Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.

Data: 2013-10-12 10:29:35
Autor: WW
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Witam

Wraca propozycja, aby wysoko嗆 mandatu uzale積i od wysoko軼i zarobk闚.
Policja ma przyznawa punkty a wysoko嗆 mandatu okre郵i fiskus.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

Data: 2013-10-12 09:00:38
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sat, 12 Oct 2013 10:29:35 +0200 osobnik zwany WW napisa:

Witam

Wraca propozycja, aby wysoko mandatu uzale髒ni od wysokoci zarobk籀w.
Policja ma przyznawa punkty a wysoko mandatu okreli fiskus.

ale gdzie wraca? bo ostatnio to byy plotki kilka miesicy temu

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lk gruntu! -Chyba wysokoci? -Wiem co m籀wi, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-10-12 10:58:11
Autor: Artur Miller
Wraca propozycje powizania mandat闚 z zarobkami.
On Sat, 2013-10-12 at 10:29 +0200, WW wrote:
Witam

Wraca propozycja, aby wysoko mandatu uzale髒ni od wysokoci zarobk籀w.
Policja ma przyznawa punkty a wysoko mandatu okreli fiskus.

i bdzie do tego trzeba zatrudni kolejne 10 tys urzdas籀w.

@

Data: 2013-10-12 11:03:07
Autor: z
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu 2013-10-12 10:58, Artur Miller pisze:

i b璠zie do tego trzeba zatrudni kolejne 10 tys urz璠as闚.

To mo瞠 lepiej % od warto軼i samochodu?
By豚y to jaki kompromis :-)

Data: 2013-10-12 11:21:11
Autor: WW
W dniu 2013-10-12 11:03, z pisze:
W dniu 2013-10-12 10:58, Artur Miller pisze:

i b璠zie do tego trzeba zatrudni kolejne 10 tys urz璠as闚.

To mo瞠 lepiej % od warto軼i samochodu?
By豚y to jaki kompromis :-)

Samoch鏚 mo瞠 by po篡czony, s逝瘺owy itp., a PIT jest indywidualny.

Data: 2013-10-12 11:54:37
Autor: z
W dniu 2013-10-12 11:21, WW pisze:
W dniu 2013-10-12 11:03, z pisze:
[...]

A w PITcie nie uwzgl璠nione wszystkie dochody. (szara sfera ostatnio wr鏂i豉 do 豉sk;-) )
Jaki inny pow鏚 niedorzeczno軼i mojego pomys逝 ;-) w por闚naniu do innych i do tego co jest? :-)
Wszak trzeba _dotkliwiej_ kara pirat闚 drogowych. Taka moda ostatnio. :-)

WW - zdeklarowany kapelusznik    :-P

Data: 2013-10-12 03:19:58
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu sobota, 12 pa寮ziernika 2013 11:54:37 UTC+2 u篡tkownik z napisa:

> [...]

> Pozdrawiam

> WW - zdeklarowany kapelusznik    :-P

> Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Z豉panie kogo jad帷ego bardzo drogim samochodem i nie maj帷ego dochod闚 umo磧iwiaj帷ych jego utrzymanie daje podstawy skarb闚ce do podj璚ia dochodzenia z czego 篡je. Bez takiej informacji skarb闚ka nie wie 瞠 on je寮zi drogim samochodem. W takiej sytuacji s逝pa na kt鏎ego jest zarejestrowany samoch鏚 ( babcia, wujek itp) te mo積a przepyta jak z emerytury 1700 mo積a kupi auto za 120 tysi璚y. Na bystrzak闚 co powiedz 瞠 8 lat temu zarobili du穎 kasy i dlatego ich sta maj haka. Dokumenty trzeba trzyma 5 lat. Ale je郵i kto si powo逝je na okres wcze郾iejszy to musi przedstawi dokumenty z okresu na jaki si powo逝je. US na pewno ma informacje o dochodach sprzed takich o鄉iu lat u siebie, ale nie mo瞠 si na nie powo豉. Zapewne nie spytaj kogo kto 10 lat wcze郾iej wygra 2 miliony w Lotto.. On jest kryty do koca 篡cia. Zapewne dlatego w PRL kupon toto lotka z du膨 wygran i wys豉ny na okaziciela by wart minimum dwa razy tyle co wygrywa.

Data: 2013-10-12 21:16:33
Autor: WOJO
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Na bystrzak闚 co powiedz 瞠 8 lat temu zarobili du穎 kasy i dlatego ich sta maj haka.
"Zarobi貫m 8 lat temu na us逝gach seksualnych" I niech sprawdzaj do woli :)
WOJO

Data: 2013-10-12 19:28:41
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sat, 12 Oct 2013 21:16:33 +0200 osobnik zwany WOJO napisa:

Na bystrzak籀w co powiedz 髒e 8 lat temu zarobili du髒o kasy i dlatego
ich sta maj haka.
"Zarobiem 8 lat temu na usugach seksualnych" I niech sprawdzaj do
woli :) WOJO

"prosz pokaza list klient籀w" :)

Data: 2013-10-12 21:45:02
Autor: J.F.
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia Sat, 12 Oct 2013 19:28:41 +0000 (UTC), masti napisa(a):
Dnia pi瘯nego Sat, 12 Oct 2013 21:16:33 +0200 osobnik zwany WOJO napisa:
Na bystrzak闚 co powiedz 瞠 8 lat temu zarobili du穎 kasy i dlatego
ich sta maj haka.
"Zarobi貫m 8 lat temu na us逝gach seksualnych" I niech sprawdzaj do
woli :) WOJO

"prosz pokaza list klient闚" :)

"nie pytalem, a na ch* nie mieli napisane" :-)

J.

Data: 2013-10-12 19:48:14
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sat, 12 Oct 2013 21:45:02 +0200 osobnik zwany J.F. napisa:

[...]

"to prosz zapaci podatek" :)

Data: 2013-10-12 21:57:25
Autor: J.F.
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia Sat, 12 Oct 2013 19:48:14 +0000 (UTC), masti napisa(a):
Dnia pi瘯nego Sat, 12 Oct 2013 21:45:02 +0200 osobnik zwany J.F. napisa:

"to prosz zap豉ci podatek" :)

"prosic mogliscie 3 lata temu"  :-)

J.

Data: 2013-10-12 22:06:36
Autor: WOJO
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
"prosic mogliscie 3 lata temu"  :-)
Jeszcze dwa lata temu mogli :) Na t pu豉pk te trzeba uwa瘸.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-10-12 22:09:59
Autor: Qlfon
Wraca propozycje powizania mandat籀w z z arobkami.
W dniu 2013-10-12 21:48, masti pisze:
[...]

