Wraca kara smierci?

Data: 2009-03-11 00:47:45
Autor: zeusx
Wraca kara smierci?

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:00e08e03-6cd6-49f3-a432-1042c8eca101v39g2000yqm.googlegroups.com...
Jakiś niemiecki profesorczyna wyszperał ze tzw. traktat reformujący
wprowadza na powrót chyłkiem karę śmierci do unijnego ustawodawstwa. W
dość ciekawy sposób mianowicie, tzn jako PRZYPIS DO PRZYPISU do
artykułu mówiacego o tym że jej w Unii nie ma ;). Drobnym druczkiem
jako objaśnienie do fafnastej gwiazdki, ze niby kara smierci jest
zniesiona z wyjątkiem stanu wojny, zamieszek, zamachu stanu ;).
Napisalem że sposób jej wprowadzenia jest ciekawy,  bo typowy dla
lewactwa. Robespierre tez zaczał od zniesienia kary głównej, podobne
jak Lenin a potem obaj ją wprowadzali tylnymi drzwiami w podobny
sposób jak teraz to usiłują zorganizować eurognoje.
Charakterystyczne dla tych świń jest to że karac smiercią nie chcą
seryjnych morderców, zwyrodnialców czy morderców dzieci. Ona ma byc
przeznaczona dla uczestników zamieszek..... wiedzą szmaciarze czego
się mogą spodziewać w dającej się przewidzieć przyszłosci i usiłują
się zabezpieczyć.
http://www.brusselsjournal.com/node/3169
J-23

Zamieszki, to jeszcze parę lat a ja myślałem, że znowu zaostrzają kary dla kierowców.:-)
zx

Wraca kara smierci?