Data: 2016-11-02 23:40:37 | |
Autor: m4rkiz | |
Wraca Warszawa :-) | |
On 2016-11-02 20:58, re wrote:
http://niusy.pl/@m.interia.pl/9uz w artykule stoi ze dalej placi sie wg pojemnosci ja tam stawiam ze zaraz ktos wymysli cos w stylu sprowadzania E65 z silnikami 650ccm i papierami na to a u nas po zarejestrowaniu i oplatach sie taka transplantacje odkreci bo chyba akcyzy sie nie doplaca po zmianie silnika w sprowadzonym pojezdzie na wiekszy, prawda? sam silnik jako czesc zamienna tez moze zostac przywieziony bez zadnych papierow slowem, wrocimy do kombinacji znanych w poprzednim ustroju |
|
Data: 2016-11-03 09:13:58 | |
Autor: abn140 | |
Wraca Warszawa :-) | |
slowem, wrocimy do kombinacji znanych w poprzednim ustrojupo co? Przywoz MB w140 w tych stawkach jest praktycznie niemozliwy. kupujesz wiec krajowego, ale kompetna ruina, trafiaja sie za 4 000 nawet, po czym przeszczepiasz nr i ew. przekladasz motor do idealnego z niemiec. i masz yungtimera jak chciales... oby tylko te purchlaki po pare zl. nie podrozaly :-) |
|
Data: 2016-11-03 09:00:37 | |
Autor: szerszen | |
Wraca Warszawa :-) | |
On Thu, 3 Nov 2016 09:13:58 +0200
"abn140" <abn140@googlemail.com> wrote: oby tylko te purchlaki po pare zl. nie podrozaly :-) Problem w tym że ceny pójdą w górę, wszystkich, od tych najstarszych, po te salonowe. -- pozdrawiam szerszeń |
|