Wprowadzenie do obrotu towaru bez dokumentu

Data: 2009-04-13 15:33:28
Autor: wt
Wprowadzenie do obrotu towaru bez dokumentu
Chodzi mi o sytuację kiedy za granicą w UE, np. na targu kupuję nową odzież z zamiarem sprzedaży w działalności gospodarczej (ryczałt, zwolnienie z VAT). Niestety handlarze tamci nie wystawiają faktury czy jakiś dokumnetów sprzedaży i nie bardzo wiem jak to legalnie wprowadzić do sprzedaży.

Są kraje, rozwinięte bardzo, gdzie nie praktykuje się czegoś takiego jak fatura, na przykład Australia, a wszystko działa jak trzeba. Wystawienie dokumentu kosztuje, jak się dokładnie policzy, około 20 do 50 zł. Urząd wprowadza takie obowiązki dlatego bo może, a niekoniecznie dlatego że jest to bardzo potrzebne. Na przykład w samym centrum UE są całe ulice różnych zakładów usługowych drobnych i nikt się nie martwi o opłaty. Jak zarobi to płaci, a jak nie osiągnie określonego pułapu, to nikt niczego nie wymaga.

Data: 2009-04-13 15:39:13
Autor: morghul
Wprowadzenie do obrotu towaru bez dokumentu
Są kraje, rozwinięte bardzo, gdzie nie praktykuje się czegoś takiego jak

Tu chodzi dokładnie o Wielka Brytanię, szczerze mowiac pogrzablem w sieci i pare pytań podobnych znalazłem ale niestety żednych konkretnych odpowiedzi.

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2009-04-13 16:33:38
Autor:
Wprowadzenie do obrotu towaru bez dokumentu
Tu chodzi dokładnie o Wielka Brytanię, szczerze mowiac pogrzablem w sieci i pare pytań podobnych znalazłem ale niestety żednych konkretnych odpowiedzi.

Konkretnie: brak takiej możliwosći (no chyba wrzucenie do remamentu początkowego).

Wprowadzenie do obrotu towaru bez dokumentu