Wprost.pl: Winni są Rosjanie

Data: 2016-09-18 16:12:53
Autor: A. Filip
Wprost.pl: Winni są Rosjanie
https://www.wprost.pl/kraj/10023710/Rosyjski-airbus-zahaczyl-o-polski-samolot-Winny-pilot-Aeroflotu.html
Na warszawskim lotnisku im. Fryderyka Chopina doszło do wypadku z
udziałem dwóch samolotów. Większy z nich zahaczył o maszynę polskiej
linii lotniczej Sprint Air informuje RMF 24.

No ja tak można od razu mówić że winni są Rosjanie! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Wprost.pl: Winni są Rosjanie