Wraca normalnosc !!

Data: 2010-12-15 13:54:58
Autor: cyc
Wraca normalnosc !!
Po niechlubnych "rzadach " konusa Lecha , brata innego konusa wraca pomalu do polityki przywoitosc i normalnosc . Oczywiscie nie mam na mysli pisowskich harcownikow typu Brudzinski , wslawionych napadami na pasazerow pociagow , czy innych macierewiczow , hofmanow , kempych , ziobrow , ze nie wspomne o samym guru polskiej " prawicy " - he . he , he !!  , bo dla nich "normalnosc" to chamstwo , bezczelnosc , klamstwo i obluda  , tylko normalnosc w stosunkach miedzy palacem prezydenckim a urzedem premiera .
Skonczyly sie chamskie , protekcjonalne , publiczne w biegu dokonywane z kpina w oczach i to na oczach calej Europy poklepywania premiera przez przypadkowego prezydenta  konusa  , skonczyly sie ponizanie  urzedu premiera poprzez totalne dezawuowanie wszystkiego co urzad ten proponuje , wysmiewanie , rowniez publiczne na oczach swiata i to w przytomnosci jankeskiej sekretaz stanu ( nie wazne , ze to aborygenka ) ze slabej dyspozycji jezykowej premiera tak, jakby konus - prezydent byl poliglota a angielskim wladal perfekt ( przypomne , ze ani w zab nie potrafil ) , czy inne afronty , ktorych konca nie bylo widac a ktore odbijaly sie spoleczenstwu czkawka . To wlasnie takie jak opisane zdazenia a bylo ich bez liku , doprowadzily do tego , ze konus - prezydent mial sladowe poparcie spoleczne i to tylko w srodowiskach uwazanych za radiomaryjnych koltunow  .
Dzisiaj prezydent spotyka sie premierem w sposob rownie cywilizowany jak w kazdym zakatku swiata a stosunki ich sa naturalne i normalne . Oczywiscie pisowskie poglowki usiluja za wszelka cene wbic klin miedzy nich , napuszczajac jednego na drugiego ale tylko duren da sie juz konusowi i jego pieskom omotac i uwierzyc w notoryczne klamstwa jakimi nas usiluja karmic !.
Konus jest skonczony , tak jak jego napadajaca na pasazerow w pociagach holota .
Sugerowalbym premierowi i prezydentowi doprowadzic do sytuacji przedwczesnych wyborow . To pozwoli nie czekajac na konstytucyjny termin , wyrzucic konusowa partie za burte polskiej polityki bo ze nie wejda do parlamentu jest calkiem prawdopodobne a jesli juz to stana sie takim samym marginesem jak partia chlopska . Wtedy miejsce dla duzej czesci liderow tej partii znajdzie sie w psychiatryku , oby tylko znowu nie na nasz , spoleczenstwa koszt !.

cyc

Data: 2010-12-15 13:46:01
Autor: MH
Wraca normalnosc !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

=================

Pozwól , że odniosę się tym razem nie do treści , lecz do formy..
Tak czy inaczej , daleeeko jest Ci do chamstwa pisowskiego , obecnego
na grupie , pod Pałacem , Wawelem , "Podwiązkach" itd ,itp..

Piszesz:

"Po niechlubnych "rzadach " konusa Lecha , brata innego konusa..."

Napisałbym to trochę inaczej :

Po niechlubnych "rzadach " Lecha , brata jego...

===========

Chcesz dyskutować językiem azorów , hansów , anten  i tym podobnych ??!!
Przemyśl !!

