Wprowadź mnie, królu, w twe komnaty - czyli sex szopa dla katolików

Data: 2012-06-22 09:24:43
Autor: dante
Wprowadź mnie, królu, w twe komnaty - czyli sex szopa dla katolików

"Każdy artykuł z sex-shopu ma za to cytaty z Biblii lub myśli Jana Pawła
II. Przykład? "Pociągnij mnie za sobą! Pobiegnijmy! Wprowadź mnie, królu, w
twe komnaty! Cieszyć się będziemy i weselić tobą, i stawiać twą miłość nad
wino"".

http://www.hotmoney.pl/artykul/pomysl-na-biznes-sex-shop-dla-katolikow-26029

Wprowadź mnie, królu, w twe komnaty - czyli sex szopa dla katolików