :)

Data: 2009-10-01 22:36:35
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Ciekawe, ile dni/tygodni/miesięcy będzie trwało rozpatrzenie
reklamacji...Ile obstawiacie ?

14 dni.

--
Mithos

Data: 2009-10-01 14:37:17
Autor: szczurwa
On 1 Paź, 22:36, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
szczurwa pisze:

> Ciekawe, ile dni/tygodni/miesięcy będzie trwało rozpatrzenie
> reklamacji...Ile obstawiacie ?

14 dni.

--
Mithos

PartyLine obiecało max 7 dni...Widać masz gorsze doświadczenia w tym
względzie..;-)

Data: 2009-10-02 11:58:36
Autor: Technolog
Dnia Thu, 1 Oct 2009 13:13:19 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

Ciekawe, ile dni/tygodni/miesięcy będzie trwało rozpatrzenie
reklamacji...Ile obstawiacie ?

Rozumiem, że takie zeżarcie odbywa się tak, że wpłatomat informuje o
włożonej kwocie, Ty potwierdzasz, po czym wpłatomat stwierdza, że jednak
coś mu nie pasuje?

Data: 2009-10-02 09:40:21
Autor: szczurwa
Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze....
On 2 Paź, 11:58, Technolog <technokra...@gmail.kropka.com> wrote:

Wypluł informację o awarii modułu gotówkowego i konieczności
wyjaśienia transakcji. Maszyna chyba NCR.

Data: 2009-10-03 00:28:49
Autor: Filip
szczurwa pisze:
On 2 Paź, 11:58, Technolog <technokra...@gmail.kropka.com> wrote:

Wypluł informację o awarii modułu gotówkowego i konieczności
wyjaśienia transakcji. Maszyna chyba NCR.

U mnie reklamacja została rozpatrzona w mniej niż 24h.
Uznanie rachunku zostało wykonane bardzo szybko, potem trwało rozpatrywanie reklamacji... i nikt więcej się nie odezwał ;-)
Ale że sprawa załatwiona to nie wnikałem.

Data: 2009-10-02 17:17:11
Autor: szczurwa
On 3 Paź, 00:28, Filip <filip6...@NSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

I słusznie. Podobnie obszedł się ze mną HSBC przy fraudzie z karty -
zgłosiłem, pieniądze następnego dnia powróciły na rachunek karty i
cisza.

Data: 2009-10-02 13:46:12
Autor: jureq
Dnia Fri, 02 Oct 2009 11:58:36 +0200, Technolog napisał(a):

Rozumiem, że takie zeżarcie odbywa się tak, że wpłatomat informuje o
włożonej kwocie, Ty potwierdzasz, po czym wpłatomat stwierdza, że jednak
coś mu nie pasuje?

Zazwyczaj tak, że w trakcie przyjmowania pieniędzy wpłatomat się resetuje i albo startuje od początku albo pisze "Chwilowo nieczynny"

Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze....