Wpływ assistance na składke

Data: 2018-01-24 03:22:01
Autor: Bolko
Wpływ assistance na składke
Ostatnio odkryłem że mam assistance do 150km.
Pytanie czy jak z niego będę miał wyższą polisę?

Data: 2018-01-24 03:54:49
Autor: Kris
W dniu środa, 24 stycznia 2018 12:22:03 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
Ostatnio odkryłem że mam assistance do 150km.
Pytanie czy jak z niego będę miał wyższą polisę?

"czy jak z niego skorzystam" rozumiem miało byc?
Nie powinno być z tego tytułu zwyżki składki bo skorzystanie z assistance to nie zgłoszenie szkody i tego chociazby w UFG nie będzie widać.
Aczkolwiek nie dam sobie ręki uciąć czy konkretny ubezpieczyciel jak zobaczy że w ubiegłym roiku assistance "pod korek" wykorzystałeś to nie podniesie skłądki
Raczej mało prawdopodobne aby tak było ale jednak.

Data: 2018-01-24 13:16:34
Autor: yabba
W dniu 2018-01-24 o 12:22, Bolko pisze:
Ostatnio odkryłem że mam assistance do 150km.
Pytanie czy jak z niego będę miał wyższą polisę?

W PZU wykorzystanie Assistance nie wpływało na składkę.

yabba

Data: 2018-01-24 13:56:29
Autor: Poldek
Wpływ assistance na składke
W dniu 2018-01-24 o 12:22, Bolko pisze:

Ostatnio odkryłem że mam assistance do 150km.
Pytanie czy jak z niego będę miał wyższą polisę?

Do 150 km, czy od 150 km?
Bo jak mi się zepsuł kiedyś motorek, to przypomniałem sobie, że mam takie coś, jak assistance. Zadzwoniłem, a oni pytają gdzie jestem. Mówię, że w moim mieście, tylko po drugiej stronie rzeki. A oni, że nie przyślą lawety w ramach assistance, bo jestem za blisko domu.

Data: 2018-01-24 06:17:13
Autor: Bolko
W dniu środa, 24 stycznia 2018 13:56:29 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
> [...]

Bo jak mi się zepsuł kiedyś motorek, to przypomniałem sobie, że mam takie coś, jak assistance. Zadzwoniłem, a oni pytają gdzie jestem. Mówię, że w moim mieście, tylko po drugiej stronie rzeki. A oni, że nie przyślą lawety w ramach assistance, bo jestem za blisko domu.
Kurcze aż muszę sprawdzić.
Bo zakładałem że to jest limit kilometrów jakie może zrobić assistance.

Wpływ assistance na składke