Wprost nieprzygotowany na naloty ?

Data: 2014-06-22 17:10:33
Autor: MarkWoydak
Wprost nieprzygotowany na naloty ?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53a6a218$0$2233$65785112news.neostrada.pl...
http://niebezpiecznik.pl/post/abw-klonuje-dyski-komputerow-dziennikarzy-wprostu-i-ma-problem-z-macbookami-wyjasniamy-dlaczego/

Redaktor naczelny Latkowski w swoich wypowiedziach (trzeba uodpornić się na ich dużą emocjonalność) stwierdza coś, co nas mocno zdziwiło i co sugeruje, że redakcja Wprost nie szyfrowała dysków twardych (“ja tam przecież mam inne dane”) i nie posiadała ich backupów (“jak nie wydam, to mi zabiorą komputer”):

Po jaką cholerę dajesz to kolejny raz? Zdecyduj się paj-dak. Albo zasrywasz psp i scp jako u2 albo jako podszywacz "Mark Woydak". We łbie ci się staruchu kićka czy co?

MW

Wprost nieprzygotowany na naloty ?