Wraca Układ Warszawski?

Data: 2010-06-14 11:11:54
Autor: Tomy M.
Wraca Układ Warszawski?
http://www.fakt.pl/Komorowski-chce-nas-wycofac-z-NATO-WIDEO,artykuly,74508,1.html#miniPoll

Tusk z Komorowskim chcą wyjścia z NATO.

.... i kto tutaj jest oszołomem polityczym?

Komorowskiego wystąpień nei można nazwać wpadkami,
to się nie mieści w kategorii "wpadka" on jest po
prostu burakiem z WSI.

Tomy M.

Data: 2010-06-14 11:12:17
Autor: Neko
Wraca Układ Warszawski?
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w

Komorowskiego wystąpień nei można nazwać wpadkami,
to się nie mieści w kategorii "wpadka" on jest po
prostu burakiem z WSI.

Ten Komorowski to jest idiota. :/

Data: 2010-06-14 11:47:47
Autor: awe
Wraca Układ Warszawski?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hv4rr1$du3$1news.onet.pl...
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w

Komorowskiego wyst±pień nei można nazwać wpadkami,
to się nie mie¶ci w kategorii "wpadka" on jest po
prostu burakiem z WSI.

Ten Komorowski to jest idiota. :/
-- -- -- -- -
wymsknelo mu sie nad jaka strategia pracuje:-) no ale czego sie spodziewac od goscia ktory wykonuje rozkazy kremla
awe

Data: 2010-06-14 13:36:55
Autor: sofu
Wraca Układ Warszawski?

> [...]

> Komorowskiego wyst±pień nei można nazwać wpadkami,
> to się nie mie¶ci w kategorii "wpadka" on jest po

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Taki debil, to pewnego pieknego dnia wypowie wojnę komu¶ my¶l±c chuj wie o
czym?!
Niebezpieczny facet z tego Komorowskiego.
Kiedy¶ my¶lałem, że akurat nadaje się na opuszczone miejsce po Aniele w
Pułtusku, ale dzi¶ zmieniłem zdanie: on sie nie ndaje nawet na oborowego.

sofu

Data: 2010-06-14 13:52:06
Autor: zenek
Wraca Układ Warszawski?
Tomy M. pisze:
[...]

Bo i na chuj nam jakiekolwiek uklady ? Znajac historie i tak wiadomo ze zostawia nas samym sobie wiec najlepiej isc droga szwecji i miec w dupie NATO srato.

Data: 2010-06-14 13:59:18
Autor: Bombelek
Wraca UkĹ?ad Warszawski?

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c15f25d$0$2596$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz jakie¶ dziwne kodowanie znaków, buraku! ;-))))

--

B±bel-ek

Wraca Układ Warszawski?