Wprost myslalem ze maja informacjie z zrodel a nie z Moskwy

Data: 2016-11-10 08:11:03
Autor: maciek zawieja
Wprost myslalem ze maja informacjie z zrodel a nie z Moskwy
Data: 2016-11-10 08:14:30
Autor: maciek zawieja
Wprost myslalem ze maja informacjie z zrodel a nie z Moskwy
W dniu czwartek, 10 listopada 2016 17:11:04 UTC+1 użytkownik maciek zawieja napisał:
https://www.wprost.pl/swiat/10030190/Jeden-ze-stanow-odlaczy-sie-od-USA-Amerykanie-na-wzor-Brexitu-chca-uciec-od-Trumpa.html

Czytac   barany   i  nie   piszcie   glupot-bo   wlasnie   ci  ludzie   co   piszecie     sa   bardzo   D.Trumpa

http://www.yescalifornia.org/

Data: 2016-11-10 17:19:20
Autor: A. Filip
maciek zawieja <maciekzawieja6@gmail.com> pisze:
[...]

Czy Trump dlatego chce zwiększać wydatki na wojsko żeby US Army nie
przegrało drugiej wojny secesyjnej? ;-)
Do USA można się _tylko_ przyłączyć.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Wprost myslalem ze maja informacjie z zrodel a nie z Moskwy