Wróciłem do Eurobanku - konto prestige

Data: 2015-02-05 18:53:15
Autor: xbartx
Wróciłem do Eurobanku - konto prestige

Z racji darmowych bankomatów na całym świecie i dobrych kursów wróciłem do Eurobanku. Jakoś przeszło to mojej uwadze, albo nikt się tu na grupie nie chwalił, że Eurobank zmienił swojej www i jak dla mnie na duży plus. Jest przejrzyście, stronę główną można skonfigurować pod siebie, nie jesteśmy przeładowni milionem opcji, usług, gier etc jak np w nowym mBanku. Działa to szybko. W darmowym pakiecie powiadomienia na maila są za friko. Konto założyłem szybko i sprawnie w oddziale i kartę dostałem od ręki.
Z utrudnień to tak:
- Aby nie płacić za konto 21 zł trzeba przelać wypłatę ponad 3k pln
- VISA Electron nie działa w Internecie, więc trzeba sobie dobrać MC (jako oczywiście jest potrzeba płatności bez fizycznego udziału karty) ale to nie problem, bo 200 zł zwalnia z opłaty za dwie karty. Tutaj należy pamiętać, że opłatę pobiera bank ad hoc i oddaje po miesiącu. Z racji, że VISA stoi u nich 3,45 a MC 3,95 o ile dobrze pamiętam, to kwota jest naprawdę dobra, bo w innych bankach tylko kosztuje jedna karta.
Więcej niedogodności na razie nie stwierdziłem. No a teraz jakie bonusy:
- darmowe bankomaty i dobre kursy dla VISA
- pakiet assistance (jest darmowy dla tego konta) jak kogoś interesuje np. 3 wizyty lekarza w roku max 700 zł np. w kk Impresja Mille mam 4 wizyty ale kosztuje to 4,99 za m-c
- otrzymasz 5% zwrotu, jeśli dokonasz transakcji bezgotówkowych kartą debetową za usługi z kategorii sport, rozrywka i rekreacja:
<http://www.eurobank.pl/produkty,konta-osobiste,konto-prestige,95,9.html#tabs5>
- otrzymałem jakieś 4 kupon polecające czy jakoś tak. Jeżeli osoba założy sobie konto prestige z takiego polecenia to jest zwolniona z opłaty za konto i pozostaje tylko spełnić warunek dla karty i wtedy to konto staje się chyba prawdziwym killerem aktualnie na rynku ;)

Xenocide

Data: 2015-02-06 02:45:14
Autor: ls
Wróci³em do Eurobanku - konto prestige
W dniu czwartek, 5 lutego 2015 18:53:17 UTC+1 u¿ytkownik xbartx napisa³:

- otrzyma³em jakie¶ 4 kupon polecaj±ce czy jako¶ tak. Je¿eli osoba za³o¿y sobie konto prestige z takiego polecenia to jest zwolniona z op³aty za konto i pozostaje tylko spe³niæ warunek dla karty i wtedy to konto staje siê chyba prawdziwym killerem aktualnie na rynku ;)

Mam w planie dzis zalozyc tego prestiga.
Jesli chcesz, wyslij mi ten kod polecajacy

--
pozdr.
ls

Data: 2015-02-12 08:34:16
Autor: 666
Wróci³em do Eurobanku - konto prestige
A jak za³ozysz z polecenia, to tez dostaniesz kupony polecaj±ce dla innych?

-- -- -

Data: 2015-02-12 00:37:12
Autor: ls
Wróci³em do Eurobanku - konto prestige
W dniu czwartek, 12 lutego 2015 08:34:19 UTC+1 u¿ytkownik  666 napisa³:
A jak za³ozysz z polecenia, to tez dostaniesz kupony polecaj±ce dla innych?

Nie mam pojecia - okaze sie.
Na razie czekam, az ktos mnie poratuje tym kodem polecajacym.

--
pozdr.
ls

Data: 2015-02-06 09:41:06
Autor: Pete
Wróciłem do Eurobanku - konto presti ge
W dniu 2015-02-05 o 18:53, xbartx pisze:
- pakiet assistance (jest darmowy dla tego konta) jak kogoÅ› interesuje
np. 3 wizyty lekarza w roku max 700 zł np. w kk Impresja Mille mam 4
wizyty ale kosztuje to 4,99 za m-c

