Wraca Układ Warszawski?

Data: 2010-06-14 11:12:17
Autor: Neko
Wraca Układ Warszawski?
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w

Komorowskiego wystąpień nei można nazwać wpadkami,
to się nie mieści w kategorii "wpadka" on jest po
prostu burakiem z WSI.

Ten Komorowski to jest idiota. :/

Data: 2010-06-14 11:47:47
Autor: awe
Wraca Układ Warszawski?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hv4rr1$du3$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -
wymsknelo mu sie nad jaka strategia pracuje:-) no ale czego sie spodziewac od goscia ktory wykonuje rozkazy kremla
awe

Data: 2010-06-14 13:36:55
Autor: sofu
Wraca Układ Warszawski?

> [...]

> Komorowskiego wystąpień nei można nazwać wpadkami,
> to się nie mieści w kategorii "wpadka" on jest po

Taki debil, to pewnego pieknego dnia wypowie wojnę komuś myśląc chuj wie o
czym?!
Niebezpieczny facet z tego Komorowskiego.
Kiedyś myślałem, że akurat nadaje się na opuszczone miejsce po Aniele w
Pułtusku, ale dziś zmieniłem zdanie: on sie nie ndaje nawet na oborowego.

sofu

Wraca Układ Warszawski?