Wp³yw assistance na sk³adke

Data: 2018-01-24 13:56:29
Autor: Poldek
Wp³yw assistance na sk³adke
W dniu 2018-01-24 o 12:22, Bolko pisze:

Ostatnio odkry³em ¿e mam assistance do 150km.
Pytanie czy jak z niego bêdê mia³ wy¿sz± polisê?

Do 150 km, czy od 150 km?
Bo jak mi siê zepsu³ kiedy¶ motorek, to przypomnia³em sobie, ¿e mam takie co¶, jak assistance. Zadzwoni³em, a oni pytaj± gdzie jestem. Mówiê, ¿e w moim mie¶cie, tylko po drugiej stronie rzeki. A oni, ¿e nie przy¶l± lawety w ramach assistance, bo jestem za blisko domu.

Data: 2018-01-24 06:17:13
Autor: Bolko
Wp³yw assistance na sk³adke
W dniu ¶roda, 24 stycznia 2018 13:56:29 UTC+1 u¿ytkownik Poldek napisa³:
> [...]

Bo jak mi siê zepsu³ kiedy¶ motorek, to przypomnia³em sobie, ¿e mam takie co¶, jak assistance. Zadzwoni³em, a oni pytaj± gdzie jestem. Mówiê, ¿e w moim mie¶cie, tylko po drugiej stronie rzeki. A oni, ¿e nie przy¶l± lawety w ramach assistance, bo jestem za blisko domu.
Kurcze a¿ muszê sprawdziæ.
Bo zak³ada³em ¿e to jest limit kilometrów jakie mo¿e zrobiæ assistance.

Wp³yw assistance na sk³adke