Data: 2009-10-02 11:58:36 | |
Autor: Technolog | |
Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze.... | |
Dnia Thu, 1 Oct 2009 13:13:19 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):
Ciekawe, ile dni/tygodni/miesięcy będzie trwało rozpatrzenie Rozumiem, że takie zeżarcie odbywa się tak, że wpłatomat informuje o włożonej kwocie, Ty potwierdzasz, po czym wpłatomat stwierdza, że jednak coś mu nie pasuje? |
|
Data: 2009-10-02 09:40:21 | |
Autor: szczurwa | |
Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze.... | |
On 2 Paź, 11:58, Technolog <technokra...@gmail.kropka.com> wrote:
Wypluł informację o awarii modułu gotówkowego i konieczności wyjaśienia transakcji. Maszyna chyba NCR. |
|
Data: 2009-10-03 00:28:49 | |
Autor: Filip | |
Wpłatomat Multi zeżarł mi pieni ądze.... | |
szczurwa pisze:
On 2 Paź, 11:58, Technolog <technokra...@gmail.kropka.com> wrote:U mnie reklamacja została rozpatrzona w mniej niż 24h. Uznanie rachunku zostało wykonane bardzo szybko, potem trwało rozpatrywanie reklamacji... i nikt więcej się nie odezwał ;-) Ale że sprawa załatwiona to nie wnikałem. |
|
Data: 2009-10-02 17:17:11 | |
Autor: szczurwa | |
Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze.... | |
On 3 Paź, 00:28, Filip <filip6...@NSPAM.gazeta.pl> wrote:
U mnie reklamacja została rozpatrzona w mniej niż 24h. I słusznie. Podobnie obszedł się ze mną HSBC przy fraudzie z karty - zgłosiłem, pieniądze następnego dnia powróciły na rachunek karty i cisza. |
|
Data: 2009-10-02 13:46:12 | |
Autor: jureq | |
Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze.... | |
Dnia Fri, 02 Oct 2009 11:58:36 +0200, Technolog napisaĹ(a):
Rozumiem, Ĺźe takie zeĹźarcie odbywa siÄ tak, Ĺźe wpĹatomat informuje o Zazwyczaj tak, Ĺźe w trakcie przyjmowania pieniÄdzy wpĹatomat siÄ resetuje i albo startuje od poczÄ tku albo pisze "Chwilowo nieczynny" |