Wtedy to podeszoby pod czerpanie korzyci z cudzego nie髒du. A to jest karalne. A nierzd nie:)

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-10-12 13:44:37
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu sobota, 12 pa寮ziernika 2013 22:09:59 UTC+2 u篡tkownik Qlfon napisa:
W dniu 2013-10-12 21:48, masti pisze:

> Dnia pi瘯nego Sat, 12 Oct 2013 21:45:02 +0200 osobnik zwany J.F. napisa:

>>> napisa:

> "to prosz zap豉ci podatek" :)

Wtedy to podesz這by pod czerpanie korzy軼i z cudzego nie膨du. A to jest karalne. A nierz康 nie:)

-- Qlfon, Lublin

Nie. W PICie wesz這 by pod inne dochody. 妃ieszne 瞠 pa雟two niby nie mo積e czerpa dochodu z nierz康u ale prostytutka ma obowi您ek wpisa w pita to co zarobi豉 i odprowadzi od tego podatek. To o niemo磧iwo軼i czerpania przez pa雟two dochodu z nierz康u dotyczy tego ze pa雟two nie mo瞠 pa雟twowych burdeli zak豉da. W cz窷ci ustawy karno skarbowej o tym co mog zrobi za niep豉cenie podatk闚 nie ma wy陰czenia 瞠 nie dotyczy prostytuowania si.

Data: 2013-10-12 22:46:49
Autor: Qlfon
W dniu 2013-10-12 22:44, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

O widzisz, wiedzia貫m, 瞠 gdzie dzwoni ale bez wchodzenia w szceg馧y.
Dzi瘯i za wyprostowanie.

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-10-14 14:14:21
Autor: Lort
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Kto: Qlfon Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 12.10.2013, 22:46:49
W dniu 2013-10-12 22:44, kogutek444@gmail.com pisze:
Nie. W PICie weszo by pod inne dochody. mieszne 髒e pastwo niby nie
mo髒ne czerpa dochodu z nierzdu ale prostytutka ma obowizek wpisa
w pita to co zarobia i odprowadzi od tego podatek. To o
niemo髒liwoci czerpania przez pastwo dochodu z nierzdu dotyczy
tego ze pastwo nie mo髒e pastwowych burdeli zakada. W czci
ustawy karno skarbowej o tym co mog zrobi za niepacenie podatk籀w
nie ma wyczenia 髒e nie dotyczy prostytuowania si.
O widzisz, wiedziaem, 髒e gdzie dzwoni ale bez wchodzenia w szceg籀y.
Dziki za wyprostowanie.

Nie m籀wi, 髒e tak nie jest, w dodatku brzmi sensownie. Tym niemniej
jest to wiedza pochodzca od drobiu, a ta ma to do siebie, 髒e przed
jej upowszechnieniem (a w szczeg籀lnoci przed u髒yciem) dobrze byoby
j sprawdzi w jakim bardziej wiarygodnym 驕r籀dle.

--
Llort

lengyel - magyar嚜 erteljes nyelvrokons獺g

Data: 2013-10-14 10:55:28
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu poniedzia貫k, 14 pa寮ziernika 2013 14:14:21 UTC+2 u篡tkownik Lort napisa:
Kto: Qlfon Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 12.10.2013, 22:46:49 > W dniu 2013-10-12 22:44, kogutek444@gmail.com pisze:

> O widzisz, wiedzia貫m, 瞠 gdzie dzwoni ale bez wchodzenia w szceg馧y.

> Dzi瘯i za wyprostowanie.

Nie m闚i, 瞠 tak nie jest, w dodatku brzmi sensownie. Tym niemniej

jest to wiedza pochodz帷a od drobiu, a ta ma to do siebie, 瞠 przed

jej upowszechnieniem (a w szczeg鏊no軼i przed u篡ciem) dobrze by這by

j sprawdzi w jakim bardziej wiarygodnym 廝鏚le.

-- Llort

lengyel - magyar er鰗eljes nyelvrokons墔

To zamiast pisa 瞠 trzeba sprawdzi szukaj wy陰czenia od opodatkowania podatkiem dochodowym od os鏏 fizycznych, dochod闚 uzyskiwanych z nierz康u.

Data: 2013-10-15 13:42:16
Autor: Jarek Andrzejewski
On Sat, 12 Oct 2013 13:44:37 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com wrote:

Nie. W PICie wesz這 by pod inne dochody. 妃ieszne 瞠 pa雟two niby nie mo積e czerpa dochodu z nierz康u ale prostytutka ma obowi您ek wpisa w pita to co zarobi豉 i odprowadzi od tego podatek.
nieprawda.

USTAWA z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od os鏏 fizycznych
Art. 2. 1. Przepis闚 ustawy nie stosuje si do: 4)  przychod闚 wynikaj帷ych  z  czynno軼i,  kt鏎e  nie mog  by
przedmiotem prawnie skutecznej umowy;

Data: 2013-10-15 06:30:16
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu wtorek, 15 pa寮ziernika 2013 13:42:16 UTC+2 u篡tkownik Jarek Andrzejewski napisa:
> [...]

Art. 2. 1. Przepis闚 ustawy nie stosuje si do: 4)  przychod闚 wynikaj帷ych  z  czynno軼i,  kt鏎e  nie mog  by

Prostytucja w Polsce nie jest zakazana prawem, czyli mo積a z prostytutk zawrze prawnie skuteczn umow.

Data: 2013-10-15 17:43:23
Autor: WOJO
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Prostytucja w Polsce nie jest zakazana prawem, czyli mo積a z prostytutk zawrze prawnie skuteczn umow.
Oczywi軼ie.
Ale najpierw si musisz przedstawi, a jak wiadomo wszyscy klienci ch皻nie to robi...
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-10-15 10:37:36
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu wtorek, 15 pa寮ziernika 2013 17:43:23 UTC+2 u篡tkownik WOJO napisa:
> [...]

Oczywi軼ie.

Ale najpierw si musisz przedstawi, a jak wiadomo wszyscy klienci ch皻nie to robi...

jak idziesz do fryzjera to musisz si przedstawi 瞠by fryzjer m鏬 zap豉ci podatek?

Data: 2013-10-12 22:14:23
Autor: WOJO
Wraca propozycje powizania mandat籀w z zarobkami.
Wtedy to podeszoby pod czerpanie korzyci z cudzego nie髒du. A to jest karalne. A nierzd nie:)
A swoj szos, ciekawe, kiedy wreszcie zalegalizuj ten "interes"?
Wtedy trzeba bdzie zosta ksidzem. :)
WOJO

Data: 2013-10-12 22:18:28
Autor: Qlfon
Wraca propozycje powizania mandat籀w z z arobkami.

Nierzd, nierzd, nierzd. Sorry:)

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-10-12 22:23:50
Autor: WOJO
Wraca propozycje powizania mandat籀w z zarobkami.
Nierzd, nierzd, nierzd. Sorry:)
Naczytae si Stokrotki czy Animki to teraz masz :)
WOJO

Data: 2013-10-12 22:31:10
Autor: Qlfon
W dniu 2013-10-12 22:23, WOJO pisze:
Nierzd, nierzd, nierzd. Sorry:)
Naczytae si Stokrotki czy Animki to teraz masz :)
WOJO
Nie, sam jestem takim maym ortowirem i wstyd przed Rykiem teraz:)

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-10-12 12:02:46
Autor: Tomasz Finke
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu 2013-10-12 11:21, WW pisze:

Samoch鏚 mo瞠 by po篡czony, s逝瘺owy itp., a PIT jest indywidualny.

