Wprowadzenie opłat za listę haseł jednorazowych - MultiBank

Data: 2009-06-04 07:36:14
Autor: Łukasz
Wprowadzenie opłat za listę haseł jednorazowych - MultiBank
Z systemu transakcyjnego:

"Informujemy, że od 1 lipca 2009r. za zamówienie listy haseł
jednorazowych będzie pobierana opłata.
W zależności od sposobu zamówienia haseł jednorazowych opłata
wyniesie:
- 7zł w placówce MultiBanku
- 5zł na multilinii lub w internetowym serwisie transakcyjnym

Jednocześnie przypominamy o możliwości zmiany metody autoryzacji na
bezpłatne kody SMS.
Kody SMS umożliwiają wygodniejsze, bezpieczniejsze i znacznie szybsze
zlecanie operacji w serwisie internetowym. Wystarczy zarejestrować w
MultiBanku aktualny numer telefonu komórkowego, na który wysyłane będą
kody. Już teraz aktywuj usługę w zakładce "Autoryzacja" lub zadzwoń na
multilinię 0801 300 000/42 6300 000."

Data: 2009-06-04 12:32:40
Autor: Rafal M
On 4 Cze, 16:36, Łukasz <lukasz....@gmail.com> wrote:
[...]

Trzeba zrobic zapas list ;) 3 listy mi akurat starcza na 1,5 roku ;)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-06-05 12:01:44
Autor: Rafal M
On 4 Cze, 21:32, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:

Trzeba zrobic zapas list ;) 3 listy mi akurat starcza na 1,5 roku ;)

No, i zamowione do "pelna" ;-)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-06-05 23:34:04
Autor: Valdi.Pavlack
Wprowadzenie oplat za liste hasel jednorazowych - MultiBank
"Rafal M"

No, i zamowione do "pelna" ;-)

Na ile Ci to starczy? :)

Data: 2009-06-06 09:51:15
Autor: Rafal M
On 5 Cze, 23:34, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
"Rafal M"news:74d9bcd2-d1b5-43d5-a4b3-0279dcc6f0abu10g2000vbd.googlegroups.com

> No, i zamowione do "pelna" ;-)

Na ile Ci to starczy? :)

Hmmm 250 hasel. Na pewno na minimum 2 lata. Jak wprowadza koszyk
przelewow to duzo wiecej ponad 5* ;)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-06-09 17:33:14
Autor: SM
On 6 Cze, 18:51, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Na ile Ci to starczy? :)

Hmmm 250 hasel. Na pewno na minimum 2 lata. Jak wprowadza koszyk

koszyk płatności podobno już jest. jeszcze nie testowałam.

Data: 2009-06-10 05:19:25
Autor: Kamil Jońca
SM <sylwia.makolska@gmail.com> writes:

On 6 Cze, 18:51, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:
[...]

[...]

Jest, ale tylko dla SMSów, wot logika.

KJ

--
Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

Data: 2009-06-08 12:14:29
Autor: xbartx
Dnia Fri, 05 Jun 2009 23:34:04 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

"Rafal M"

No, i zamowione do "pelna" ;-)

Na ile Ci to starczy? :)

W zależności od sposobu wykorzystania konta może starczyć nawet i na wieki ;)

Data: 2009-06-04 21:47:13
Autor: Scowron
Dnia 04-06-2009 o 16:36:14 Łukasz <lukasz.kow@gmail.com> napisał(a):

[...]

Dobrze że jest chociaż alternatywa w postaci SMS-ów.

--
Scowron

Data: 2009-06-04 22:28:38
Autor: RobertS
Wprowadzenie opłat za listę haseł jednorazowych - MultiBank

Dobrze że jest chociaż alternatywa w postaci SMS-ów.

Jak smsy też się zrobią płatne to chyba zacznę się denerwować tym co robi ten bank...

RobertS

Data: 2009-06-04 22:31:33
Autor: MarekZ
Użytkownik "Scowron" <scowron@o2.pl> napisał w wiadomości news:op.uu0mkzakf47i1btysia...

Dobrze że jest chociaż alternatywa w postaci SMS-ów.

Pewnie.... "A mógł zabić" :-)

Wprowadzenie opłat za listę haseł jednorazowych - MultiBank