Wqrwiacze

Data: 2009-06-02 00:35:37
Autor: CSM
Wqrwiacze
Co zrobić kretyńskiemu kierowcy, który jest chamem i zrobił coś nie tak na drodze (np. jeździ za Wami na długich światałach, bo nie wie, że tak nie wolno, wymusza pierwszeństwo itp.)

Oto najczęstsze rozwiązania:

- Dogonić i wpier***ić...
- Przyhamować delikatnie, dać się wyprzedzić i jeździć za kolesiem aż wykituje ze strachu,
- Przyhamować delikatnie, dać się wyprzedzić i włączyć długie wraz z halogenami... a co tam niech sprawdzi jako to jest, kiedy z każdego lusterka dobiegają palące oczy punkty świetlne...
- Wyprzedzić lamucha a następnie hardkorowo po hamulacach... ale nnie tak, by w nas wjechał... niech się obsra,
- Walić mu oczach światłami typowe mruganie... aż będzie chciał sprawdzić co się dzieje z pojazdem - zatrzyma się i kłopty się skończą,

Cos jeszcze Wam przychodzi do glowy?!

Data: 2009-06-02 00:10:16
Autor: Mariusz Ostrowski
Wqrwiacze
CSM <trust_no1@mail.com> napisał(a): Napisz, proszę, gdzie jeździsz. Będę uważał żeby trzymać się z daleka.

Mimo wszystko pozdrawiam (zwłaszcza głowę)
Mariusz

Data: 2009-06-02 01:10:21
Autor: marjan
Wqrwiacze
CSM pisze:
[...]

Zatrzymać się na stacji benzynowej lub na poboczu, odpocząć, i pojechać dalej bez niepotrzebnej złości agresji?

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-06-02 08:29:34
Autor: michaça
Wqrwiacze
- Wyprzedzić lamucha a następnie hardkorowo po hamulacach... ale nnie tak, by w nas wjechał... niech się obsra,
jesli juz to hamulec razem z gazem - powinien tak fajnie odskoczyc do tylu, ale lepsze efekt daje np zarzucenie 3-ki w przy predkosci np 90-110? (przy mniejszych redukcja np z 4 na 2) - dobre na miszczow dojazdowki bo nie zapala swiatla stopu a hamuje -
powodzenia w edukowaniu chamow
m.

Data: 2009-06-02 09:13:05
Autor: Krzysiek Kielczewski
Wqrwiacze
On 2009-06-02, michaça <toyota@pino.pl> wrote:

[...]

Idź wyedukuj tak jakiegoś załadowanego tira. Może tak fajnie Cię
wypchnie na drzewo.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-06-02 09:56:06
Autor: michaça
Wqrwiacze
Idź wyedukuj tak jakiegoś załadowanego tira. Może tak fajnie Cię
wypchnie na drzewo.
ja tak oczywiscie nie robie ale czytalem gdzies na forum, ze inni tak robia
(jak jedziesz np 90/70 w srodku miasta w gore po estakadzie lewym pasem to zazwyczaj ten co ci z tylu mruga ksenonami i siedzi na zderzaku jest w bmw, audi albo np jakis mocniejszy seat leon, tiry raczej tak nie robia, nie bardzo wiem skad wizales tego tira, wg mnie chamstwo w tirach jest niczym w porownaniu z chamstwem w bmw, audi czy ostatnio octaviach)

Data: 2009-06-02 02:27:38
Autor: Wild Root
Wqrwiacze
 W poście <h01kun$ed7$1@node2.news.atman.pl>
 m.in. przeczytać można:

Co zrobić kretyńskiemu kierowcy, który jest chamem i zrobił coś nie tak na
drodze (np. jeździ za Wami na długich światałach, bo nie wie, że tak nie
wolno, wymusza pierwszeństwo itp.)

Uśmiechnąć się i pojechać dalej (to zdrowsze).

--
Wild Root

Data: 2009-06-02 11:07:39
Autor: Arek (G)
Wqrwiacze
Wild Root pisze:
[...]

