WrĂłblen

Data: 2019-12-30 10:23:35
Autor: Uncle Pete
WrĂłblen
On 2019-12-30 07:01, PiteR wrote:
Jako świeżo upieczony burżuj teraz tankuję tylko na Orlen żeby w pełni
wspierać pomysły Prezesa i żeby nie musiał już sprowadzać więcej złota
z Londynu. Bądzmy patriotami.

No i na tej benzie 95 z Orlenu spalanie (Ostróda - Ustka 320km) wyszło
mi 7.45 litr / 100km. Specjalnie jechałem utrzymując 3500 rpm i 110km/h
Opony chropowate, całoroczne Nokian WeatherProof 195/65 R15. Silnik
dwudziestoletni, wolnossący 1.6 8v. Także tak.

To dużo czy mało?

Data: 2019-12-30 10:44:49
Autor: Shrek
WrĂłblen
W dniu 30.12.2019 o 10:23, Uncle Pete pisze:

[...]

No właśnie nie wiem czy się chwali czy żali. Mój accord w takich warunkach palił coś koło 10l gazu. 1.8 16V 136km. Opony pomijam, bo uważam że wpływ jest pomijalny, na obrotomierz nie patrzyłem - i tak przecież 5 bieg. Znaczy wiem, że przy 150 miał jakie 4500 obrotów ale wtedy palił 13LPG.

--
Shrek

Data: 2019-12-30 10:45:05
Autor: PiteR
Wróblen
na pl.misc.samochody.prawo Uncle Pete pisze tak:

On 2019-12-30 07:01, PiteR wrote:
[...]

nou liczę na komentarze czy dużo czy mało ;)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2019-12-30 11:30:03
Autor: elmer radi radisson
WrĂłblen
On 2019-12-30 10:45, PiteR wrote:

nou liczę na komentarze czy dużo czy mało ;)

Nie napisales czy po zatankowaniu i przed trasa hotdog byl jedzony, a to
w tym przypadku dosc krytyczna informacja. A jesli tak, czy zwykly
czy powiekszony.

--

memento lorem ipsum

Data: 2019-12-30 11:43:57
Autor: PiteR
Wróblen
na pl.misc.samochody.prawo elmer radi radisson pisze tak:

nou liczę na komentarze czy dużo czy mało ;)

Nie napisales czy po zatankowaniu i przed trasa hotdog byl
jedzony, a to w tym przypadku dosc krytyczna informacja. A jesli
tak, czy zwykly czy powiekszony.

Mogę tylko nadmienić, że matki nie było na tylnym siedzeniu i szyby były zamknięte.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2020-01-06 01:05:56
Autor: Lort
Wróblen
Kto: elmer radi radisson Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 30.12.2019, 11:30:03
On 2019-12-30 10:45, PiteR wrote:
[...]

I jakie sosy!!! Nie zapominajcie o sosach!!!

Data: 2019-12-30 11:44:39
Autor: J.F.
Wróblen
On 2019-12-30 07:01, PiteR wrote:
[...]

Ale co to ma z wroblenem wspolnego ?
Chyba wiesz, ile ci auto pali na innych stacjach ?

Gdybym tak jechal, to moja wielka vectra diesel spalilaby ze 6/100 ... ale ... ostatnio pali wiecej, no ale ja tez 110 nie jezdze ...

J.

Data: 2019-12-30 11:52:53
Autor: PiteR
Wróblen
na pl.misc.samochody.prawo J.F. pisze tak:

Ale co to ma z wroblenem wspolnego ?
Chyba wiesz, ile ci auto pali na innych stacjach ?

Uważam, że na paliwie z Orlenu mój samochód zbiera się najlepiej.
Czy ostatnio ceny na stacjach się zrównały? Nie widzę już okazji oprócz Mila 4.88zł

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2019-12-30 12:38:21
Autor: ąćęłńóśźż
Wróblen
A Tesco i inne marketowe stacje?

-- -- -
Nie widzę już okazji

Data: 2019-12-30 12:59:56
Autor: Budzik
Wróblen
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

Ale co to ma z wroblenem wspolnego ?
Chyba wiesz, ile ci auto pali na innych stacjach ?

Uważam, że na paliwie z Orlenu mój samochód zbiera się najlepiej.

Slepy test?

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

Data: 2019-12-30 17:24:37
Autor: J.F.
Wróblen
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAB3578DDD7B4Adayrider@localhost.net...
na pl.misc.samochody.prawo J.F. pisze tak:
Ale co to ma z wroblenem wspolnego ?
Chyba wiesz, ile ci auto pali na innych stacjach ?

Uważam, że na paliwie z Orlenu mój samochód zbiera się najlepiej.

Wiekszosc paliwa w kraju to z Orlenu, potem z Lotosa ... i juz niewiele wiecej zostaje do wyboru :-)

Czy ostatnio ceny na stacjach się zrównały? Nie widzę już okazji oprócz
Mila 4.88zł

Ja patrze na diesla, a wiec rzadko :-)

IMO - w kraju sa spore roznice w cenach, akurat mam we wrocku "tanie zagłębie".
Ostatnio tankuje na BP, bo placac kartą mbanku dostaje sie bonus i wychodzi w miare normalnie.

W ramach zrownania ... BP na Legnickiej ma jakos podobna cene co BP na Armii Krajowej.
A dawniej bylo drozej.
AK to tanie zaglebie w samym Wrocku.

J.

Data: 2020-01-01 16:00:00
Autor: Budzik
Wróblen

Ostatnio tankuje na BP, bo placac kartą mbanku dostaje sie bonus i wychodzi w miare normalnie.

To znaczy ile dostajesz z powrotem od litra?

--
Pozdrawia... Budzik
"Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

Data: 2020-01-01 21:41:55
Autor: J.F.
Wróblen
Dnia 01 Jan 2020 16:00:00 GMT, Budzik napisał(a):
Ostatnio tankuje na BP, bo placac kartą mbanku dostaje sie bonus i wychodzi w miare normalnie.

To znaczy ile dostajesz z powrotem od litra?

Kiedys bylo 4%, niby nieduzo, ale to jednak ~20gr taniej na litrze.

Teraz jest mokazja
"Do 31.01.2020 r. 2 razy zatankuj na stacjach BP
i zapłać za każdym razem minimum 120 zł kartą mBanku
Zwrócimy Ci na konto 10 zł. "

Jakbym tak pojechal i zatankowal dwa razy po 121 zl, to nawet ponad 4% by wyszlo, ale ja lubie do pelna, to pewnie wyjdzie mniej.

No i jak widac limit jest, mnie akurat pasuje :-)

J.

Data: 2020-01-01 21:59:59
Autor: Budzik
Wróblen

[...]

Bawic się w tankowanie specjalnie na BP zeby zyskać 20gr kiedy sa stacje dajace taka cene bez kombinowania... Dziekuje.

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2020-01-01 23:39:50
Autor: J.F.
Wróblen
Dnia 01 Jan 2020 21:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

Akurat BP mam pod nosem.
A z tymi 20gr to sie okazuje ze taniej niz na innych :-)

J.

Data: 2020-01-02 05:59:58
Autor: Budzik
Wróblen

[...]

To masz jakies wyjątkowo tanie BP pod nosem?

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2020-01-02 11:18:28
Autor: Myjk
Wróblen
02 Jan 2020 05:59:58 GMT, Budzik
To masz jakies wyjątkowo tanie BP pod nosem?

U mnie najtaniej w okolicy to właśnie na BP jest.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2020-01-02 13:55:00
Autor: J.F.
Wróblen
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAB3841E8ACEA7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Jest we Wroclawiu ulica Armii Krajowej, na ktorej jakos wyjatkowo konkurencja dziala.
Byc moze dlatego ze sa tam dwie stacje Amic, i wczoraj ON byl po 5.14.
Jest tam jeszcze Pieprzyk, ktory tez ma wyjatkowo tanie paliwo, bo w reszcie kraju to juz przestal zanizac cene.

No i jakos na pobliskim Orlenie bylo 5.19, na pobliskim BP rowniez.
Widzialem i mniejsze roznice.

A na innym BP pare km dalej ... tez 5.19. To juz nie jest regula, zazwyczaj bylo troche drozej.
Ale przy tym pierwszym czasem bywam, to tankuje.

J.

Data: 2020-01-02 17:59:57
Autor: Budzik
Wróblen

[...]

a ja 30.12 po 4,94...
To gdzie ten interes?

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2020-01-02 19:46:43
Autor: J.F.
Wróblen
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAB38BC7BA7144budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

A gdzie masz te 4.94  ?
Bo nie bede 500km jechal, zeby zatankowac po 20 gr taniej :-)

Ale ... z bonusem mbanku to mi wyjdzie 4.99.

To mi sie nie oplaca jechac, tam, gdzie 4.94 :-)

J.

Data: 2020-01-03 00:59:57
Autor: Budzik
Wróblen

[...]

W auchan Komorniki.
Oczywiście jezdzenie specjalnie na stacje nawet 5km to mi sie specjalnie nie chce ale przeciez samochód słuzy do jezdzenia wiec mozna zatankowac gdzies po drodze.

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2020-01-02 18:42:39
Autor: jerzu.xyz
Wróblen
On 02 Jan 2020 05:59:58 GMT, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

To masz jakies wyjątkowo tanie BP pod nosem?

Nie tylko on. Ja mam BP i Shella, obie tańsze od Orlenu czy CircleK.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2019-12-30 17:13:05
Autor: Uncle Pete
WrĂłblen

On 2019-12-30 07:01, PiteR wrote:
[...]

Chyba za dużo. Mam już drugi pod rząd samochód benzynę 1.6 i palą mniej przy tak spokojnej jeździe.

WrĂłblen