Wróg wewnętrzny czai się wszędzie

Data: 2020-05-02 07:36:35
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
W dniu 2020-05-01 o 13:09, Jacek Bialy pisze:
Formalnie nie ma przeszkód, żeby wprowadzić stan nadzwyczajny i przesun±ć w czasie wybory prezydenckie. Jednak przez lata wyhodowali¶my sobie w kraju wroga wewnetrznego, który działa według starej bolszewickiej zasady: czym gorzej, tym lepiej. Teraz chc± stanu klęski żywiołowej, potem znajd± argumenty, że takiej klęski w Polsce nie ma i pobiegn± do Brukseli skarżyć 'dyktaturę'. Poza tym znajd± adwokatów, którzy zaczn± windykować odszkodowania od państwa polskiego na rzecz zagranicznych firm. Będ± na wszelkie sposoby kołysać łodzi±, żeby j± zatopić w czasie pandemii.   A może wprowadzić stan nadzwyczajny, na drugi dzień go zawiesić?

Tekst starego komunisty!

Wróg czai sie wszędzie! Głownie w waszych łbach!

https://www.rp.pl/Polityka/200409403-Pawlowicz-w-2013-o-glosach-korespondencyjnych-Mozna-sfalszowac.html

K.Pawłowicz - obecnie TK. Farsa!

--
Runt

Data: 2020-05-02 06:46:27
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
  -- Wróg czai sie wszędzie!

Gdyby gówno się czaiło, to by tak nie ¶mierdziało...  Tfu!

JB

Data: 2020-05-03 08:04:44
Autor: Runt
W dniu 2020-05-02 o 15:46, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
   -- Wróg czai sie wszędzie!

Gdyby gówno się czaiło, to by tak nie ¶mierdziało..  Tfu!

wierze w twoje do¶wiadczenia w tym temacie.

--
Runt

Data: 2020-05-02 09:26:43
Autor: Zenek Kapelinder
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
O szóstej w sobotę wstałe¶ pizdziak vel runt dziura w dupie żeby całemu ¶wiatu to zakomunikować.

Data: 2020-05-02 13:25:29
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
  -- O szóstej w sobotę wstałe¶ pizdziak vel runt dziura w dupie (...)

Ty Zenu¶ zębów już nie masz, a klniesz prawie jak małolat...
JB

Data: 2020-05-02 13:55:08
Autor: Zenek Kapelinder
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
A ty co? Słomki do oka szukasz czy za lekko ci się oddycha przez prosty nos?

Data: 2020-05-02 14:23:04
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
   -- - A ty co? Słomki do oka szukasz czy za lekko ci się oddycha (...)

Słomki w dupsku, czyli gra półsłówek.   Pamiętasz Zenu¶?

JB

Data: 2020-05-02 15:38:51
Autor: Zenek Kapelinder
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
Zenu¶ to dla kolegów parchu. Dla ciebie pan Zenon.

Data: 2020-05-03 08:04:56
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
Zenu¶ to dla kolegów parchu. Dla ciebie pan Zenon.

buhhahhahahhahahahhahahhahahaa. zenusiu, pan nie nosi tak jak ty łachmanów ukradzionych z kontenerów PCK.
jacu¶ to niezły ¶wir ale pan. nie łajza jak ty.

--
Runt

Data: 2020-05-03 16:15:52
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
   -- - Zenu¶ to dla kolegów parchu (...)

IdĽ no się pozywaj z Runcikiem - lubisz go przecież stary zgredzie..

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-05-04 07:55:14
Autor: Runt
W dniu 2020-05-04 o 01:15, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
    -- - Zenu¶ to dla kolegów parchu (...)
IdĽ no się pozywaj z Runcikiem
a fe jacusiu! to ja w twoim imieniu ¶wirusie  besztam zenusia, a ty do mnie z kanmieniem go zamiast z białymi różami wysyłasz?! zawiodłem sie na tobie jacusiu. ;-))))
- lubisz go przecież stary zgredzie..
nie wiem czy lubi czy to jest już kochanie ale faktem jest że nie może beze mnie funkcjonować na *.polityka i *.budowlane. zawsze po obchodzie smietników opluwa ekran swojego chińskiego ipoda. daje mu to taki "pauer", że bladym ¶witem wyrusza by okradać kontenery PCK. taki z niego gieroy.