Ale np. studenci, rolnicy, bezrobotni itd. nie p豉c PIT, wi璚 byliby
uprzywilejowani.  Takich bzdurnych przepis闚 nie da si wprowadzi bez
zmiam w Konstytucji.

T.

Data: 2013-10-12 16:17:26
Autor: JK
W dniu 2013-10-12 12:02, Tomasz Finke pisze:
W dniu 2013-10-12 11:21, WW pisze:

Samoch鏚 mo瞠 by po篡czony, s逝瘺owy itp., a PIT jest indywidualny.

Ale np. studenci, rolnicy, bezrobotni itd. nie p豉c PIT, wi璚 byliby
uprzywilejowani.

畝den problem. Okre郵amy minimaln kwot mandatu. I t kwot p豉c ludzie o najni窺zych dochodach. Nawiasem m闚i帷 - jakim cudem sta ich na samoch鏚.

 Takich bzdurnych przepis闚 nie da si wprowadzi bez
zmiam w Konstytucji.

A ja uwa瘸m, 瞠 jest to bardzo dobry pomys. I wbrew temu co piszesz powoduje, 瞠 obywatele staj si r闚ni wobec prawa.

JK

Data: 2013-10-12 07:46:08
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu sobota, 12 pa寮ziernika 2013 16:17:26 UTC+2 u篡tkownik JK napisa:

> [...]

A ja uwa瘸m, 瞠 jest to bardzo dobry pomys. I wbrew temu co piszesz powoduje, 瞠 obywatele staj si r闚ni wobec prawa.

疾by napi si piwa nie trzeba browaru kupowa. Kto jest kierowc prezesa du瞠go banku. Pracuje na umow zlecenie za 1200 na miesi帷. Wozi prezesa firmowym Bentleyem.

Data: 2013-10-12 18:11:11
Autor: Tomasz Finke
W dniu 2013-10-12 16:17, JK pisze:

[...]

Sam sobie przeczysz.  Nie s r闚ni wobec prawa, skoro za jazd
61/50 jeden mia豚y zap豉ci 50, a drugi 5000 z mandatu.

T.

Data: 2013-10-12 09:48:43
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu sobota, 12 pa寮ziernika 2013 18:11:11 UTC+2 u篡tkownik Tomasz Finke napisa:
W dniu 2013-10-12 16:17, JK pisze:

> 嚙窮den problem. Okre嚙締amy minimaln嚙 kwot嚙 mandatu. I t嚙 kwot嚙 p嚙窮c嚙

> ludzie o najni嚙編zych dochodach. Nawiasem m嚙緩i嚙箱 - jakim cudem sta嚙 ich

> na samoch嚙範.

> A ja uwa嚙窮m, 嚙箴 jest to bardzo dobry pomys嚙. I wbrew temu co piszesz

> powoduje, 嚙箴 obywatele staj嚙 si嚙 r嚙緩ni wobec prawa.

Sam sobie przeczysz.  Nie s嚙 r嚙緩ni wobec prawa, skoro za jazd嚙

61/50 jeden mia嚙箭y zap嚙窮ci嚙 50, a drugi 5000 z嚙 mandatu.

T.

S kraje gdzie demokracja jest d逝瞠j ni a Polsce. I tam taki system zosta zaakceptowany przez spo貫cze雟two. I nie s to pa雟twa gdzie demokracja jest tylko w nazwie ustroju, na dodatek s to pa雟twa du穎 bogatsze ni Polska.

Data: 2013-10-12 19:00:41
Autor: Budzik
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Osobnik posiadaj帷y mail kogutek444@gmail.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nast瘼uje:

[...]

Ja jestem za ale pojawia sie kilka problem闚.
A najwazniejszy to nasze s康ownictwo. Jak us造sza貫m ze Stok這sa dosta 800.000 tysiecy kary to przest掖em wierzyc, ze sad jest w stanie ukarac finansowo kogos kto jest odpowiednio ustawiony.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak瞠 "_")

Data: 2013-10-13 15:39:59
Autor: LEPEK
W dniu 2013-10-12 21:00, Budzik pisze:
Jak us造sza貫m ze Stok這sa dosta
800.000 tysiecy kary to przest掖em wierzyc, ze sad jest w stanie ukarac
finansowo kogos kto jest odpowiednio ustawiony.

M闚isz, 瞠 osiemset milion闚 Stok這sie nie robi?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda雟ki
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-10-13 15:00:29
Autor: Budzik
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Osobnik posiadaj帷y mail gdzies@wsi.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast瘼uje:

M闚ie sie czepiasz sie :)
800 tysiecy oczywiscie mia這 by...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak瞠 "_")
"Wiar mo積a manipulowa. Tylko
wiedza jest niebezpieczna."  Frank Herbert

Data: 2013-10-12 19:07:21
Autor: Smok Eustachy
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu 12.10.2013 18:48, kogutek444@gmail.com pisze:
/.../

S kraje gdzie demokracja jest d逝瞠j ni a Polsce.

Mysle, 瞠 w徠pi.

 I tam taki system zosta zaakceptowany przez spo貫cze雟two.

Jak gdzie maj nasrane we 豚ach to nie jest argument.

Data: 2013-10-12 21:20:17
Autor: WOJO
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
... na dodatek s to pa雟twa du穎 bogatsze ni Polska.
I w豉郾ie dlatego tam takie uwarunkowania prawne s akceptowane.
WOJO

Data: 2013-10-12 18:41:30
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-10-12 18:11, Tomasz Finke pisze:
[...]

No ale jak obydwaj zap豉c za to godzin pracy, to te nie b璠zie r闚no? To tylko kwestia waluty.

--
Liwiusz

Data: 2013-10-12 17:06:42
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sat, 12 Oct 2013 18:41:30 +0200 osobnik zwany Liwiusz
napisa:

W dniu 2013-10-12 18:11, Tomasz Finke pisze:
W dniu 2013-10-12 16:17, JK pisze:

驍aden problem. Okrelamy minimaln kwot mandatu. I t kwot pac
ludzie o najni髒szych dochodach. Nawiasem m籀wic - jakim cudem sta ich
na samoch籀d.

 Takich bzdurnych przepis籀w nie da si wprowadzi bez
zmiam w Konstytucji.

A ja uwa髒am, 髒e jest to bardzo dobry pomys. I wbrew temu co piszesz
powoduje, 髒e obywatele staj si r籀wni wobec prawa.

Sam sobie przeczysz.  Nie s r籀wni wobec prawa, skoro za jazd 61/50
jeden miaby zapaci 50, a drugi 5000 z mandatu.

No ale jak obydwaj zapac za to godzin pracy, to te髒 nie bdzie r籀wno?
To tylko kwestia waluty.

zgodnie z prawem nie bdzie

Data: 2013-10-12 20:16:27
Autor: JK
W dniu 2013-10-12 19:06, masti pisze:

No ale jak obydwaj zapac za to godzin pracy, to te髒 nie bdzie r籀wno?
To tylko kwestia waluty.

zgodnie z prawem nie bdzie

Co masz na myli?