Ja tam w warunkach widzÄ™ tylko:
"
Nieszczęśliwy wypadek – powstałe w okresie ochrony ubezpieczeniowej nagłe zdarzenie wywołane
przyczyną zewnętrzną o charakterze losowym, niezależne od woli i stanu zdrowia Ubezpieczonego,
które nastąpiło w okresie ograniczonym datami rozpoczęcia i wygaśnięcia ochrony ubezpieczeniowej
świadczonej przez Towarzystwo w odniesieniu do danego Ubezpieczonego, w następstwie którego
Ubezpieczony niezależnie od swojej woli doznał uszkodzenia ciała lub uszczerbku na zdrowiu
Świadczenia medyczne realizowane są w sposób i po spełnieniu warunków określonych poniżej:
1) wizyta lekarza – jeżeli Ubezpieczony uległ Nieszczęśliwemu wypadkowi objętemu ochroną
ubezpieczeniową, Allianz gwarantuje zorganizowanie i pokrycie kosztów wizyt lekarskich w placówce
medycznej lub zorganizowanie i pokrycie kosztów dojazdów lekarza do miejsca pobytu
Ubezpieczonego oraz pokrycie kosztów honorariów, o ile nie zachodzi Przypadek wymagający pilnej
interwencji medycznej"

jakoś nie widzę, by grypa upoważniała do wizyty lekarza...

--
Pete

Data: 2015-02-06 21:52:11
Autor: xbartx
W dniu 06.02.2015 o 09:41, Pete pisze:

jakoś nie widzę, by grypa upoważniała do wizyty lekarza...

Aż tak się w to nie wgłębiałem i opierałem się na tym co powiedziała mi Pani przy podpisywaniu umowy. Mogę ją w sumie jeszcze dopytać, bo zostawiła mi swoje namiary.

Xenocide

Data: 2015-02-07 01:08:50
Autor: bi123
Wróci³em do Eurobanku - konto prestige
W dniu pi±tek, 6 lutego 2015 21:52:12 UTC+1 u¿ytkownik xbartx napisa³:
W dniu 06.02.2015 o 09:41, Pete pisze:

> jako¶ nie widzê, by grypa upowa¿nia³a do wizyty lekarza...

A¿ tak siê w to nie wg³êbia³em i opiera³em siê na tym co powiedzia³a mi Pani przy podpisywaniu umowy. Mogê j± w sumie jeszcze dopytaæ, bo zostawi³a mi swoje namiary.

-- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide

¯adne zachorowania, choæby najciê¿sze, nie s± objête ubezpieczeniem w ramach pakietu Assistance. Dotyczo ono tylko nieszczê¶liwych wypadków, a czym ró¿ni siê wypadek od choroby to chyba wszyscy wiedz±, a je¶li nie - to definicja znajduje siê w o.w.u. ubezpieczyciela.
Notabene, wszystkie darmowe ubezpieczenia dodawane przy ró¿nych okazjach (do kont, do wycieczek itp.) s± tak ograniczone, ¿e jesli nie skrêcisz karku :) to ubezpieczenie nie dzia³a. To jest gad¿et, który ma wabiæ klienta, a ¿adna instytucja nie chce dok³adaæ do tego interesu.

Data: 2015-02-07 21:08:38
Autor: xbartx
W dniu 07.02.2015 o 10:08, bi123@o2.pl pisze:

[...]

Mi to i tak zbêdne, wiêc czy jest czy go nie ma, to ¿adna ró¿nica.

Xenocide

Data: 2015-02-09 12:22:43
Autor: Pete
W dniu 2015-02-07 o 21:08, xbartx pisze:
W dniu 07.02.2015 o 10:08, bi123@o2.pl pisze:

Żadne zachorowania, choćby najcięższe, nie są objęte ubezpieczeniem w
ramach pakietu Assistance. Dotyczo ono tylko nieszczęśliwych wypadków,
a czym różni się wypadek od choroby to chyba wszyscy wiedzą, a jeśli
nie - to definicja znajduje siÄ™ w o.w.u. ubezpieczyciela.
Notabene, wszystkie darmowe ubezpieczenia dodawane przy różnych
okazjach (do kont, do wycieczek itp.) są tak ograniczone, że jesli nie
skręcisz karku :) to ubezpieczenie nie działa. To jest gadżet, który
ma wabić klienta, a żadna instytucja nie chce dokładać do tego interesu.

Mi to i tak zbędne, więc czy jest czy go nie ma, to żadna różnica.

Ale porównałeś do pakietu Assistance w Mille.
A tam lekarz do zwykłych zachorowań przybiegnie. I pediatra do dzieci też.

Ja brałem ten 'Prestige' pod uwagę, ale jak znalazłem takie poukrywane kwiatki, to stwierdziłem, że nie warto testować na własnym organizmie.

Zwłaszcza jak człowiek złożony chorobą.

P.S.
I przypomniało mi się, jak kiedyś miałem pakiet zdrowotny allianz w BGŻ.
PRzy czym pakiet obejmował specjalistów w placówkach.
I jak złożony grypą zadzwoniłem umówić wizytę, to najbliższy termin był za 5 dni.

Na NFZ bym się szybciej dostał.
Dlatego też zwracam szczególną uwagę na tego rodzaju wabiki.

--
Pete

Wróciłem do Eurobanku - konto prestige