Co racja to racja. Ja osobiście nie wkurzam się jak ktoś wciska się na styk nie wrzucając nawet kierunku wcześniej. Nie wkurzam się jak na drodze osiedlowej kierownik będący po lewej nie myśli ustąpić pierwszeństwa.

Ale nic mnie tak nie wkurza jak kretyn jadący mi na zderzaku, albo koleś z wieś-ksenonami jadący za mną. Tracę zupełnie orientację co się dzieje za mną, bo wszystkie lusterka świeca po oczach. I skąd tu wiedzieć, zmieniając pas, że nie wjeżdżam na cyklistę, skoro przez chuja nic nie widzę?

W takiej sytuacji jestem za ostrym wpierdolem, sęk w tym, że się bić nie potrafię:( ;)

A.

Data: 2009-06-02 16:26:09
Autor: marjan
Wqrwiacze
Arek (G) pisze:
Wild Root pisze:
[...]

Ja w takiej konkretnej sytuacji podczas jazdy lewą nogę delikatnie przekładam nad hamulec żeby tylko zaświecić lampy stopu (nie zwalniam ani odrobinę, jakoś tak moje życie i zdrowie cenię sobie bardziej niż satysfakcję, że wypadek by był nie z mojej winy). Najczęściej kierownik mądrzeje, choć bywali i tacy co mnie otrąbili i za wszelką cenę chcieli wyprzedzić, ale w obydwu przypadkach mój cel został osiągnięty - nikt mi niebezpiecznie nie siedzi na zderzaku.

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-06-02 23:25:41
Autor: Adam Szewczak
Wqrwiacze

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h03cps$k5r$1inews.gazeta.pl...
Arek (G) pisze:
Wild Root pisze:
[...]

    Lepiej tylne p/m wlaczyc ;P

PZDr
Adam

Data: 2009-06-03 13:39:37
Autor: Arek (G)
Wqrwiacze

Arek (G) pisze:
Wild Root pisze:
[...]

A daje to choć trochę po oczach? Bo w sumie nie jest to zły pomysł aby mignąć mu czymś takim:)

A.

Data: 2009-06-03 14:06:49
Autor: .Peeter
Wqrwiacze
Użytkownik "Arek (G)" napisał:
A daje to choć trochę po oczach?

Daje, szczególnie w autach, w których świecą się obie przeciwmgielne,
a nie tylko lewa. Przetestowałem, włączyłem na 10 sekund, osobnik
siedzący na zderzaku został z tyłu na dobre 30 metrów. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-06-03 13:41:35
Autor: Arek (G)
Wqrwiacze
marjan pisze:

Ale nic mnie tak nie wkurza jak kretyn jadący mi na zderzaku, albo
[...]
[...]

Jeśli chodzi o jazdę na zderzaku, to zwykle migam stopem. Jak to nie pomaga, a mam jakiś gorszy dzień, to zwalniam do przepisowych 50. I obserwuje w lusterku jak pojawia się kurwa na twarzy miszcza za mną:)

A.

Data: 2009-06-05 23:05:06
Autor: Adam Płaszczyca
Wqrwiacze
Dnia Wed, 03 Jun 2009 13:41:35 +0200, Arek (G) napisał(a):

Jeśli chodzi o jazdę na zderzaku, to zwykle migam stopem. Jak to nie pomaga, a mam jakiś gorszy dzień, to zwalniam do przepisowych 50. I obserwuje w lusterku jak pojawia się kurwa na twarzy miszcza za mną:)

Ja też - za pomocą dwójki i sprzęgła. Ja tam mam hak i zapasowy zderzak :>

--
     ___________ (R)

Data: 2009-06-02 06:41:34
Autor: Adam Foton
Wqrwiacze
na drodze (np. jeździ za Wami na długich światałach,

- Dogonić i wpier***ić...

