Wróg publiczny numer jeden

Data: 2012-08-17 08:11:57
Autor: zdumiony
Wróg publiczny numer jeden
Data: 2012-08-17 08:55:44
Autor: Trybun
Wróg publiczny numer jeden
W dniu 2012-08-17 08:11, zdumiony pisze:
http://www.wprost.pl/ar/339867/Brytyjczycy-groza-Assangeowi-Ekwador-wzywa-sasiadow-do-pomocy/ http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/401231,brytyjczycy-groza-atakiem-na-ambasade-ekwadoru.html Anglio, po prostu wstyd! NiegdyÅ› Dumny Albion a teraz nie uszanujÄ… ambasady.

Skąd ta opinia o jakiejś dumie angoli? Proponuję zejść na ziemię - oni nigdy i nikogo nie szanowali. Trzeba być kompletnym półgłówkiem żeby z nimi zawierać jakieś sojusze.

Data: 2012-08-17 10:44:52
Autor: Marek Czaplicki
Wróg publiczny numer jeden
zdumiony pisze na pl.soc.polityka  w dniu piÄ…tek 17 sierpieÅ„ 2012 08:11:

[...]

Mi się wydaje, że chodzi o to:
fiat iustitia pereat mundus
http://pl.wiktionary.org/wiki/fiat_iustitia_pereat_mundus

Data: 2012-08-17 11:26:32
Autor: WW
Wróg publiczny numer jeden
[...]

Anglio, po prostu wstyd! Niegdy¶ Dumny Albion a teraz nie uszanuj±
ambasady.

To ten sam kraj, co Pinocheta, odpowiedzialnego za ludobójstwo, odwióz³ w konwoju do jego samolotu.
Teraz wiemy, co stanowi wiêksz± zbrodnie. Zabicie tysiêcy ludzi jet niczym przy  powiedzeniu prawdy o w³adcach ¶wiata.

Pozdrawiam
WW
"Jest broñ straszniejsza ni¿ oszczerstwo: to prawda."
Charles-Maurice de Talleyrand

Data: 2012-08-17 11:43:03
Autor: Chiron
Wróg publiczny numer jeden

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0l2ob$vub$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jeste¶ odpowiedzialny za zabicie tysiêcy ludzi- skoro odpowiedzialny jest Pinochet

--

Chiron

Data: 2012-08-18 08:35:59
Autor: Trybun
Wróg publiczny numer jeden
W dniu 2012-08-17 11:43, Chiron pisze:

Jeste¶ odpowiedzialny za zabicie tysiêcy ludzi- skoro odpowiedzialny jest Pinochet

-- Chiron

Chiron, sympatie sympatiami, ale przyjmij wreszcie do wiadomo¶ci ¿e Pinochet to bandyta. Bandyta który trzyma³ ludzi w obozach koncentracyjnych, torturowa³, wyrzuca³ zwi±zanych do morza z helikopterów, ¶cigany w wielu krajach listem goñczym za to co robi³. To takie bandziory ¶wiadcz± o jako¶ci uwielbianej przez Ciebie Prawicy?

