Wprowadzam narodowy socjalizm w czyn

Data: 2011-10-25 16:48:29
Autor: boukun
Wprowadzam narodowy socjalizm w czyn
Udostępniam swój dom Polakom zniszczonym przez żydowską okupację. Mają u mnie
zagwarantowane lokum i wyżywienie. Jeśli być narodowym socjalistą, to nie
takim "pełną gębą" jak Żyd Napieralski, tylko takim, który jest również
człowiekiem czynu. Dawidek wziął wczoraj drabinę i zamienił podkowę na krzyż
Swaroga. Będziemy razem z naszymi biednymi rodakami rozmawiać o przyszłości
naszego kraju i o tym, jak pozbyć się żydowskiej okupacji. Żydzi nie pomogą
tym ludziom, ja chcę być inni niż Żydzi rządzący Polską. Być może dzięki temu
Polski Naród mnie doceni i wybierze mnie na swojego reprezentanta.

boukun

Data: 2011-10-25 19:11:24
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 25 październik 2011 18:48:

Udostępniam swój dom Polakom zniszczonym przez żydowską okupację. Mają u
mnie zagwarantowane lokum i wyżywienie.

No to teraz adres i menu. Zima powoli idzie i chyba dużo ludzi myśli o tym, gdzie za frajer można się najeść i wyspać. :-)

Data: 2011-10-25 19:52:02
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j86qju$52s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Adres podał ci podszywaniec, ale go wyciąłeś > >

Z GWna ja nie nadaję...

boukun

Data: 2011-10-25 19:56:16
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 25 październik 2011 19:52:

[...]

Adres podał ci podszywaniec, ale go wyciąłeś > >Wysłano z serwisu Usenet w
portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Z GWna ja nie nadaję...

boukun

Jaki podszywaniec? Jaki adres internetowy? Mówiłeś o udostępnieniu domu. Nudzi Ci się i chciałbyś z kimś pogadać o "okupowanym społeczeństwie"? :-)

Data: 2011-10-25 20:04:17
Autor: Marek Czaplicki
[...]

Sorry boukun. Ale dopiero teraz zobaczyłem że ktoś się bawi.

Data: 2011-10-25 20:16:58
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j86tnp$et8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic nie szkodzi, Tzva mnie o jeden wątek wyprzedził...

PS. Moja żona mi teraz zaglądnęła przez ramię i powiedziała, że to jest coś okropnego, żeby cały dzień przed komputerem siedzieć i takie coś wypisywać...

boukun

Data: 2011-10-25 12:00:13
Autor: Marek
On Oct 25, 8:16 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek Czaplicki" <em...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:j86tnp$et8$1inews.gazeta.pl...

> [...]

okropnego, żeby cały dzień przed komputerem siedzieć i takie coś wypisywać...

boukun- Hide quoted text -

Bekon - a jak tam Twoj przyjaciel Bubel - zyje jeszcze ?

Data: 2011-10-26 12:43:44
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:736a270c-8f83-4def-a503-fa38e67e6726k38g2000pro.googlegroups.com...
> [...]

boukun- Hide quoted text -

Bekon - a jak tam Twoj przyjaciel Bubel - zyje jeszcze ?

Żyje i nawet nie chcą go zamknąć...

boukun

Data: 2011-10-25 12:02:11
Autor: Marek
> [...]

okropnego, żeby cały dzień przed komputerem siedzieć i takie coś wypisywać...

Bekon - to zona wrocila do Ciebie ?

Wprowadzam narodowy socjalizm w czyn