JK

P.S. System podatkowy wg. ciebie te髒 nie jest sprawiedliwy.

Data: 2013-10-12 18:51:28
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sat, 12 Oct 2013 20:16:27 +0200 osobnik zwany JK napisa:

W dniu 2013-10-12 19:06, masti pisze:

No ale jak obydwaj zapac za to godzin pracy, to te髒 nie bdzie
r籀wno? To tylko kwestia waluty.

zgodnie z prawem nie bdzie

Co masz na myli?

a co trudnego w tym r籀wnowa髒niku zdania?

JK

P.S. System podatkowy wg. ciebie te髒 nie jest sprawiedliwy.

PS: bo nie jest
PS2: PS piszemy bez kropek

Data: 2013-10-12 19:08:11
Autor: t幓
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
masti wrote:

PS2: PS piszemy bez kropek

Odezwa si analfabeta, kt籀ry nie potrafi rozpocz zdania wielk liter, a w sygnaturce, od lat, niepoprawnie stosuje interpunkcj.

--
ss幓q s幓 u伄ou幓

Data: 2013-10-12 19:15:06
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sat, 12 Oct 2013 19:08:11 +0000 osobnik zwany t幓 napisa:

masti wrote:

PS2: PS piszemy bez kropek

Odezwa si analfabeta, kt籀ry nie potrafi rozpocz zdania wielk
liter, a w sygnaturce, od lat, niepoprawnie stosuje interpunkcj.

odezwa si troll, kt籀ry nie ma do powiedzenia nic na temat

Data: 2013-10-13 00:15:40
Autor: DoQ
W dniu 2013-10-12 21:15, masti pisze:

Odezwa si analfabeta, kt籀ry nie potrafi rozpocz zdania wielk
liter, a w sygnaturce, od lat, niepoprawnie stosuje interpunkcj.
odezwa si troll, kt籀ry nie ma do powiedzenia nic na temat

A nie ma racji? Nie umiesz napisa poprawnie jednego zdania a innym kropki wypominasz?

Data: 2013-10-13 11:48:22
Autor: z
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu 2013-10-12 20:51, masti pisze:
P.S. System podatkowy wg. ciebie te nie jest sprawiedliwy.

PS: bo nie jest

I nikt ze tego jako w這s闚 sobie nie rwie. :-)
W dzisiejszych socjalistycznych czasach podatki liniowe s nie modne.
Skoro ju takie co prze趾n瘭i鄉y to nie widz powodu 瞠by nie i嗆 za ciosem. Kary pieni篹ne uzale積ione od dochod闚 s jak najbardziej poprawne politycznie. :-)

Data: 2013-10-13 09:58:29
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sun, 13 Oct 2013 11:48:22 +0200 osobnik zwany z napisa:

W dniu 2013-10-12 20:51, masti pisze:
P.S. System podatkowy wg. ciebie te髒 nie jest sprawiedliwy.

PS: bo nie jest

I nikt ze tego jako wos籀w sobie nie rwie. :-) W dzisiejszych
socjalistycznych czasach podatki liniowe s nie modne. Skoro ju髒 takie
co przeknlimy to nie widz powodu 髒eby nie i za ciosem. Kary
pieni髒ne uzale髒nione od dochod籀w s jak najbardziej poprawne
politycznie. :-)

to mo髒e od razu rozstrzeliwa na miejscu? albo samopay sprz髒one z radarem? Widz, ze ykniesz wszystko co "waadza" wymyli

Data: 2013-10-13 12:16:04
Autor: z
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu 2013-10-13 11:58, masti pisze:

to mo瞠 od razu rozstrzeliwa na miejscu? albo samopa造 sprz篹one z
radarem? Widz, ze 造kniesz wszystko co "waadza" wymy郵i

Nie zauwa篡貫 瞠 piszemy o karach pieni篹nych i to w tak ostatnio _wa積ym_ temacie jak bezpiecze雟two na drogach? :-)

Tak wiem... M鎩 samoch鏚 jest wart jakie 8 ty. Mog sobie szafowa sumami bo mnie to wali :-)

PS. Taki Kalisz jak zamieni swojego luksusowego Jaguara (20-30 tys.) na bud瞠towe Audi (100-200 tys.) To mo瞠 te protestowa 瞠 to gwa速 na konstytucji (jak zawsze zreszt).

Data: 2013-10-13 10:17:44
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sun, 13 Oct 2013 12:16:04 +0200 osobnik zwany z napisa:

W dniu 2013-10-13 11:58, masti pisze:

to mo髒e od razu rozstrzeliwa na miejscu? albo samopay sprz髒one z
radarem? Widz, ze ykniesz wszystko co "waadza" wymyli

Nie zauwa髒ye 髒e piszemy o karach pieni髒nych i to w tak ostatnio
_wa髒nym_ temacie jak bezpieczestwo na drogach? :-)

Tak wiem... M籀j samoch籀d jest wart jakie 8 ty. Mog sobie szafowa
sumami bo mnie to wali :-)

kupi go za 50ty. Od tej chwili jest wart 50.000z. Dalej Ci wali?

Data: 2013-10-13 12:31:16
Autor: z
W dniu 2013-10-13 12:17, masti pisze:
kupi go za 50ty. Od tej chwili jest wart 50.000z. Dalej Ci wali?

Skoro masz tyle _zb璠nej_ kasy to nie b璠zie Ci robi這 r騜nicy przy p豉ceniu za "przest瘼stwa" drogowe :-)
Zreszt zap豉cisz wg ksi捫eczki z warto軼iami rynkowymi (przybli穎nymi oczywi軼ie - znowu niesprawiedliwo嗆 ;-) ) a nie co tam mia貫 zapisane w umowie kupna sprzeda篡.

W czym jest problem? W trudno軼i obliczenia? W niesprawiedliwo軼i? Czy jeszcze na czym innym jest oparty taki strach przed progresywn stawk mandatu? :-)

Data: 2013-10-13 10:38:42
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sun, 13 Oct 2013 12:31:16 +0200 osobnik zwany z napisa:

W dniu 2013-10-13 12:17, masti pisze:
kupi go za 50ty. Od tej chwili jest wart 50.000z. Dalej Ci wali?

Skoro masz tyle _zbdnej_ kasy to nie bdzie Ci robio r籀髒nicy przy
paceniu za "przestpstwa" drogowe :-) Zreszt zapacisz wg ksi髒eczki z
wartociami rynkowymi (przybli髒onymi oczywicie - znowu
niesprawiedliwo ;-) ) a nie co tam miae zapisane w umowie kupna
sprzeda髒y.

W czym jest problem? W trudnoci obliczenia? W niesprawiedliwoci? Czy
jeszcze na czym innym jest oparty taki strach przed progresywn stawk
mandatu? :-)

Po pierwsze podaj definicj wartoci. Wtedy mo髒na podyskutowa. Potem mo髒esz poda definicj sprawiedliwoci. Bo na razie to sa populistyczne haseka, kt籀rymi posuguj si politycy.

Jak ju髒 ustalisz woje definicje to mo髒esz zaczc przekada je na jzyk przepis籀w prawa.