Data: 2012-08-18 10:47:28
Autor: Chiron
Wróg publiczny numer jeden

U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0nd6q$dq2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeste¶ kompletnie zaczadzony. Zrzucanie ludzi z helikopterów- o czym rozmawiali¶my i dosta³e¶ stosownego linka- to Argentyna. Ale jak z Tob± rozmawiaæ, skoro nie bierzesz pod uwagê faktów, tylko to, co Ci siê wydaje- uznajesz za fakt? Listem goñczym ¶ciga³a go Hiszpania- ¶ci¶lej zosta³o to wymuszone na socjalistycznym rz±dzie przez liczn± rzeszê uchod¼ców z Chile. Oni nie uciekali przez zielon± granicê, tylko Pinochet wsadza³ ich na statki- na koszt pañstwa. Nie topiono ich- a oni  robili mu ko³o pióra gdzie i jak siê da³o.
Jadry¶- ja wiem jedno: z Tob± mo¿na rozmawiaæ przede wszystkim na gruncie osobistym, a ¶ci¶lej- psychologicznym. Na to tu nie ma mo¿liwo¶ci- no ale Twoje pogl±dy, tak bardzo egzotyczne- s± w Ciebie wydrukowane w skutek- mówi±c delikatnie- takiego a nie innego procesu wychowawczego. Tu nie ma odpowiedzi na to, o czym siê mówi- nie odnosisz siê do faktów. Ty wyznajesz pewne ideologie- ¿eby nie wiem jak ob³êdne. I jest to Twoje wyznanie, credo- którym przeciwstawiasz siê rzeczywisto¶ci

--

Chiron

Data: 2012-08-18 13:07:59
Autor: Trybun
Wróg publiczny numer jeden
W dniu 2012-08-18 10:47, Chiron pisze:

[...]

No dobrze, nie chcê ju¿ przytaczaæ argumentów, ani polemizowaæ w sprawie w której zdaje siê zaj±³e¶ ju¿ ostateczne stanowisko. Tylko jedno pytanie - dlaczego Augusto w taj Hiszpanii schowa³ siê za immunitetem? Przecie¿ to by³a jedyna i niepowtarzalna szansa oczyszczenia siê w oczach ¶wiata.

W tym siê mylisz - prawda i fakty s± dla mnie nadrzêdne. Nigdy nie wa¿y³bym siê oczerniaæ niewinnego cz³owieka. Uwierz mi, - np. do Reagana mam ¿al tylko o to ¿e w Bejrucie, w niewypowiedzianej wojnie zamordowa³ ca³± masê niewinnych ludzi, to samo w Trypolisie. Poza tym facet na pewno do rany przy³ó¿ (o ile nie boisz siê zara¿enia w¶cieklizn±;-) )..

Powiadasz b³êdy w procesie wychowawczym.. Wiesz, mam ju¿ ponad 40 lat. Jedyna rzecz jak± ukrad³em w ¿yciu to by³ wêdzony jesiotr, wyniesiony z przyjêcia, - i tak by poszed³ na ¶mietnik.  Rzadko kiedy zostawiam ¿ebraka z pust± czapk±,.. Powiedz Chiron na czym polega b³±d w moim wychowaniu?, i tak ju¿ ca³kiem nawiasem - czy mój bardzo lekcewa¿±cy stosunek do tzw. idoli, autorytetów,  których to niektórzy maj± za ¶wiêtych to te¿ wada?

Data: 2012-08-18 21:38:03
Autor: Chiron
Wróg publiczny numer jeden

U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0nt4p$s54$1node2.news.atman.pl...
[...]
Cz³owieku- on by³ ¶miertelnie chory- i raczej inne rzeczy mia³ w g³owie. Przyjecha³ do Wielkiej Brytanii na leczenie. Hiszpania pod rz±dami czerwonych chcia³a go zlinczowaæ. Zarzucali mu, ¿e okrad³ naród, na kontach ma setki milionów- a jak kaza³ ujawniæ- okaza³o siê, ¿e nie ma nawet dwóch! Szef najbogatszego pañstwa Ameryki £aciñskiej, ktorego rozkwitu by³ g³ównym architektem- mia³ na koncie nieca³e 2 miliony dolców. Poza tym nikt nie zaprzecza, ¿e by³y tortury, deportacje (ale nie q..wa zrzucanie z helikopterów!!!), brutalne rozpêdzanie demonstracji- tylko odnie¶ to do realiów tamtego regionu. Z ca³± pewno¶ci± nie by³ to marionetkowy dyktatorek- lecz cz³owiek, który chcia³ dobra swego narodu. Chcia³- i to osi±gn±³. Jêdru¶- za ¶mieræ ilu ludzi odpowiada³ Janos Kadar? Podpowiem: kilkadziesi±d tysiêcy. I ja nie s³ysza³em, ¿eby jakis kraj wys³a³ za nim listy goñcze. A takich przyk³adów mo¿na mno¿yæ. Dlaczego Pinochet? Z dwóch powodów:
1. w Hiszpanii istania³a silna, zorganizowana komunistyczna emigracja chilijska- i robi³a mu ko³o pióra