--
Runt

Data: 2020-05-04 01:06:13
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
    -- - Zenu¶ to dla kolegów parchu (...)
IdĽ no się pozywaj z Runcikiem

  -- a fe jacusiu! to ja w twoim imieniu (...)

Bujaj w swoim imieniu debilu, mojego nie dotykaj pawianie, żeby¶ sobie krzywdy nie zrobił.  Chcesz banana?

JB

Data: 2020-05-04 12:04:29
Autor: Runt
W dniu 2020-05-04 o 10:06, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
     -- - Zenu¶ to dla kolegów parchu (...)
IdĽ no się pozywaj z Runcikiem

   -- a fe jacusiu! to ja w twoim imieniu (...)

Bujaj w swoim imieniu debilu,
https://tinyurl.com/jacekprojekcja

mojego nie dotykaj

tr,ędowaty jeste¶? ;-)_))

pawianie,

zabrakło argumentów, cieniasku? ;-)))

żeby¶ sobie krzywdy nie zrobił.

POwaznie? Alez ty o siebie dbasz!

Chcesz banana?

Nie będe ci zabierać twego ulubionego żarcia. ;-)))

--
Runt

Data: 2020-05-04 06:28:36
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
żeby¶ sobie krzywdy nie zrobił.

   -- - POwaznie? Alez ty o siebie dbasz!

Każdy powinien, więc zmykaj do klatki - dziadzia cię szuka od samego rana..

Data: 2020-05-04 19:59:27
Autor: Runt
W dniu 2020-05-04 o 15:28, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
żeby¶ sobie krzywdy nie zrobił.
    -- - POwaznie? Alez ty o siebie dbasz!
Każdy powinien,
ale ja nie chce! ;-)))
więc zmykaj do klatki
przeciez ty w niej wegetujesz ;-)
- dziadzia cię szuka od samego rana..
dziadzia, sk±d wiesz że szuka? siedzisz w klatce?

jacusiu, daruj sobie te osobiste wycieczki bo jestes za cienki na mnie.

--
Runt

Data: 2020-05-04 12:42:28
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
- dziadzia cię szuka od samego rana..
dziadzia, sk±d wiesz że szuka?

No jak nie szuka to pewnie ogl±da telewizor  - zmykaj już...

JB

Data: 2020-05-05 07:34:11
Autor: Runt
W dniu 2020-05-04 o 21:42, Jacek Bialy pisze:
- dziadzia cię szuka od samego rana..
dziadzia, sk±d wiesz że szuka?
No jak nie szuka to pewnie ogl±da telewizor
jacusiu, ogl±da? pewnie chce go ukra¶ć?! A może kupić? ;-)
 - zmykaj już...
A kysh a kysh! ;-)

--
Runt

Data: 2020-05-07 05:55:39
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
- dziadzia cię szuka od samego rana..
dziadzia, sk±d wiesz że szuka?
No jak nie szuka to pewnie ogl±da telewizor
  -- jacusiu, ogl±da? pewnie chce go ukra¶ć?! A może kupić? ;-)

A gdzie tam..  Jedno stłukł, ale dostał już nowe!

 - zmykaj już...
A kysh a kysh! ;-)

Data: 2020-05-03 08:04:52
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
W dniu 2020-05-02 o 18:26, piĽdziak Zenek Kapelinder pisze:
O szóstej w sobotę wstałe¶
kto rano staje temu staje. tobie zenusiu już nie staje do zamaist fiutka masz przero¶nięt± łechtaczke.
pizdziak

czyli jestes piĽdziak ;-)))

vel runt

zenus vel jełop ;-)))

dziura w dupie

zenusiu, ty nie masz tam dziury tylko butelkę z przeterminowanym kefirem.

żeby całemu ¶wiatu to zakomunikować.
ne zenusiu, tylko tobie. wiem jak czekasz na moje dobre słowo pod twoim adresem. zenusiu, nie pzresyłaj mi już czekoladek i białych róż z bilecikiem. nie cierpię zenusiu takich cwelów jak ty. miłego dnia zenusiu. wy¶pij się a 18:00 marsz na rejony!!

--
Runt

Wróg wewnętrzny czai się wszędzie