Data: 2013-10-13 12:42:47
Autor: z
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu 2013-10-13 12:38, masti pisze:
Jak ju ustalisz woje definicje to mo瞠sz zacz帷 przek豉da je na j瞛yk
przepis闚 prawa.

Nie kombinuj z definicjami. Organy pa雟twa problem闚 z takimi g逝pstwami nie maj. Napisz w czym taka propozycja jest gorsza od innych ju istniej帷ych op豉t, podatk闚, danin...

Data: 2013-10-13 10:45:30
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sun, 13 Oct 2013 12:42:47 +0200 osobnik zwany z napisa:

W dniu 2013-10-13 12:38, masti pisze:
Jak ju髒 ustalisz woje definicje to mo髒esz zaczc przekada je na jzyk
przepis籀w prawa.

Nie kombinuj z definicjami. Organy pastwa problem籀w z takimi gupstwami
nie maj. Napisz w czym taka propozycja jest gorsza od innych ju髒
istniejcych opat, podatk籀w, danin...

czyli jesli gdzie stosuje si gupoty to ty si z nimi zgdzasz? A ja nie.

Data: 2013-10-13 12:53:28
Autor: z
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu 2013-10-13 12:45, masti pisze:
czyli jesli gdzie stosuje si g逝poty to ty si z nimi zgdzasz? A ja nie.

Jedn wielk g逝pot jest system w kt鏎ym funkcjonujemy.
Jest niekonsekwentny, niewydolny, g逝pi.

Jak ju musz w nim 篡 to zastanawia mnie taki op鏎 akurat nad tak prost propozycj jak najbardziej wpisuj帷 si w ten system. ;-)
Fotoradary na wichurach s m康rzejsze? Ograniczenie do 50 jest m康rzejsze? Zakaz u篡wania kom鏎ki jest m康rzejszy?

Dlaczego??? Bo masz drogi samoch鏚? :-)

Data: 2013-10-13 10:47:17
Autor: masti
[...]

przy okazji. Decyzja o ustaleniu wartoci musiaaby by decyzj administracyjn by bya zaskar髒alna. Wyobra髒asz sobie koszty przy skali liczby mandat籀w w Polsce? --

Data: 2013-10-13 13:00:04
Autor: z
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu 2013-10-13 12:47, masti pisze:

przy okazji. Decyzja o ustaleniu warto軼i musia豉by by decyzj
administracyjn by by豉 zaskar瘸lna. Wyobra瘸sz sobie koszty przy skali
liczby mandat闚 w Polsce?

Policjant wystawiaj帷 mandat ma wide趾i w kt鏎ych si mo瞠 porusza. Jako nie skutkuje to zawaleniem s康闚 z powodu uznaniowo軼i jego decyzji. Jako to dzia豉.

Czekam na kolejny wydumany problem ;-)

Data: 2013-10-13 11:02:19
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sun, 13 Oct 2013 13:00:04 +0200 osobnik zwany z napisa:

W dniu 2013-10-13 12:47, masti pisze:

przy okazji. Decyzja o ustaleniu wartoci musiaaby by decyzj
administracyjn by bya zaskar髒alna. Wyobra髒asz sobie koszty przy skali
liczby mandat籀w w Polsce?

Policjant wystawiajc mandat ma wideki w kt籀rych si mo髒e porusza.
Jako nie skutkuje to zawaleniem sd籀w z powodu uznaniowoci jego
decyzji. Jako to dziaa.

owszem. Madaty s zaskar髒alne jakbys nie zauwa髒y. Ustalenie waroci pojazdu wykracza poza postepowanie mandatowe i musi sie odby na podstawie innych przepis籀w.

Czekam na kolejny wydumany problem ;-)

Jak Ci ka髒 na ka髒dym skrzy髒owaniu wysiada i pcha samoch籀d to si oczywicie podporzdkujesz?

Data: 2013-10-13 15:40:38
Autor: JK
Wraca propozycje powizania mandat籀w z z arobkami.
W dniu 2013-10-13 12:17, masti pisze:

kupi go za 50ty. Od tej chwili jest wart 50.000z. Dalej Ci wali?

Nie ma czego takiego jak "ty." ;->

NMSP

JK

Data: 2013-10-13 21:53:16
Autor: Maciek
Wraca propozycje powizania mandat籀w z z arobkami.
W dniu 2013-10-13 12:17, masti pisze:
kupi go za 50ty.
We驕 m籀j za 20tys - dorzuc baniak pynu do spryskiwaczy gratis :->

Maciek

Data: 2013-10-13 17:06:18
Autor: Tomasz Pyra
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia Sun, 13 Oct 2013 11:48:22 +0200, z napisa(a):

[...]

A od kiedy to podatek liniowy jest sprawiedliwy?

Podatek liniowy jest tak samo sprawiedliwy jak ceny w sklepach wyra穎ne
jako % dochod闚 kupuj帷ego :-)

Data: 2013-10-13 17:43:41
Autor: z
W dniu 2013-10-13 17:06, Tomasz Pyra pisze:
A od kiedy to podatek liniowy jest sprawiedliwy?

Podatek liniowy jest tak samo sprawiedliwy jak ceny w sklepach wyra穎ne
jako % dochod闚 kupuj帷ego :-)

Chyba bardziej sprawiedliwy od progresywnego? Jakie nowe teorie? Ruchy, czy co? :-)

Data: 2013-10-13 21:16:47
Autor: Tomasz Pyra
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia Sun, 13 Oct 2013 17:43:41 +0200, z napisa(a):

[...]

Nie no... oczywi軼ie ceny sklepach wyra穎ne jako % dochodu kupuj帷ego
r闚nie by造by bardziej sprawiedliwe ni  ceny w sklepach wyra穎ne
kwardatem tego dochodu ;)

Data: 2013-10-13 17:50:45
Autor: z
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu 2013-10-13 17:06, Tomasz Pyra pisze:

Podatek liniowy jest tak samo sprawiedliwy jak ceny w sklepach wyra穎ne
jako % dochod闚 kupuj帷ego :-)

Ojtamojtam.
Mam nadziej 瞠 przez te tutaj por闚nania cho w jednej g這wie (przed wrzuceniem kartki wyborczej) komu za鈍ita 瞠 przecie progresywno嗆 przy mandatach jest tak samo debilna jak przy pitach.

A mo瞠 by tak wi璚ej by這 takich 鈍iadomych obywateli jak tu moi oponenci?  :-)
Trzeba sposobem k豉嗆 wiedz jak normalnie nie dochodzi. :-)

Data: 2013-10-14 09:49:46
Autor: Lort
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Kto: masti Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 12.10.2013, 20:51:28
PS2: PS piszemy bez kropek

A Wikipedia jest 驕r籀dem mdroci wszelakiej.

PS. http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=6625

Data: 2013-10-12 19:06:24
Autor: Smok Eustachy
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu 12.10.2013 18:41, Liwiusz pisze:
/../
Sam sobie przeczysz.  Nie s r闚ni wobec prawa, skoro za jazd
61/50 jeden mia豚y zap豉ci 50, a drugi 5000 z mandatu.