2. Pinochet postawi³ siê czerwonym- i zwyciê¿y³. Kraj rozkwit³, a on zlikwidowa³ co¶, co czerwoni na ca³ej ziemi uwa¿aj± za najwiêksze swoje osi±gniêcie: przymusowe ubezpieczenia spo³eczne.

[...]
Za zamachy terrorystyczne postanowi³ przynie¶æ Kadafiemu swoje orêdzie pokojowe. Kadafi zrozumia³ jego przes³anie doskonale. Problem polega³ na tym, ¿e Kadafi nie zna³ innego jêzyka.

[...]
To s± Twoje sprawy. B³êdy wychowawcze przecie¿ nie musz± wychowywaæ z³odzieja. Czy mordercy. Rodzina dysfunkcyjna jednak powoduje szereg zaburzeñ (podobnych, daj±cych siê wspólnie okre¶liæ zespo³em doros³ego dzsiecka rodzicó dysfunkcyjnych), z którymi cz³owiek albo siê zmierzy (jak ja)- albo nie. Problem polega na tym, czy chce. I z ca³a pewno¶cia forum internetowe nie jest dobrym miejscem do takich dyskusji. Jaki to mia³o by mieæ cel? Jednak mam g³êbokie przekonanie, ¿e masz taki zespó³ osobowo¶ciowy.

--

Chiron

Data: 2012-08-18 22:08:02
Autor: Trybun
Wróg publiczny numer jeden
W dniu 2012-08-18 21:38, Chiron pisze:

[...]

Wtedy nikt nie oskar¿a³ go o malwersacje finansowe, on by³ oskar¿any o mordy polityczne, o tortury i terror jaki stosowa³ wobec w³asnych rodaków m.in. obozy koncentracyjne. Dopiero teraz niedawno okaza³o siê ¿e by³ tak¿e pospolitym z³odziejem który okrad³ Chilijczyków tak¿e finansowo. Architektem sukcesu Chile byli jankesi, - sam dyktator zajmowa³ siê tylko poskramianiem swoich ziomków.

Normalny piesek na ³añcuchu jankesów, podobnie jak Suharto, Marcos czy Pol Pot, tylko ten ostatni zdo³a³ siê zerwaæ z ³añcucha.

[...]

Wielce prwdopodobne ¿e te zamachy to dzie³o czego¶ podobnego do tego co grasowa³o w Europie. Niedawno o tym pisa³em tu na psp, a wiêc pewnie i Ty s³ysza³e¶ operacji "Gladio".. Choæ wcale bym siê nie zdziwi³ zem¶cie Kadafiego za te terrorystyczne naloty na Libiê, a tak¿e zatapianie statków na wodach terytorialnych Libii.

[...]

Jasne ¿e moje, a Ty  nie okre¶li³e¶ jasno i prosto gdzie tkwi b³±d w moim wychowaniu. A wiêc nadal nie znam zasadniczych przyczyn z jakich jestem gorszy od innych.

Data: 2012-08-18 22:53:01
Autor: zdumiony
Wróg publiczny numer jeden
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0ospd$8nt$1node2.news.atman.pl...
Normalny piesek na ³añcuchu jankesów, podobnie jak Suharto, Marcos czy Pol Pot, tylko ten ostatni zdo³a³ siê zerwaæ z ³añcucha.

Potêpiasz Pol Pota ¿e by³ pieskiem Jankiesów czy pochwalasz ¿e siê zerwa³ ?