MH

Data: 2010-12-15 15:28:44
Autor: cyc
Wraca normalnosc !!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieagqp$n67$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Dyskusje o jakich mowisz a wiec cywilizowane , mozliwe sa miedzy ludzmi cywilizowanymi .
Czy wsrod pisowcow widzisz takich ? . Ja nie ! a jesli juz sa , to u nich jest to ledwie margines . Dletego uwazam ,ze jezyk jakim do nich malezy przemawiac musi byc dostosowany do ich mentalnosci i charakteru . Inaczej nie sa w stanie zrozumiec zawartej w nim tresci .
Piszac zwrot "niedudolny prezydent L.Kaczynski "  nic im nie powie , slowa " nieudacznbik konus , przypadkowy prezydent " wprowadzi ich w pelny obraz tego , co powinni zrozumiec .
Nie od przypadku taka forma oceny powinna byc stosowana . Jesliby nawet pominac wspomniana mentalnosc pisolubcow , to trzeba wziasc pod uwage ich sposob wyrazaniadezaprobaty . Ta nie moze byc pomijana we wzajamnych "relacjach" chcac byc w zgodzie ze znanym i jakze oczywistym w stosowaniu porzekadlem  , " jak Kuba Bogu , tak Bog Kubie " .
Nie , nie mam kompleksu i oralnego kaca z powodu uzywanych slow , czasem mocnych i "przerysowanych " . Te i tak sa w stosunku do stosowanych przez pisolubcow wzorem kultury .
Odnoszac sie do konkretow w naszych postach sadze , ze smierc niekoniecznie jest amnestia dla dokonan zmarlego  a haslo  , ze "o umarlych nie mowi sie wcale lub mowi tylko dobrze" trzebaby zastosowac rowniez  do Stalina i Hitlera " albo nie stosowac go wogole !!.
Mnie wynoszenie na cokol bylego prezydenta nie satysfakcjonuje , uwazam , ze nie ma do tego zadnych powodow i jesli pisze o jego "rzadach " krytycznie , to robie to z pelnym przekonaniem o jego nietuzinkowej ....... mizerii ..Bezkrytyczne zezwolenie na dalsza eskalacje paranoidalnych zachowan szalencow doprowadzi do sytuacji , ze przecietosc stanie sie wzrocem do nasladowania . Mamy w naszej historii dosc wartosciowych ludzi , ktorzy moga nimi byc aby wykorzystywac na sile przecietosc i stawiac ja jako wzor . Kuklinscy , Kaczynscy musza odejsc w niebyt naszej swiadomosci jako w jednym wypadku wstyd dla Polski w drugim nieporozumienie i niewypal !.

cyc

Data: 2010-12-15 16:48:47
Autor: MH
Wraca normalnosc !!

> [...]

Piszac zwrot "niedudolny prezydent L.Kaczynski "  nic im nie powie , slowa " nieudacznbik konus , przypadkowy prezydent " wprowadzi ich w pelny obraz tego , co powinni zrozumiec .

Moim zdaniem nie masz racji !! Dlaczego ??  Otóż możesz wklejać dowolne linki,
 dowolne opinie n/t guru wypowiadane przez osoby ogólnie uznane jako
autorytety. Natychmiast owe osoby zostaną uznane przez pisolubców jako menele.
Można im również pokazać ich guru , Wielkiego Wolaka , śpiewającego Hymn
Wolski...  Ni cholery , też nie trafia..  Wszak jest to Wielki Wolak.
Jest on wszak przykładem martyrologii narodu Wolskiego. Cholerni komuniści to
przewidzieli , i by zdeprecjonować bezsporne dokonania Wolaka i jego brata ,
z perfidną premedytacją nie dokonali internowania żadnego z w/w wielebnych..
URVA , co za chamstwo z tych komuchów !!! MH

Data: 2010-12-15 14:44:54
Autor: zinek
Wraca normalnosc !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomoœci news:ieadr3$op1$1news.onet.pl...
Po niechlubnych "rzadach " konusa Lecha , brata innego konusa wraca pomalu do polityki przywoitosc i normalnosc .

ochujales ? ;D

Data: 2010-12-15 15:25:19
Autor: Tomek
Wraca normalnosc !!

normalnosc w stosunkach miedzy palacem prezydenckim a urzedem premiera .

To na tym polega polityka? Że się poklepujemy? A od tego nasz dług się zmniejszy?

Skonczyly sie chamskie , protekcjonalne , publiczne w biegu dokonywane z kpina w oczach i to na oczach calej Europy poklepywania premiera przez przypadkowego prezydenta  konusa  ,

Nie był przypadkowy - wygrał z Tuskiem :-)
I pewnie jeszcze raz by wygrał...

skonczyly sie ponizanie  urzedu premiera poprzez totalne dezawuowanie wszystkiego co urzad ten proponuje ,

Na ponad 900 ustaw zakwestionował tylko kilka. Odszczekaj więc...

[...]

Popatrz na kolejne wpisy poselskie posła Komorwoskiego. Najpierw zna 3 języki, potem dwa, teraz jeden - słabo. I potem piprzy jak potłuczony o polowaniach na ludzi... Po polsku.

[...]

Od tych spotkań poprawi na się saldo na koncie budżetowym.
Wrzuć sobie na Youtube "obłuda premiera" - zobaczysz ile zostało z jego obietnic. A właœnie o 100 proc. podrożały jabłka (dzisiejszy news na WP).

[...]

Bo do jesieni ma marne szanse przetrwać. Ludzie wyjdš na ulice...
Tomek

Data: 2010-12-15 16:05:43
Autor: cyc
Wraca normalnosc !!

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d08d025$0$27023$65785112news.neostrada.pl...

............<

Bo do jesieni ma marne szanse przetrwać. Ludzie wyjdš na ulice...
Tomek

Ludzie ???? . Pisowcy !! a to nie to samo !!

cyc

Data: 2010-12-15 18:52:09
Autor: raff
Wraca normalnosc !!

[...]