No ale jak obydwaj zap豉c za to godzin pracy, to te nie b璠zie r闚no?
To tylko kwestia waluty.

Ten problem mia造 rozwi您ac punkty.

Ale jest to jaki idea, 瞠by leszcze w trupie za 2000 z mog造 rozbija si bezkarnie. A jak se kupisz lepsze auto - p豉.

Data: 2013-10-13 17:56:31
Autor: John Ko豉lsky
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.

U篡tkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl>

/../
[...]

To by musia造 by zale積e od ilo軼i przejechanych kilometr闚

Data: 2013-10-13 17:55:04
Autor: John Ko豉lsky
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.

U篡tkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>

[...]

Stawki godzinowe to s przy pracach spo貫cznych na zamian kt鏎ych ka盥y ukarany mo瞠 wnosi.

Data: 2013-10-12 21:06:56
Autor: J.F.
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia Sat, 12 Oct 2013 18:11:11 +0200, Tomasz Finke napisa(a):
[...]

Ale jak zapis brzmi "1% swoich zarobkow" to sa rowni czy nie sa ?

Albo 10h prac spolecznych.

J.

Data: 2013-10-12 22:22:19
Autor: Tomasz Finke
W dniu 2013-10-12 21:06, J.F. pisze:

Ale jak zapis brzmi "1% swoich zarobkow" to sa rowni czy nie sa ?

Taka niesprawiedliwo嗆 ju jest przy opodatkowaniu dochod闚
i nie ma potrzeby poszerzania jej zakresu. :)

Albo 10h prac spolecznych.

O, to jest kara zgodna z duchem sprawiedliwo軼i spo貫cznej - biedny
straci 10x 8z/h, a bogaty 10x 500 z/h.

T.

Data: 2013-10-13 00:04:47
Autor: J.F.
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia Sat, 12 Oct 2013 22:22:19 +0200, Tomasz Finke napisa(a):
[...]

Czyli co - 10h, ale moze wynajac zastepce ? J.

Data: 2013-10-13 07:56:31
Autor: t幓
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Tomasz Finke wrote:

O, to jest kara zgodna z duchem sprawiedliwoci spoecznej - biedny
straci 10x 8z/h, a bogaty 10x 500 z/h.

Ale oczywicie wizienia te髒 chcesz dostosowa zgodnie z duchem "sprawiedliwoci spoecznej" tak, 髒eby ka髒demu w r籀wnym stopniu pogorszy si status 髒ycia?

Dlaczego bogaty ma paci wy髒sze grzywny, a w wizieniu siedzie r籀wnie podym co menel?

--
ss幓q s幓 u伄ou幓

Data: 2013-10-13 03:53:36
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu niedziela, 13 pa驕dziernika 2013 09:56:31 UTC+2 u髒ytkownik t獺織 napisa:
Tomasz Finke wrote:

> [...]

Dlaczego bogaty ma paci wy髒sze grzywny, a w wizieniu siedzie r籀wnie podym co menel?

Szukasz dziury w caym. W postpowaniu mandatowym nie ma kar typu wizienie. S tylko pieni髒ne. Kto mo髒e odm籀wi pacenia mandatu stra髒y w Kobylnicy i wtedy mo髒e dosta kar pieni髒n i zapuszkowanie, albo roboty spoeczne. To ju髒 sdzia wymyla kar.

Data: 2013-10-13 16:21:34
Autor: t幓
kogutek444 wrote:

[...]

Co Ty bierzesz?

--
ss幓q s幓 u伄ou幓

Data: 2013-10-13 10:44:52
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu niedziela, 13 pa驕dziernika 2013 18:21:34 UTC+2 u髒ytkownik t獺織 napisa:
kogutek444 wrote:

> [...]

> w Kobylnicy i wtedy mo髒e dosta kar pieni髒n i zapuszkowanie, albo

> roboty spoeczne. To ju髒 sdzia wymyla kar.

Znasz kogo kogo zapuszkowali za niezapacenie mandatu 65/50. Tylko nie pro o pomoc kolegi z sali. On jest Napoleonem i pierdoami si nie zajmuje.

Data: 2013-10-13 10:06:21
Autor: J.F.
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia 13 Oct 2013 07:56:31 GMT, t幓 napisa(a):
Tomasz Finke wrote:
O, to jest kara zgodna z duchem sprawiedliwo軼i spo貫cznej - biedny
straci 10x 8z/h, a bogaty 10x 500 z/h.
Ale oczywi軼ie wi瞛ienia te chcesz dostosowa zgodnie z duchem "sprawiedliwo軼i spo貫cznej" tak, 瞠by ka盥emu w r闚nym stopniu pogorszy si status 篡cia?
Dlaczego bogaty ma p豉ci wy窺ze grzywny, a w wi瞛ieniu siedzie r闚nie pod造m co menel?

Ubezpieczenie od standardu wiezienia wprowadzic i to bedzie
sprawiedliwe :-)

J.

Data: 2013-10-13 09:33:34
Autor: t幓
J.F. wrote:

Ubezpieczenie od standardu wiezienia wprowadzic i to bedzie sprawiedliwe

To mo髒na rozwiaza bardzo prosto -- patne wizienia o r籀髒nym standardzie i bardzo patny areszt domowy. ;-) Tylko jakie larum by si wtedy ponioso, a jak mowa o mandatach uzale髒nionych od zarobk籀w, to si wszystkim podoba, cho to to samo.

Jak zwykle wychodzi tradycyjna, polska zawi i r籀wnanie wszystkich w d籀.

--
ss幓q s幓 u伄ou幓

Data: 2013-10-13 13:03:05
Autor: J.F.
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia 13 Oct 2013 09:33:34 GMT, t幓 napisa(a):
J.F. wrote:
Ubezpieczenie od standardu wiezienia wprowadzic i to bedzie sprawiedliwe

To mo積a rozwiaza bardzo prosto -- p豉tne wi瞛ienia o r騜nym standardzie i bardzo p豉tny areszt domowy. ;-) Tylko jakie larum by si wtedy ponios這, a jak mowa o mandatach uzale積ionych od zarobk闚, to si wszystkim podoba, cho to to samo.

Ale lepiej bedzie jak sie oplate pobierze z gory - prowadzi ktos
przestepcza dzialalnosc, to niech sie z panstwem podzieli zyskiem
jeszcze zanim go zlapia :-)

J.

Data: 2013-10-12 22:16:10
Autor: Qlfon
[...]

To jeszcze wprowad幟y artyku w KK 瞠 za pobicie kijem bejsbolowym jest 10 lat ale za pobicie z takimi samymi skutkami dla ofiary jedynie trzonkiem od siekiery b璠zie 5.
Zab鎩stwo tasakiem rze幡ickim - 25 lat, ale ma造m kozikiem do grzyb闚 tylko 10.
Zgwa販enie 25 cm penisem - 25, ale 12 cm tylko 8.

Takie gadanie zawsze wraca jak si pojawiaj w tle wybory. To no郾y temat i mo積a na nim pojecha. Ale w naszym kraju to nie przejdzie.

