Wpuść wsioka do biura, a atrament wypije.

Data: 2011-07-20 05:35:10
Autor: stevep
Wpuść wsioka do biura, a atrament wypije.
# Kolejny spot PiS-u przynosi kolejną kompromitację tej partii, a w  szczególności prezesa. Poprzedni spot kapitalnie „położyli” sami  internauci, wykorzystując go do kontrreklamy. Oczywiście nie martwią mnie  takie spoty, zachodzę jednak w głowę, jak można pokazywać takie knoty.

Nie obchodzi mnie za bardzo, czy jest to spot wyborczy czy informacyjny.  Granica między kampanią informacyjną a kampanią wyborczą jest tak śliska,  że sami posłowie mają kłopoty z ich rozróżnieniem, chociażby taki poseł  Kamiński Mariusz-młodszy z PiS. Nie dziwi mnie to, bo nasi politycy  uwielbiają ustanawiać prawo, które można interpretować na wiele sposobów,  zależnie od zapotrzebowania. Bardziej interesują mnie treści.

Mistrzostwem świata jest otwieranie samo otwierających się drzwi przez  prezesa. Zastanawiam się nad kwalifikacjami całego łańcuszka osób,  odpowiedzialnych za wizerunek partii, kontakt z mediami, finanse, wreszcie  nad… inteligencją, a może raczej powinienem napisać „kwalifikacjami do  współczesnej rzeczywistości”, samego prezesa Jarosława Kaczyńskiego.  Idioci tworzący scenariusz takiego spotu, czy też kolejni, którzy go  zatwierdzają i wypłacają za niego honorarium, czy kolejni, szefowie  komitetu wyborczego…, któryś z tych szczebli powinien zauważyć idiotyzm  tego spotu i go zastopować. Wreszcie, jeśli tak się nie stanie, powinien  to zrobić sam prezes Kaczyński, który powszechnie uważany jest (również  przeze mnie – był), za człowieka nieprzeciętnie inteligentnego. Jestem  coraz bardzie przekonywany, że owa nieprzeciętna inteligencja Jarosława  Kaczyńskiego to mit, albo miniona przeszłość. Przy czym bardzo ważne jest  zaznaczenie, że „inteligencję” pojmuję nie tylko jako oczytanie, wiedzę  ściśle nabytą przez książki, ideologię, umiejętność logicznego myślenia,  ale też jako umiejętność funkcjonowania w normalnych (bieżących)  warunkach. Jest to bowiem tak ważny dziś składnik inteligencji jak  umiejętność pisania i czytania.

I w umiejętności funkcjonowania w normalnych warunkach, w przypadku  prezesa w jej braku, dostrzegam „niepełnosprawność” inteligencji prezesa.  Prezes jest półinteligentem, bpo gdyby zostawić go samego w centrum  wielkiego miasta, nie miałby kompletnie pojęcia jak przeżyć. Zawsze byli  koło niego inni, którzy wykonywali za niego absolutnie podstawowe,  niezbędne do życia czynności. Robili za niego zakupy, posiłki, wchodzili  przed nim do nowoczesnych budynków, wykonywali telefony, opłacali rachunki  itd. Kaczyński, sam na sam z życiem okazałby się bezbronny jak niemowlę,  niemające pojęcia do czego służy podstawowy dokument (np. rachunek),  podstawowy sprzęt domowy, itd., niepotrafiący się nawet samemu ubrać,  wielokrotnie mówił, że mama dobiera mu np. krawaty czy spinki, bo on o tym  nie ma pojęcia.

To dlatego w kampaniach PiS-u pracują często ludzie, którzy gdzie indziej  pracy by po prostu nie znaleźli. Wspomnę choćby słynne zakupy prezesa i  uiszczanie zapłaty kasjerce przez panią Szydło.

Gdyby więc ktoś specjalnie chciał spieprzyć kampanię prezesa, zrobiłby to  z dziecinną łatwością. Szczeble pośrednie boją się podejmować jakiekolwiek  decyzje, a prezes – ostatnie ogniwo „kontroli”, jest po prostu za głupi,  nie rozumie co jest na tym spocie, czy co „pokazuje” dana akcja  propagandowa, żeby ją zastopować.

Jednak taki spot w otwieraniem otwierających się drzwi zwolenników też  znajdzie. Ci ważni, będą udawać, że jest doskonale i spot spełnia swoją  rolę. Do tych z podkarpackiej wioski, przekaz otwieranych drzwi trafi, bo  oni nigdy takich drzwi nie widzieli, nie wiedzą więc, że otwierają się  same.

Żal mi trochę PiS-u. Oczywiście żal nie w sensie strzelania sobie w stopę,  bo to akurat mnie cieszy, ale w sensie wysiłków: wydawania pieniędzy,  lawirowania w nazywaniu kampanii, ogromnych staraniach, a wychodzi… jak  zawsze żałośnie. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf3lq

--
stevep

Data: 2011-07-20 09:44:42
Autor: MH
Wpu wsioka do biura, a atrament wypije.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisa(a):
podstawowy sprz=C4=99t domowy, itd., niepotrafi=C4=85cy si=C4=99 nawet s=
amemu ubra=C4=87,  =

wielokrotnie m=C3=B3wi=C5=82, =C5=BCe mama dobiera mu np. krawaty czy sp=
inki, bo on o tym  =

nie ma poj=C4=99cia.

==============================

A tu chyba popisa si samodzielnoci :

http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Plik:Takiebutyjn2.jpg

MH

Data: 2011-07-20 12:27:07
Autor: WW
W dniu 2011-07-20 11:44,  MH pisze:

A tu chyba popisa si samodzielnoci :

http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Plik:Takiebutyjn2.jpg

MH

Super.
Nawet tych z Downem ucz, eby sznurwki przez wszystkie dziurki przewleka.
Dobr butw do garnituru litociwie zmilcz.  :-P

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyem, tylko pod tym znakiem
Polska bdzie wioch a Polak burakiem.

Data: 2011-07-20 19:03:43
Autor: [He®Sk]
On Wed, 20 Jul 2011 12:27:07 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Nawet tych z Downem ucz, eby sznurwki przez wszystkie dziurki przewleka.
Dobr butw do garnituru litociwie zmilcz.  :-P

 o skarpetkach tez nie wspomne. musza byc bielutkie ;o)))

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Wpuść wsioka do biura, a atrament wypije.