Data: 2012-01-04 16:06:44 | |
Autor: AZ | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
.... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu:
http://www.youtube.com/watch?v=BgHstrHug_0 -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-01-04 17:18:22 | |
Autor: JKmok | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:je1tek$7e0$20node2.news.atman.pl... ... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu:To nie komórka tylko jej uzytkownik odpowiada za zachowanie na drodze. W takiej na przyklad glupiej szwecji mozesz sie zagadac na smierc z komórka przy uchu podczas jazdy, a na drogach wkurwy bezpieczniej. |
|
Data: 2012-01-04 17:25:30 | |
Autor: Marcin N | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
W dniu 2012-01-04 17:06, AZ pisze:
... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu: NaciÄ gane. Tu nie chodzi przecieĹź o brak trzeciej rÄki (choÄ w automacie dwie rÄce to nadmiar). Problemem jest poĹwiÄcenie 90% uwagi na rozmowÄ przez telefon. Bez róşnicy, czy w rÄce czy w uchu. KierujÄ c lewÄ rÄkÄ nie mam problemu ani z kierunkowskazami ani z kierownicÄ . Wiadomo, Ĺźe pewniej jest mieÄ obie rÄce na kierownicy, ale gdy zdarza mi siÄ kierowaÄ jednÄ rÄkÄ w mieĹcie - nie czujÄ Ĺźadnego dyskomfortu. Warunkiem jest oczywiĹcie automatyczna skrzynia biegĂłw. |
|
Data: 2012-01-04 19:05:21 | |
Autor: jerry | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
UĹźytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:je1uhm$8b9$1news.task.gda.pl...
Sam naciÄ gasz. ZwĹaszcza przez automat.http://www.youtube.com/watch?v=BgHstrHug_0 Tu nie chodzi przecieĹź o brak trzeciej rÄki (choÄ w automacie dwie rÄce to nadmiar). Problemem jest poĹwiÄcenie 90% uwagi na rozmowÄ przez telefon. Bez róşnicy, czy w rÄce czy w uchu. Jest problemem kiedy kierowca na zakrÄcie MUSI trzymaÄ komĂłrkÄ przy uchu bo inaczej Ĺwiat siÄ skoĹczy. A przecieĹź KAĹťDY wspĂłĹczesny telefon ma opcjÄ "gĹoĹnomĂłwiÄ cÄ " i nawet sĹuchawki BT nie potrzeba. Sam czÄsto z tej opcji korzystam. gdy zdarza mi siÄ kierowaÄ jednÄ rÄkÄ w mieĹcie - nie czujÄ Ĺźadnego dyskomfortu.i tÄ samÄ rÄkÄ kierujesz i zmieniasz biegi? A peĹno takich na rondach. |
|
Data: 2012-01-06 17:22:35 | |
Autor: HeniekMogiłko | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Dnia Wed, 4 Jan 2012 19:05:21 +0100, jerry napisał(a):
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:je1uhm$8b9$1news.task.gda.pl... A próbowałeś? Tu nie chodzi przecież o brak trzeciej ręki (choć w automacie dwie ręce to nadmiar). Problemem jest poświęcenie 90% uwagi na rozmowę przez telefon. Bez różnicy, czy w ręce czy w uchu. E tam. Trzeba się drzeć, a ja z natury cicho mówię. gdy zdarza mi się kierować jedną ręką w mieście - nie czuję żadnego dyskomfortu.i tą samą ręką kierujesz i zmieniasz biegi? A pełno takich na rondach. Napisał, że warunek to automatyczna skrzynia. Gdy masz takie coś na pokładzie to biegów nie zmieniasz bo same się zmieniają i masz jedną rękę wolną. -- Heniek |
|
Data: 2012-01-06 17:45:05 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Hello jerry,
Wednesday, January 4, 2012, 7:05:21 PM, you wrote: Naciągane.Sam naciągasz. Zwłaszcza przez automat. Gdzie Ty mieszkasz, że masz takie zakręty, że jedną ręka nie poradzisz? Czy tak jest zakaz wjazdu dla inwalidów, którzy prowadzą jedną ręka albo - o zgrozo - nogą? A przecież KAŻDY współczesny telefon ma opcję "głośnomówiącą" i nawet słuchawki BT nie potrzeba. Sam często z tej opcji korzystam. PDaj spokój - gadżet przydatny jak chcesz żeby towarzystwo w pokoju słyszało rozmowę ale nie w samochodzie. gdy zdarza mi się kierować jedną ręką w mieście - nie czuję żadnegoi tą samą ręką kierujesz i zmieniasz biegi? A pełno takich na rondach. Ale dlaczego tak? Ja zmieniam bieg ręką, która trzymam też telefon. Ty tak nie potrafisz? -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-01-06 18:00:36 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Dnia Fri, 6 Jan 2012 17:45:05 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Gdzie Ty mieszkasz, że masz takie zakręty, że jedną ręka nie Poradzisz, ale gorzej. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2012-01-05 14:43:39 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-04 17:25, Marcin N wrote:
W dniu 2012-01-04 17:06, AZ pisze: Moim zdaniem różnica jest. Mając obie ręce wolne - ZAWSZE - możesz błyskawicznie przestać gadać/słuchać gdy sytuacja tego wymaga :-) Kierując lewą ręką nie mam problemu ani z kierunkowskazami ani z Zależy od samochodu. W moich wspomaganie nie jest zbyt silne i nie pomydełkujesz jak w przysłowiowej skodzinie :-) Warunkiem jest oczywiście automatyczna skrzynia biegów. Zauważ jak mało samochodów ją posiada. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-01-05 13:57:00 | |
Autor: kamil | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 05/01/2012 13:43, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-01-04 17:25, Marcin N wrote: W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę sytuację za późno. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-01-05 15:03:11 | |
Autor: Grejon | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
W dniu 2012-01-05 14:57, kamil pisze:
W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę sytuację za Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy. -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:gzesiu@jabber.wp.pl Green Trafic 140 dCi |
|
Data: 2012-01-05 15:11:48 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-05 15:03, Grejon wrote:
W dniu 2012-01-05 14:57, kamil pisze: Tak naprawdę, to możesz je mieć na kierownicy cały czas. Zatem jesteś w o wiele lepszej sytuacji niż ktoś trzymający telefon przy uchu. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-01-05 16:14:08 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Hello Grejon,
Thursday, January 5, 2012, 3:03:11 PM, you wrote: W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę sytuację zaAle i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy. Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji? -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-01-05 18:38:24 | |
Autor: jerry | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"
Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji? Jedna ręka na kierownicy, druga na gałce biegów to i tak o 100% więcej niż gdy jedna ręka na gałce biegów, a druga przy uchu. A takich sporo. Chyba że jesteś ufo z trzecią ręką na kółku |
|
Data: 2012-01-05 18:47:31 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Hello jerry,
Thursday, January 5, 2012, 6:38:24 PM, you wrote: Jedna ręka na kierownicy, druga na gałce biegów to i tak o 100% więcejAle i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji? A kto powiedział, ze telefon należy trzymac akurat w lewej ręce? Bo Ty tak robisz? -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-01-06 13:45:11 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-05 16:14, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Grejon, Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteś w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić kierownicą jak dwoma ? :-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-01-06 12:55:33 | |
Autor: AZ | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-06, Marcin 'Yans' Bazarnik <gdzies@w.lesie> wrote:
Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-01-06 14:08:08 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-06 13:55, AZ wrote:
On 2012-01-06, Marcin 'Yans' Bazarnik<gdzies@w.lesie> wrote: To fakt :-) A z tym śniegiem to będę musial zrobić test w rajdówce :-) Jak to było ? 40km/h i 4-ry metry ? PS2: Tylko narazie śniegu brak :-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-01-06 14:11:25 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Hello AZ,
