Wp³yw palenia na Vo max

Data: 2009-03-29 18:02:42
Autor: Kuba Stasiak
Wp³yw palenia na Vo max

Zastanawiam siê czy warto rzucaæ ;-)

Tragedia! Niestety palenie tytoniu nie zawsze powoduje raka p³uc, wiêc tym siê nie przejmuj. Zawsze powoduje choroby ik³adu kr±¿enia, czyli udary, zawa³ serca, mia¿dzyca. I teraz sam sobie odpowiedz na swoje g³upie pytanie.

Data: 2009-03-29 09:14:20
Autor: Ramein
Wp³yw palenia na Vo max
Przeczytaj jeszcze raz, ale powoli i postaraj siê odpowiedzieæ na
temat, a je¶li nic nie masz do powiedzenia, to lepiej siê nie
wypowiadaj.
Nie chodzi mi o odpowied¼ ksiêdza, ale kogo¶ kto siê chocia¿ trochê
zna, a nie realizuje siê w natychmiastowym odpowiadaniu, nie wa¿ne na
jaki temat, byle zaistnieæ.
Tego posta przeczytaj te¿ powoli, dwa razy, ¿eby¶ nie pieprzy³ znowu
bzdur.

Data: 2009-03-29 09:16:11
Autor: Ramein
Wp³yw palenia na Vo max
Chodzi³o mi o komentarz do wypowiedzi Kuby, bo post Przemka jest
chocia¿ dowcipny ;-)

Data: 2009-03-29 16:18:32
Autor: piecia aka dracorp
Wp³yw palenia na Vo max
Dnia Sun, 29 Mar 2009 09:14:20 -0700, Ramein napisa³(a):

[...]

Lepiej ju¿ na alt.pl.rec.sport.kolarstwo

--
piecia aka dracorp

Wp³yw palenia na Vo max