Wlasnie tak. Jak bedzie za Toba jechal - przyspieszyc i pojechac przed siebie. Ziemia jest okragla, za chwile go dojdziesz i wtedy sprawisz lomot.

AF

Data: 2009-06-02 07:55:40
Autor: .Peeter
Wqrwiacze
Użytkownik "CSM" napisał
Cos jeszcze Wam przychodzi do glowy?!

- Nie zniżać się do poziomu chama/cwaniaka drogowego, jeśli stwarza
niebezpieczeństwo, zatrąbić. Później zjechać na stację benzynową,
wysiąść z auta, rozprostować kości, opcjonalnie zapalić papieroska,
po skończeniu pojechać dalej.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-06-02 08:41:27
Autor: huri_khan
Wqrwiacze
..Peeter pisze:
Użytkownik "CSM" napisał
[...]

Na stacji benzynowej nie pali się papierosów ;)

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2009-06-02 10:15:10
Autor: .Peeter
Wqrwiacze
Użytkownik "huri_khan" napisał:
Na stacji benzynowej nie pali się papierosów ;)

Powiedz to pracownikom stacji benzynowych. :D

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-06-02 08:19:25
Autor: yaro
Wqrwiacze
Cos jeszcze Wam przychodzi do glowy?!

Synku nie pal juz tego goowna ....

--
yaro

Data: 2009-06-02 09:14:21
Autor: Krzysiek Kielczewski
Wqrwiacze
On 2009-06-01, CSM <trust_no1@mail.com> wrote:

Cos jeszcze Wam przychodzi do glowy?!

Za realizację takich pomysłów powinieneś co najmniej stracić prawo
jazdy.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-06-02 09:48:18
Autor: Mamba
Wqrwiacze
1. Wziąść głęboki oddech.
2. Pomyśleć - może ja też tak czasem zawalę.
3. Uspokoić się.
4. Jak jest miejsce to przepuścić i pojechac dalej w swoim tempie.
5. Jak sprawia wrażenie pijanego - zadzwonić na policję (dobry uczynek).

Rafał

Data: 2009-06-02 10:07:14
Autor: J.F.
Wqrwiacze
Użytkownik "CSM" <trust_no1@mail.com> napisał w wiadomości news:h01kun$ed7$1node2.news.atman.pl...
Co zrobić kretyńskiemu kierowcy, który jest chamem i zrobił coś nie tak na drodze

Ale po co to agresja

(np. jeździ za Wami na długich światałach,

Lusterko przelaczyc, przeciwmgielne wlaczyc,

wymusza pierwszeństwo itp.)

Klakson raz. Niech wie ze wymusil

- Przyhamować delikatnie, dać się wyprzedzić i jeździć za kolesiem aż wykituje ze strachu,

Czy masz czarne bmw lub bordowa vectre ? :-)

- Przyhamować delikatnie, dać się wyprzedzić i włączyć długie wraz z halogenami... a co tam niech sprawdzi jako to jest, kiedy z każdego lusterka dobiegają palące oczy punkty świetlne...

Mozna .. ale to kiepski wariant - wyrabiasz w nim nawyk ze jak swiatla wlaczy to mu ustepuja :-)

J.

Data: 2009-06-02 10:56:07
Autor: pluton
Wqrwiacze

Cos jeszcze Wam przychodzi do glowy?!

Olac matola.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-06-02 12:12:23
Autor: WW
Wqrwiacze
CSM pisze:

Cos jeszcze Wam przychodzi do glowy?!

1, Jak radzą koledzy - zachować spokój.
2. Wyjąć karteczkę i ołówek, i zapisać numer
3. Złożyć zawiadomienie do policji o popełnieniu wykroczenia przez kierowce z samochodu nr .... z dokładnym opisem i podaniem personaliów świadlka
3a, Zadzwonić na 112 o piracie drogowym - rzadko skuteczne, bo policja nie ma wolnych radiowozów - NIGDY.

Po zawiadomieniu kierowca zostanie wezwany do stawiennictwa, przesłuchany i ewentualnie nawet ukarany w trybie postępowania mandatowego (działa, sam sprawdzałem).
Teraz popatrz na to z punktu widzenia faceta. :-)
Dostaje wezwanie na komendę
Traci czas
Musi się tłumaczyć
Zapłaci mandat.

Raczej zapamięta.
Zemsta to potrawa, która należy spożywać na zimno  :-P

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2009-06-02 17:03:00
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Wqrwiacze
Cos jeszcze Wam przychodzi do glowy?!

Hmm, nie sugeruje tego robić, bo używanie jest nielegalne ;-)
Ale ciekaw jestem co by zrobił, gdyby po zamruganiu tymi długimi, w samochodzie jadącym przed nim, wysunęlą się reka z kogutem a tenże zacząłby migać ;-)

Strąbił ktoś z Was kiedyś Policję / Straż Miejską / nieoznakowany radiowóz?

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-06-02 08:37:03
Autor: Przemek
Wqrwiacze
On 2 Cze, 17:03, Adam 'Adak' Kępiński <ada...@gazeta.pl> wrote:

Hmm, nie sugeruje tego robić, bo używanie jest nielegalne ;-)
Ale ciekaw jestem co by zrobił, gdyby po zamruganiu tymi długimi, w samochodzie
jadącym przed nim, wysunęlą się reka z kogutem a tenże zacząłby migać ;-)

kiedyś jechałem z kuzynem za kolesiem, który uparł się, że nas nie
przepuści. Droga raczej wąska, więc jechaliśmy za nim. W pewnym
momencie kuzyn sięga za fotel i wyciąga niebieskiego koguta, podpina
do gniazdka zapalniczki i wystawia na dach. Reakcja była
błyskawiczna :).

Data: 2009-06-02 20:10:55
Autor: Axel
Wqrwiacze

"Adam 'Adak' Kępiński" <adak61@gazeta.pl> wrote in message news:h03etp$t2j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obrabilem kilka lat temu miskowa Octavie w DC. 10m dalej miski sie zatrzymaly, uchylily okno i kierowca mnie przeprosil za wyjechanie mi prosto przed maske na moim zielonym swietle (oni mieli zielona strzalke).

--
Axel

Data: 2009-06-03 00:12:31
Autor: 'Tom N'
Wqrwiacze
Axel w <news:h03pvp$m29$1inews.gazeta.pl>:

[...]

A mogli zastrzelić...:D

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-06-04 09:40:25
Autor: kamil
Wqrwiacze

"Axel" <alexb@polbox.NOSPAM.pl> wrote in message news:h03pvp$m29$1inews.gazeta.pl...

[...]

A napisales dwa listy do komendanta? Jeden ze jezdza jak buraki, drugi ze jednak nie buraki bo uprzejmie przeprosili? :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-03 01:40:10
Autor: Adam Płaszczyca
Wqrwiacze
Dnia Tue, 2 Jun 2009 17:03:00 +0200, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

Strąbił ktoś z Was kiedyś Policję / Straż Miejską / nieoznakowany radiowóz?

Tak. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-02 17:06:49
Autor: Lopez
Wqrwiacze
Ja stosuje wszystkie te metody NA RAZ!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2009-06-02 23:26:08
Autor: Adam Szewczak
Wqrwiacze

[...]

    Olac. Ewentualnie wozic aparat i pyknac klientowi fote z lampa ;P

PZDr
Adam

Data: 2009-06-03 01:39:28
Autor: Adam Płaszczyca
Wqrwiacze
Dnia Tue, 2 Jun 2009 00:35:37 +0200, CSM napisał(a):

Co zrobić kretyńskiemu kierowcy, który jest chamem i zrobił coś nie tak na drodze (np. jeździ za Wami na długich światałach, bo nie wie, że tak nie wolno, wymusza pierwszeństwo itp.)

Jak to co? Filmik z rejestratora przesłać na policję :D

--

Wqrwiacze