Friday, January 6, 2012, 1:55:33 PM, you wrote: Przywracam kontekst: W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-)Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteśAle i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji? A ja pytam po raz kolejny - co ma czas rreakcji do tego, czy będę miał jedną rękę na kierownicy czy dwie? -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-01-06 14:48:49 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-06 14:11, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello AZ, Uparciuszek :-) A ja myślałem, że to dość oczywiste, iż chodzi o czynność dokonaną - jak najszybsze wykonanie (w pełni) wymaganego w danej sytuacji manewru. Pewnym osobom wystarczy jednak to, że _rozpoczną_ daną czynność.. cóż z tego, że nie zdążą wykonać jej w pełni, przez co radośnie przydzwonią w przeszkodę :-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-01-06 15:40:28 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Hello Marcin,
Friday, January 6, 2012, 2:48:49 PM, you wrote: Przywracam kontekst:Uparciuszek :-) A ja myślałem, że to dość oczywiste, iż chodzi o Jest oczywiste, że pytanie zostało zadane w konkretnym kontekście. Wycinanie kontekstu i wyciąganie na podstawie pociętej wypowiedzi daleko idących wniosków, majacych za cel wykpienie adwersarza jest manipulacją. [...] -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-01-06 17:09:14 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-06 15:40, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Marcin, Primo: Najpierw udowodnij, że _JA_ cokolwiek wyciąłem, a następnie przygtuj do odszczekiwania. Chyba, że za grosz nie masz honoru ? Secundo: Zadajesz pytanie na, które odpowiedź jest dla wszystkich od początku oczywista. W jakim celu zatem je zadajesz ? Czyżby dla Ciebie nie była oczywista ? Tertio: Skutecznie ignorujesz sedno dyskusji - wpływ trzymania telefonu w łapie i rozmawiania przezeń na uniknięcie wypadku w sytuacji zagrożenia. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-01-06 17:40:18 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Hello Marcin,
Friday, January 6, 2012, 5:09:14 PM, you wrote: Primo: Najpierw udowodnij, że _JA_ cokolwiek wyciąłem, a następnieJest oczywiste, że pytanie zostało zadane w konkretnym kontekście.Przywracam kontekst:Uparciuszek :-) A ja myślałem, że to dość oczywiste, iż chodzi o Przywrócilem kontekst w odpowiedzi temu, kto ten kontekst usunął i ze mnie zacząć kpić, wypisując cos o 4 metrach. Czy poczuwasz się do kpienia ze mnie? Masz coś do odszczekania? Secundo: Zadajesz pytanie na, które odpowiedź jest dla wszystkich od początku oczywista. W jakim celu zatem je zadajesz ? Czyżby dla Ciebie Czasem zadaje się pytania retoryczne - czy to nie jest oczywiste dla Ciebie? Tertio: Skutecznie ignorujesz sedno dyskusji - wpływ trzymania telefonu Na to odpowiedziałem tu: <8352410646$20120105184732@squadack.com> i odpowiadałem wielokrotnie i stale tak samo - bez względu na to, czy trzymam telefon w ręce, czy uzywam zestawu głośnomówiacego czy tez walczę z wypadającą słuchawką BT, zawsze największym problemem jest sama rozmowa jako taka a nie metoda jej przeprowadzania. Telefon trzymam w prawej ręce i ta sama ręką zmieniam biegi. Nie stanowi to dla mnie najmniejszego problemu. Problemem pozostaje koncentracja na rozmowie zamiast na drodze - dlatego za wszelką cene unikam rozmawiania w samochodzie. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-01-06 20:49:55 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-06 17:40, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Marcin, Czyli zakładasz, że TA SAMA osoba "usunęła kontekst" i zaczęła kpić ? Ponadto zakładasz, że tę osobą jestem ja, tak ? Pozwolę sobie zatem zacytować bo jak widać nie byłeś skłonny zadać sobie tego trudu, natomiast zacząłeś wysuwać oskarżenia. Cytat 1 - usuwanie kontekstu: -- -- -- -- -- -- -- -- - Hello Grejon, Thursday, January 5, 2012, 3:03:11 PM, you wrote: >> >> W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę sytuację za >> >> późno. > > Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy. Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji? -- - Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl -- -- -- -- -- -- -- -- - Komu odpowiedziałeś ? Wiesz w której gałęzi wątku ? Zauważyłeś, że _NIE_ odpowiadano _TOBIE_ ? Cytat 2: -- -- -- -- -- -- -- -- - On 2012-01-06, Marcin 'Yans' Bazarnik <gdzies@w.lesie> wrote: >>> >>> >>> >>> Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy. >> >> >> >> Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji? > > > > Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteś > > w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić kierownicą > > jak dwoma ? :-) > > Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-) -- - Artur ZZR 1200 -- -- -- -- -- -- -- -- - Umiesz przeczytać powyższy cytat ze zrozumieniem ? Czy mam Ci pomóc ? Zatem czekam aż zaczniesz szczekać i ładnie przepraszać za bezpodstawne oskarżenia. Secundo: Zadajesz pytanie na, które odpowiedź jest dla wszystkich od Na pytanie retoryczne z założenia nie oczekuje się odpowiedzi - czy też może o tym nie wiedziałeś ? Ty natomiast to samo pytanie (niby _retoryczne_, tak?) zadałeś po raz kolejny. Czyżbyś oczekiwał na nie odpowiedzi ? Ciekawe. Tertio: Skutecznie ignorujesz sedno dyskusji - wpływ trzymania telefonu Spróbuj zatem wykonać test łosia przy znaczącej, wywołującej poślizg prędkości. Raz rozpoczynając z telefonem w ręcę i przy uchu a następnie używając telefonu z zestawem głośnomówiącym. Powinieneś dojść do prawidłowych wniosków, tych które były sednem dyskusji w tej gałęzi wątku. Zwłaszcza, że konwersacja w _TEJ GAŁĘZI_ w żaden sposób nie dotyczyła tego co zacytowałes powyżej, ponieważ Twój post pozostał bez odpowiedzi. Racz zatem zweryfikować do kogo i z czym się "przypieprzasz. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-01-06 21:21:56 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Hello Marcin,
Friday, January 6, 2012, 8:49:55 PM, you wrote: Czyli zakładasz, że TA SAMA osoba "usunęła kontekst" i zaczęła kpić ?Przywrócilem kontekst w odpowiedzi temu, kto ten kontekst usunął i zePrimo: Najpierw udowodnij, że _JA_ cokolwiek wyciąłem, a następnieJest oczywiste, że pytanie zostało zadane w konkretnym kontekście.Przywracam kontekst:Uparciuszek :-) A ja myślałem, że to dość oczywiste, iż chodzi o Tak. Zronił to AZ tu: <je6r04$6e3$1@node2.news.atman.pl> Ponadto zakładasz, że tę osobą jestem ja, tak ? A to juz sobie sam dopowiedziałeś. [...] Na pytanie retoryczne z założenia nie oczekuje się odpowiedzi - czy teżSecundo: Zadajesz pytanie na, które odpowiedź jest dla wszystkich odCzasem zadaje się pytania retoryczne - czy to nie jest oczywiste dla Wzmacniam prosbę o przemyslenie rzeczy oczywistej. Spróbuj zatem wykonać test łosia przy znaczącej, wywołującej poślizgTertio: Skutecznie ignorujesz sedno dyskusji - wpływ trzymania telefonuNa to odpowiedziałem tu:<8352410646$20120105184732@squadack.com> i W sytuacji, w której moge byc zmuszony do testu łosia nie rozmawiam w ogóle przez telefon. Zwłaszcza, że konwersacja w _TEJ GAŁĘZI_ w żaden sposób nie dotyczyła tego co zacytowałes powyżej, ponieważ Twój post pozostał bez odpowiedzi. Przecież stale nad nim dyskutujemy. Racz zatem zweryfikować do kogo i z czym się "przypieprzasz. Włącz sobie podgląd drzewka i przestań się pienić bez sensu. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-01-06 23:13:11 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-06 21:21, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Marcin,> A to juz sobie sam dopowiedziałeś. Tak teraz juz wiem, że odpowiadając na czyjś post tak naprawdę odpowiadasz na post kogoś innego. W niczymi nie przeszkadza Ci to jednak we wrzucaniu obu tych osób do jednego wora. Gratuluje osiągnięć w dziedzinie mętności wypowiedzi. Na pytanie retoryczne z założenia nie oczekuje się odpowiedzi - czy teżSecundo: Zadajesz pytanie na, które odpowiedź jest dla wszystkich odCzasem zadaje się pytania retoryczne - czy to nie jest oczywiste dla Chyba jednak nie mam ochoty wnikać w Twoje mętne wynurzenia. Zdecydowanie wystarczy mi to, co przeczytałem do tej pory. Spróbuj zatem wykonać test łosia przy znaczącej, wywołującej poślizgTertio: Skutecznie ignorujesz sedno dyskusji - wpływ trzymania telefonuNa to odpowiedziałem tu:<8352410646$20120105184732@squadack.com> i Czyli jeżeli zdarzy Ci się, że np. ktoś wlezie Ci nagle przed samochód w trakcie gdy rozmawiasz przez telefon lub ktoś nagle zajedzie Ci drogę włączając się do ruchu lub zjedzie z przeciwnego pasa ruch wymuszając pierwszeństwo, to.... aaa zapomniałem. Tobie przecież nie może się to przydarzyć, ponieważ nie rozmawiasz wtedy przez telefon. Skoro tak, to po co w tym wątku próbujesz się wypowiadać ? Jak dla mnie EOT w rozmowie z Tobą. Zwłaszcza, że konwersacja w _TEJ GAŁĘZI_ w żaden sposób nie dotyczyła Idealnie pasuje tutaj: "In your dreams" Czytaj ze zrozumieniem. Dyskusja z Tobą i _na temat_ jeszcze się nie rozpoczęła, ponieważ z prawdziwą wytrwałością ignorujesz sens wypowiedzi przedpisców. Racz zatem zweryfikować do kogo i z czym się "przypieprzasz. Zgadza się. Najwyraźniej powinieneś to uczynić. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-01-06 15:05:05 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Dnia Fri, 6 Jan 2012 14:11:25 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
A ja pytam po raz kolejny - co ma czas rreakcji do tego, czy będę miał Czas reakcji będzie podobny. Natomiast już wykonanie manewru przy jednej ręce o wiele dłuższe. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2012-01-04 19:21:16 | |
Autor: Jacek | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
W dniu 2012-01-04 17:06, AZ pisze:
... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu:Filmik, jak filmik, ale naprawdÄ gadanie podczas jazdy absorbuje uwagÄ w znacznym stopniu. CzÄsto widzÄ goĹci, jadÄ cych jak najgorszy kapelusznik, a przy wyprzedzaniu widoczna komĂłreczka przy uszku. Sam siÄ ĹapiÄ na tym, Ĺźe gadajÄ c zwalniam. Teraz nie ma problemu, bo odkÄ d wprowadzili 5 punktĂłw za gadanie, to nie bÄdÄ rydzykowaĹ i gadam przez gĹoĹnomĂłwiÄ cy. - - Jacek |
|
Data: 2012-01-04 20:29:20 | |
Autor: J.F. | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Dnia Wed, 04 Jan 2012 19:21:16 +0100, Jacek napisał(a):
W dniu 2012-01-04 17:06, AZ pisze: No to w koncu co przeszkadza - gadanie, czy trzymanie przy uchu ? J. |
|
Data: 2012-01-04 20:32:58 | |
Autor: Grejon | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
W dniu 2012-01-04 20:29, J.F. pisze:
No to w koncu co przeszkadza - gadanie, czy trzymanie przy uchu ? Zaraz ci napiszą, że nawet jak sobie rękę do skroni przykleisz to i tak nie będzie to miało wpływu na prowadzenie samochodu. -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:gzesiu@jabber.wp.pl Green Trafic 140 dCi |
|
Data: 2012-01-04 19:46:51 | |
Autor: to | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
begin Grejon
Zaraz ci napiszÄ , Ĺźe nawet jak sobie rÄkÄ do skroni przykleisz to i tak Problem w tym, Ĺźe mnĂłstwo rzeczy ma na to wpĹyw, tymczasem ustawodawca wybiera sobie dwie rzeczy z brzegu i ustala za nie niewspĂłĹmiernie wysokie kary. MoĹźna jeĹşdziÄ po nieprzespanej nocy, z gorÄ czkÄ , moĹźna ĹźreÄ i paliÄ podczas jazdy, moĹźna kĹĂłciÄ siÄ z pasaĹźerami, moĹźna sĹuchaÄ bardzo gĹoĹno muzyki, moĹźna gadaÄ przez CB, ale nie moĹźna wypiÄ jednego piwa albo trzymaÄ telefonu z rÄce, bo jakiĹ mÄ dry inaczej tak sobie wymyĹliĹ. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-01-05 02:59:20 | |
Autor: Jacek | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
W dniu 2012-01-04 20:29, J.F. pisze:
No to w koncu co przeszkadza - gadanie, czy trzymanie przy uchu ?Tu jest chyba tak, że składa się gadanie + trzymanie + stress, czy jakiś misiek nie wypatrzy. Mniej więcej podobnie jak ze słodzeniem herbaty, czyli sypanie cukru + mieszanie. Prawodawca uznał, że samo gadanie jest dozwolone, podobnie, jak Żyd w poniższym kawale: Icek pyta Mosze: od czego herbata robi się słodka, od mieszania, czy od sypania cukru? Od mieszania.' To po co sypać ten cukier? Żeby było wiadomo, jak długo mieszać. - - Jacek |
|
Data: 2012-01-05 08:21:15 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Dnia 2012-01-04 20:29, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
No to w koncu co przeszkadza - gadanie, czy trzymanie przy uchu ? I jedno i drugie :) U nas w firmie jest zakaz rozmawiania przez telefon w samochodzie - nie mamy zestawów i musimy telefony wyłączać przed jazdą, mimo że większość z nas to handlowcy. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2012-01-05 14:39:12 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-04 17:06, AZ wrote:
... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu: Moje obserwacje pokrywają się w pełni z Twoimi :-) PS: Całkiem ładny obraz z rejestratora - nawet brak wibracji jak na moto. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-01-05 13:58:27 | |
Autor: AZ | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-05, Marcin 'Yans' Bazarnik <gdzies@w.lesie> wrote:
To nie moje :-) Wbrew pozorom na moto nie ma wielkich problemow z... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu: wibracjami ale z moich doswiadczen wynika, ze najlepiej zamontowac na owiewce, bo zbiornik jest mocowany do ramy i dodatkowo jest amortyzowany na gumkach - u mnie to powoduje spore wibracje obrazu z ktorymi nawet deshaker sobie rady nie daje. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-01-05 15:10:15 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-05 14:58, AZ wrote:
On 2012-01-05, Marcin 'Yans' Bazarnik<gdzies@w.lesie> wrote: Ups :-) Wbrew pozorom na moto nie ma wielkich problemow z Widziałem sporo filmów gdzie trzęsło niemiłosiernie, cześciowo odpowiedzialne napewno jest opływające powietrze lub kiepski uchwyt. Ale bedąć moto-laikiem nie wypowiem się na temat miejsca. Choć patrząć na inne doświadczenia, celowałbym za owiewką, solidnie/sztywno do konstrukcji kierownicy/ramy. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-01-05 14:28:24 | |
Autor: AZ | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-05, Marcin 'Yans' Bazarnik <gdzies@w.lesie> wrote:
Tu masz aparat na wysiegniku z kawalka plaskownika zmontowanego z podstawka pod aparat na zbiorniku, za szyba: http://www.youtube.com/watch?v=EJmgX1GIeN4 A tu chinski rejestratorek przyczepiony na rzep na samym przodzie: http://www.youtube.com/watch?v=Cg8TgZnAcC8 Tutaj Contour mocowany do owiewki na rzep: http://www.youtube.com/watch?v=NoJP7l63da4 Sztywno do kierownicy/ramy nie ma szans, za duzo drgan od silnika. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-01-06 21:01:32 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-05 15:28, AZ wrote:
On 2012-01-05, Marcin 'Yans' Bazarnik<gdzies@w.lesie> wrote: Tragedia. Ten płaskownik nie był zbyt wiotki ? A tu chinski rejestratorek przyczepiony na rzep na samym przodzie: Lepiej. Ale obraz rozmydlony i nadal nieco trzęsie. Tutaj Contour mocowany do owiewki na rzep: Jak na prędkości to dość sensownie. Nie da się wyeliminować tych delikatnych wibracji ? Sztywno do kierownicy/ramy nie ma szans, za duzo drgan od silnika. Hmm.. cięzko ocenić... nie jeżdżę na moto. Na rowerze, służącym do zapitalania po kamerdolach się da ;-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-01-06 21:43:43 | |
Autor: AZ | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-06, Marcin 'Yans' Bazarnik <gdzies@w.lesie> wrote:
Sam plaskownik byl sztywny ale zbiornik jest mocowany w dwoch punktachTu masz aparat na wysiegniku z kawalka plaskownika zmontowanego z (przod/tyl) i oba mocowania sa na gumowych tulejach i podejrzewam, ze to przez to. Akurat z tego bylem w miare zadowolony Pewnie trzeba by pokombinowac, akurat tutaj zauwazylem dziwne "falowanie obrazu" od tych drgan. A predkosci tutaj sa do OIDP 250-260 km/h i nieoslonieta niczym kamera. Najlepszym stabilizatorem jest cialo ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-01-06 23:40:23 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
On 2012-01-06 22:43, AZ wrote:
On 2012-01-06, Marcin 'Yans' Bazarnik<gdzies@w.lesie> wrote: Może tak być, niestety nie pomogę Ci w tej kwestii. Akurat z tego bylem w miare zadowolonyA tu chinski rejestratorek przyczepiony na rzep na samym przodzie: Źle nie jest, ale jak dla mnie, to obraz jest bardzo miękki. Orginał też był w tak niskiej rozdzielczości ? Pewnie trzeba by pokombinowac, akurat tutaj zauwazylem dziwne "falowanieTutaj Contour mocowany do owiewki na rzep: Myslałem, że bliżej 150 - zupełnie jej nie widać :-) To falowania to napewno wibracje które są bliskie częstotliwości nagrywania obrazu. Najlepszym stabilizatorem jest cialo ;-) Kask :-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|