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-10-13 09:44:08
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sat, 12 Oct 2013 16:17:26 +0200 osobnik zwany JK napisa:

W dniu 2013-10-12 12:02, Tomasz Finke pisze:
W dniu 2013-10-12 11:21, WW pisze:

Samoch籀d mo髒e by po髒yczony, su髒bowy itp., a PIT jest indywidualny.

Ale np. studenci, rolnicy, bezrobotni itd. nie pac PIT, wic byliby
uprzywilejowani.

驍aden problem. Okrelamy minimaln kwot mandatu. I t kwot pac
ludzie o najni髒szych dochodach. Nawiasem m籀wic - jakim cudem sta ich
na samoch籀d.

dostali od babci. Nie podoba si?
PS: nie wyje髒d髒aj z podatkiem od darowizn bo w tej grupie si nie apie,

Data: 2013-10-13 11:41:40
Autor: z
[...]

W豉郾ie. Geniusz tkwi w prostocie. To si jednak k堯ci z polityczn poprawno軼i w my郵 kt鏎ej walka z bezrobociem przez mno瞠nie bandy urz璠nik闚 jest jedyn opcj. Ju nawet nie wiadomo czy to tylko 鈔odek czy ju sam cel w sobie.

Data: 2013-10-12 13:09:01
Autor: J.F.
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia Sat, 12 Oct 2013 11:21:11 +0200, WW napisa(a):
W dniu 2013-10-12 11:03, z pisze:
[...]

Wylizesz samochod, to pit spadnie do zera :-P

J.

Data: 2013-10-12 18:20:59
Autor: t幓
WW wrote:

Samoch籀d mo髒e by po髒yczony, su髒bowy itp., a PIT jest indywidualny.

Po pierwsze ludzie naprawd bogaci maj zwykle uamek swoich dochod籀w w PIT-ach. Podobnie biedni. PIT jest reprezentatywny dla etatowej klasy redniej.

Po drugie gigantyczne kwotowo mandaty oznaczayby gigantyczn korupcj -- sp籀jrz na pace policjant籀w.

--
ss幓q s幓 u伄ou幓

Data: 2013-10-13 01:34:35
Autor: Tomasz Pyra

W dniu 2013-10-12 11:03, z pisze:
[...]

PIT p豉ci 24mln podatnik闚.
Wg. czego mandaty mia豉by p陰ci ca豉 reszta?

Tzn. przedsi瑿iorcy (z jednoosobowymi dzia豉lno軼iami w陰cznie),
niepracuj帷y ma鹵onkowie (nie m闚i帷 o osobach 篡j帷ych w zwi您kach
nieformalnych), dzieci jad帷e samochodami rodzic闚, szara strefa, kierowcy
zagraniczni itp. itd.

Jakkolwiek ten pomys nie by豚y s逝szny w za這瞠niach, b璠zie niemo磧iwy do
prawid這wej implementacji.
Powstanie mo瞠 mechanizm do strzy瞠nia coraz mniejszej garstki frajer闚
kt鏎zy og鏊nie daj si strzyc.
Ci co ju wymigali si z p豉cenia PIT, b璠 mieli tylko lepiej, bo jeszcze
im mandaty spadn.
Ci co jeszcze si z tego nie wymigali b璠 mieli kolejny argument 瞠by si
wymiga.

Jedne co mog這by w miar rzetelnie ocenia czyj捷 zasobno嗆 to s康 i po
d逝窺zych kombinacjach obejmuj帷ych wywiady 鈔odowiskowe, sprawdzenie
zasobno軼i portfeli samego zainteresowanego i rodziny - a i te nie zawsze
si uda. Nie do realizacji w praktyce w sprawach o wykroczenia. W 瘸den spos鏏 nie
do ustalenia przez policjanta drog闚ki na miejscu pope軟ienia wykroczenia.

Data: 2013-10-12 17:02:51
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu niedziela, 13 pa寮ziernika 2013 01:34:35 UTC+2 u篡tkownik Tomasz Pyra napisa:

> [...]

do ustalenia przez policjanta drog闚ki na miejscu pope軟ienia wykroczenia.

Przecie to nie policjant ma ustala wysoko嗆 mandatu. On przekazuje do US ilo嗆 punkt闚 jak kto wylosowa. Do okre郵onej ilo軼i punkt闚 przypisane s ilo軼i stawek dziennych. Stawka dzienna jest zmienna i zale篡 od wysoko軼i dochodu. Tym co nie maj dochodu ustala si stawk dzienn wyliczon z najni窺zego wynagrodzenia.  疾 nie uczciwie jak kto nie ma dochodu kaza mu p豉ci? teraz tak jest i nikt nie zg豉sza zastrze瞠. Wszystkie czynno軼i daje si zmechanizowa, Przyj璚ie mandatu = pojawienie si punkt闚 na koncie punktowym. Baza punktowa wpisuje w bazie US w豉軼iwego dla PESELu informacje o punktach. Program w US drukuje polecenie przelewu albo wp豉ty. Jedyna czynno嗆 jak jest robiona przez cz這wieka to wpisanie ilo軼i punkt闚 do bazy punktowej. Teraz te to jest robione przez cz這wieka. Na jakim filmie SF facet jecha za szybko motocyklem i dosta smsa 瞠 z jego konta w豉郾ie odpisano kwot mandatu. Tutaj te tak mo瞠 byc 瞠 je郵i wp豉ta nie nast徙i w przeci庵u 14 dni to US zablokuje konto. Bo na takie chamskie 軼i庵ni璚ie mog sobie nie pozwoli. Z technicznego punktu widzenia jest to mo磧iwe do wprowadzenia od zaraz.

Data: 2013-10-13 07:59:36
Autor: t幓
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
kogutek444 wrote:

Z technicznego punktu widzenia jest to mo髒liwe do wprowadzenia od zaraz.

Nie jest mo髒liwe, bo nie ma wiarygodnej bazy dochod籀w. Skup si.

--
ss幓q s幓 u伄ou幓

Data: 2013-10-13 03:49:33
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu niedziela, 13 pa驕dziernika 2013 09:59:36 UTC+2 u髒ytkownik t獺織 napisa:
kogutek444 wrote:

> Z technicznego punktu widzenia jest to mo髒liwe do wprowadzenia od zaraz.

Nie jest mo髒liwe, bo nie ma wiarygodnej bazy dochod籀w. Skup si.

-- ss幓q s幓 u伄ou幓

Nie musi by wiarygodna. Urzdy skarbowe s w stanie co wyliczy. I to mo髒e by podstawa.

Data: 2013-10-13 10:51:46
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sun, 13 Oct 2013 03:49:33 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisa:

kogutek444 wrote:

> [...]

--

ss幓q s幓 u伄ou幓

Nie musi by wiarygodna. Urzdy skarbowe s w stanie co wyliczy. I to

a ja moge to zaskar髒y

Data: 2013-10-13 11:02:00
Autor: t幓
kogutek444 wrote:

Nie musi by wiarygodna. Urzdy skarbowe s w stanie co wyliczy. I to
mo髒e by podstawa.

