Wqrwiłem się

Data: 2010-12-08 01:13:25
Autor: rAzor
Wqrwiłem się
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
Odłączyli mnie od neta ponad godzine temu, akurat jak miałem osprzęt na
niemieckim eBayu kupić i licytować... Odtrącę Netii stratę z rachunku.

:-)))))
Boukun, ty jak pochlejesz to jesteś taki zabawny....
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 19:42:12
Autor: boukun
Wqrwiłem się

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idmij4$d20$2news.onet.pl...
[...]

Pierdolisz kundel... Ostatnio 5 zł za rozmowę z komórki do infonetii na 801 802 803 odtrąciłem, bo dwa dni nie miałem stacjonarnego telefonu...

boukun

Data: 2010-12-09 11:30:29
Autor: Neko
Wqrwiłem się
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Pierdolisz kundel... Ostatnio 5 zł za rozmowę z komórki do infonetii na 801 802 803 odtrąciłem, bo dwa dni nie miałem stacjonarnego telefonu...

No to na flaszke zarobiles. ;)

Wqrwiłem się