Data: 2012-08-18 23:03:17
Autor: Trybun
Wróg publiczny numer jeden
W dniu 2012-08-18 22:53, zdumiony pisze:
[...]

Za wszystko, za to ¿e go wykreowali, a tak¿e za to ¿e zerwa³, na ³añcuchu nie móg³by robiæ tego na tak± skalê jak robi³.

Data: 2012-08-18 23:25:38
Autor: zdumiony
Wróg publiczny numer jeden
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0p010$7n7$1node1.news.atman.pl...
Za wszystko, za to ¿e go wykreowali, a tak¿e za to ¿e zerwa³, na ³añcuchu nie móg³by robiæ tego na tak± skalê jak robi³.

Ale przecie¿ wprowadza³ komunizm który tak pochwalasz

Data: 2012-08-19 08:53:19
Autor: Trybun
Wróg publiczny numer jeden
W dniu 2012-08-18 23:25, zdumiony pisze:
[...]

System sprawiedliwo¶ci spo³ecznej jest biegunowo odleg³y od tego co wprowadza³ Pol Pot. Taki system nie przewiduje mordowania niewinnych. On przewiduje obronê s³abych i niewinnych przed niesprawiedliwo¶ci±.
Komunizmu w postaci jakiej ty go widzisz (po przez pryzmat Stalina) nie pochwalam, a wrêcz uwa¿am go za co¶ szkodliwego.

Data: 2012-08-18 23:30:58
Autor: Chiron
Wróg publiczny numer jeden

U¿ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0ovbb$lc7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba jedyny w³adca na ziemi, który wprowadzi³ w swoim pañstwie komunizm. Tylko chyba to nie powód  do chwa³y?

--

Chiron

Data: 2012-08-18 23:29:26
Autor: Chiron
Wróg publiczny numer jeden

[...]

Nie do¶æ, ¿e tak nie napisa³em- to nawet przez moment nie pomy¶la³em, ¿e jeste¶ gorszy (ani te¿ lepszy!) od innych. Sk±d taki pomys³?

--

Chiron

Data: 2012-08-19 08:53:40
Autor: Trybun
Wróg publiczny numer jeden
W dniu 2012-08-18 23:29, Chiron pisze:

[...]

A jednak wygl±da³o to na zarzut w stosunku do mojej osoby. Mo¿e jednak to tylko moja nadinterpretacja.

Data: 2012-08-19 08:58:08
Autor: Chiron
Wróg publiczny numer jeden

U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0q2ju$8p3$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zarzut? Nie- proste zwrócenie uwagi. To tak, jak bym Ci napisa³: masz cukrzycê (czy inn± chorobê). To nie zarzut przecie¿. Nie czyni Ciê to te¿ gorszym czy lepszym od innych- z racji samego bycia chorym na cukrzycê. Mo¿esz siê leczyæ- lub nie. To_Twoja_rzecz.

--

Chiron

Data: 2012-08-17 11:38:33
Autor: Chiron
Wróg publiczny numer jeden

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości
[...]

Dwie możliwości:

1. gadają, żeby postraszyć. Tylko kim jest ten facet z WikiLeaks, że taki ważny?
2. Uderzą na ambasadę- i to oznacza koniec Imperium Brytyjskiego i koniec cywilizacji białego człowieka.
Od tej pory każde państwo będzie mogło szturmować dowolną ambasadę- bo tak działa precedens. Poza tym- stworzenie takiego precedensu pociągnie łamanie innych, FUNDAMENTALNYCH dla naszej cywilizacji zasad. Naprawdę, gdybym chciał rozwalić naszą cywilizację- a raczej znacznie przyśpieszyć jej upadek- doradzał bym brytolom atak. Zdecydowanie.
Biorąc pod uwagę, że Assange nie jest nikim ważnym- bo nie jest, jak przypuszczam- może to być rzeczywiście kolejny krok ku antykulturze i ustanowieniu NWO

--

Chiron

Wróg publiczny numer jeden