Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze....

Data: 2009-10-02 11:58:36
Autor: Technolog
Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze....
Dnia Thu, 1 Oct 2009 13:13:19 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

Ciekawe, ile dni/tygodni/miesięcy będzie trwało rozpatrzenie
reklamacji...Ile obstawiacie ?

Rozumiem, że takie zeżarcie odbywa się tak, że wpłatomat informuje o
włożonej kwocie, Ty potwierdzasz, po czym wpłatomat stwierdza, że jednak
coś mu nie pasuje?

Data: 2009-10-02 09:40:21
Autor: szczurwa
Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze....
On 2 Paź, 11:58, Technolog <technokra...@gmail.kropka.com> wrote:

Wypluł informację o awarii modułu gotówkowego i konieczności
wyjaśienia transakcji. Maszyna chyba NCR.

Data: 2009-10-03 00:28:49
Autor: Filip
szczurwa pisze:
On 2 Paź, 11:58, Technolog <technokra...@gmail.kropka.com> wrote:

Wypluł informację o awarii modułu gotówkowego i konieczności
wyjaśienia transakcji. Maszyna chyba NCR.

U mnie reklamacja została rozpatrzona w mniej niż 24h.
Uznanie rachunku zostało wykonane bardzo szybko, potem trwało rozpatrywanie reklamacji... i nikt więcej się nie odezwał ;-)
Ale że sprawa załatwiona to nie wnikałem.

Data: 2009-10-02 17:17:11
Autor: szczurwa
On 3 Paź, 00:28, Filip <filip6...@NSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

I słusznie. Podobnie obszedł się ze mną HSBC przy fraudzie z karty -
zgłosiłem, pieniądze następnego dnia powróciły na rachunek karty i
cisza.

Data: 2009-10-02 13:46:12
Autor: jureq
Dnia Fri, 02 Oct 2009 11:58:36 +0200, Technolog napisał(a):

Rozumiem, że takie zeżarcie odbywa się tak, że wpłatomat informuje o
włożonej kwocie, Ty potwierdzasz, po czym wpłatomat stwierdza, że jednak
coś mu nie pasuje?

Zazwyczaj tak, że w trakcie przyjmowania pieniędzy wpłatomat się resetuje i albo startuje od początku albo pisze "Chwilowo nieczynny"

Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze....