Wróciłem do Eurobanku - konto presti ge

Data: 2015-02-06 09:41:06
Autor: Pete
Wróciłem do Eurobanku - konto presti ge
W dniu 2015-02-05 o 18:53, xbartx pisze:
- pakiet assistance (jest darmowy dla tego konta) jak kogoÅ› interesuje
np. 3 wizyty lekarza w roku max 700 zł np. w kk Impresja Mille mam 4
wizyty ale kosztuje to 4,99 za m-c

Ja tam w warunkach widzÄ™ tylko:
"
Nieszczęśliwy wypadek – powstałe w okresie ochrony ubezpieczeniowej nagłe zdarzenie wywołane
przyczyną zewnętrzną o charakterze losowym, niezależne od woli i stanu zdrowia Ubezpieczonego,
które nastąpiło w okresie ograniczonym datami rozpoczęcia i wygaśnięcia ochrony ubezpieczeniowej
świadczonej przez Towarzystwo w odniesieniu do danego Ubezpieczonego, w następstwie którego
Ubezpieczony niezależnie od swojej woli doznał uszkodzenia ciała lub uszczerbku na zdrowiu
Świadczenia medyczne realizowane są w sposób i po spełnieniu warunków określonych poniżej:
1) wizyta lekarza – jeżeli Ubezpieczony uległ Nieszczęśliwemu wypadkowi objętemu ochroną
ubezpieczeniową, Allianz gwarantuje zorganizowanie i pokrycie kosztów wizyt lekarskich w placówce
medycznej lub zorganizowanie i pokrycie kosztów dojazdów lekarza do miejsca pobytu
Ubezpieczonego oraz pokrycie kosztów honorariów, o ile nie zachodzi Przypadek wymagający pilnej
interwencji medycznej"

jakoś nie widzę, by grypa upoważniała do wizyty lekarza...

--
Pete

Data: 2015-02-06 21:52:11
Autor: xbartx
W dniu 06.02.2015 o 09:41, Pete pisze:

jakoś nie widzę, by grypa upoważniała do wizyty lekarza...

Aż tak się w to nie wgłębiałem i opierałem się na tym co powiedziała mi Pani przy podpisywaniu umowy. Mogę ją w sumie jeszcze dopytać, bo zostawiła mi swoje namiary.

Xenocide

Data: 2015-02-07 01:08:50
Autor: bi123
Wróci³em do Eurobanku - konto prestige
W dniu pi±tek, 6 lutego 2015 21:52:12 UTC+1 u¿ytkownik xbartx napisa³:
W dniu 06.02.2015 o 09:41, Pete pisze:

> jako¶ nie widzê, by grypa upowa¿nia³a do wizyty lekarza...

A¿ tak siê w to nie wg³êbia³em i opiera³em siê na tym co powiedzia³a mi Pani przy podpisywaniu umowy. Mogê j± w sumie jeszcze dopytaæ, bo zostawi³a mi swoje namiary.

-- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide

¯adne zachorowania, choæby najciê¿sze, nie s± objête ubezpieczeniem w ramach pakietu Assistance. Dotyczo ono tylko nieszczê¶liwych wypadków, a czym ró¿ni siê wypadek od choroby to chyba wszyscy wiedz±, a je¶li nie - to definicja znajduje siê w o.w.u. ubezpieczyciela.
Notabene, wszystkie darmowe ubezpieczenia dodawane przy ró¿nych okazjach (do kont, do wycieczek itp.) s± tak ograniczone, ¿e jesli nie skrêcisz karku :) to ubezpieczenie nie dzia³a. To jest gad¿et, który ma wabiæ klienta, a ¿adna instytucja nie chce dok³adaæ do tego interesu.

Data: 2015-02-07 21:08:38
Autor: xbartx
W dniu 07.02.2015 o 10:08, bi123@o2.pl pisze:

[...]

Mi to i tak zbêdne, wiêc czy jest czy go nie ma, to ¿adna ró¿nica.

Xenocide

Data: 2015-02-09 12:22:43
Autor: Pete
W dniu 2015-02-07 o 21:08, xbartx pisze:
W dniu 07.02.2015 o 10:08, bi123@o2.pl pisze:

Żadne zachorowania, choćby najcięższe, nie są objęte ubezpieczeniem w
ramach pakietu Assistance. Dotyczo ono tylko nieszczęśliwych wypadków,
a czym różni się wypadek od choroby to chyba wszyscy wiedzą, a jeśli
nie - to definicja znajduje siÄ™ w o.w.u. ubezpieczyciela.
Notabene, wszystkie darmowe ubezpieczenia dodawane przy różnych
okazjach (do kont, do wycieczek itp.) są tak ograniczone, że jesli nie
skręcisz karku :) to ubezpieczenie nie działa. To jest gadżet, który
ma wabić klienta, a żadna instytucja nie chce dokładać do tego interesu.

Mi to i tak zbędne, więc czy jest czy go nie ma, to żadna różnica.

Ale porównałeś do pakietu Assistance w Mille.
A tam lekarz do zwykłych zachorowań przybiegnie. I pediatra do dzieci też.

Ja brałem ten 'Prestige' pod uwagę, ale jak znalazłem takie poukrywane kwiatki, to stwierdziłem, że nie warto testować na własnym organizmie.

Zwłaszcza jak człowiek złożony chorobą.

P.S.
I przypomniało mi się, jak kiedyś miałem pakiet zdrowotny allianz w BGŻ.
PRzy czym pakiet obejmował specjalistów w placówkach.
I jak złożony grypą zadzwoniłem umówić wizytę, to najbliższy termin był za 5 dni.

Na NFZ bym się szybciej dostał.
Dlatego też zwracam szczególną uwagę na tego rodzaju wabiki.

--
Pete

Wróciłem do Eurobanku - konto presti ge