R籀wnie dobrze mog losowa. Poza tym tropienie dochod籀w przy okazji mandatu za drobne wykroczenie to pomys idioty.

--
ss幓q s幓 u伄ou幓

Data: 2013-10-13 12:07:10
Autor: z
W dniu 2013-10-13 09:59, t幓 pisze:
kogutek444 wrote:

Z technicznego punktu widzenia jest to mo髒liwe do wprowadzenia od zaraz.

Nie jest mo髒liwe, bo nie ma wiarygodnej bazy dochod籀w. Skup si.

Dlatego cigle nasuwa mi si warto pojazdu.
Tylko trzeba chcie i adnie umotywowa bezpieczestwem na drogach :-)

Data: 2013-10-13 10:16:30
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sun, 13 Oct 2013 12:07:10 +0200 osobnik zwany z napisa:

kogutek444 wrote:

Z technicznego punktu widzenia jest to mo髒liwe do wprowadzenia od
zaraz.

Nie jest mo髒liwe, bo nie ma wiarygodnej bazy dochod籀w. Skup si.

Dlatego cigle nasuwa mi si warto pojazdu.

a jak ustalisz warto pojazdu?

Data: 2013-10-13 12:38:48
Autor: z
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu 2013-10-13 12:16, masti pisze:
a jak ustalisz warto嗆 pojazdu?

Na takiej samej podstawie jak ustala si podatek od czynno軼i cywilnoprawnych.

Data: 2013-10-13 10:42:16
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sun, 13 Oct 2013 12:38:48 +0200 osobnik zwany z napisa:

W dniu 2013-10-13 12:16, masti pisze:
a jak ustalisz warto pojazdu?

Na takiej samej podstawie jak ustala si podatek od czynnoci
cywilnoprawnych.

czyli wedug widzimisi urzdnika. Bo u髒ywanie katalog籀w, kt籀rymi posuguj si urzdy, nie jest w 髒aden spos籀b umocowane prawnie. Po drugie moje PCC nigdy nie uwzgldniao tych katalog籀w tylko rzeczywist cn sprzeda髒y. I nikt ich nie zakwestionowa. Skoro nie masz dw籀ch stron transakcji to jak chcesz ustali warto? iel jest wart samoch籀d z 1939?

Data: 2013-10-13 12:47:50
Autor: z
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu 2013-10-13 12:42, masti pisze:
czyli wed逝g widzimisi urz璠nika. Bo u篡wanie katalog闚, kt鏎ymi
pos逝guj si urz璠y, nie jest w 瘸den spos鏏 umocowane prawnie. Po
drugie moje PCC nigdy nie uwzgl璠nia這 tych katalog闚 tylko rzeczywist
cn sprzeda篡. I nikt ich nie zakwestionowa. Skoro nie masz dw鏂h stron
transakcji to jak chcesz ustali warto嗆? iel jest wart samoch鏚 z 1939?

Je郵i p豉ci貫 od zani穎nej kwoty ni warto嗆 rynkowa to znaczy 瞠 masz farta ale to nie znaczy 瞠 nikt tego nie sprawdza i nie upomina si o kwoty wg "ksi捫eczki" i 瞠 urz璠nik nie dzia豉 zgodnie z prawem.

Znaczy mo積a ustali.

Data: 2013-10-13 10:50:35
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sun, 13 Oct 2013 12:47:50 +0200 osobnik zwany z napisa:

[...]

Jeli pacie od zani髒onej kwoty

skd to wywnioskowae?
ni髒 warto rynkowa

co to jest warto rynkowa? Mozesz si podeprze przepisami prawa

to znaczy 髒e masz
farta ale to nie znaczy 髒e nikt tego nie sprawdza i nie upomina si o
kwoty wg "ksi髒eczki" i 髒e urzdnik nie dziaa zgodnie z prawem.

kwota wg ksizczki jest bezprawna. I urzdnicy dobrze o tm wiedz.

Znaczy mo髒na ustali.

ju髒 widz jak przy ka髒dym mandacie urzd powouje rzeczoznawc i paci za spraw w sdzie administracyjnym.

Data: 2013-10-13 16:59:19
Autor: Tomasz Pyra
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia Sun, 13 Oct 2013 10:50:35 +0000 (UTC), masti napisa(a):

ni warto嗆 rynkowa

co to jest warto嗆 rynkowa? Mozesz si podeprze przepisami prawa

Warto嗆 rynkowa to taka jak bieg造 rzeczoznwaca przedstawi przed s康em
jako warto嗆 rynkow, a s康 to wtedy klepnie ;-)

to znaczy 瞠 masz
farta ale to nie znaczy 瞠 nikt tego nie sprawdza i nie upomina si o
kwoty wg "ksi捫eczki" i 瞠 urz璠nik nie dzia豉 zgodnie z prawem.

kwota wg ksi您璚zki jest bezprawna. I urz璠nicy dobrze o tm wiedz.

Istotnie, ale w tym kraju rz康zi nie tyle prawo, co urz璠nik. I dobrze o
tym wiesz ;)

Data: 2013-10-13 15:21:23
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sun, 13 Oct 2013 16:59:19 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
napisa:

Dnia Sun, 13 Oct 2013 10:50:35 +0000 (UTC), masti napisa(a):

ni髒 warto rynkowa

co to jest warto rynkowa? Mozesz si podeprze przepisami prawa

Warto rynkowa to taka jak biegy rzeczoznwaca przedstawi przed sdem
jako warto rynkow, a sd to wtedy klepnie ;-)

[...]

Istotnie, ale w tym kraju rzdzi nie tyle prawo, co urzdnik. I dobrze o
tym wiesz ;)

do czasu a髒 trafiaj na wiadomego petenta, kt籀ry nie kadzie uszu po sobie tylko skar髒y decyzj. --

Data: 2013-10-13 17:46:18
Autor: Tomasz Pyra
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia Sun, 13 Oct 2013 15:21:23 +0000 (UTC), masti napisa(a):

Istotnie, ale w tym kraju rz康zi nie tyle prawo, co urz璠nik. I dobrze o
tym wiesz ;)

do czasu a trafiaj na 鈍iadomego petenta, kt鏎y nie k豉dzie uszu po sobie tylko skar篡 decyzj.

Oj paru takich petent闚 przychodzi mi na my郵, co to si bili z tymi
skarb闚kami... bili... nawet przed s康em na koniec dostali po par tysi璚y
zado嗆uczynienia za nies逝szne zrujnowanie im dorobku 篡cia ;)

Tzn. co do zasady to oczywi軼ie masz racj - ka盥y ma prawo do
wieloinstacyjnego, trwaj帷ego lata procesu, 瞠by udowodni 瞠 PCC nale瘸這
zap豉ci par st闚 mniej ni uzna豉 pani urz璠nik ;-)

Data: 2013-10-14 07:07:51
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-10-13 12:50, masti pisze:
co to jest warto rynkowa? Mozesz si podeprze przepisami prawa

Oczekujesz, 髒e ustawami bd sowniki jzyka polskiego?

--
Liwiusz

Data: 2013-10-14 08:02:57
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Mon, 14 Oct 2013 07:07:51 +0200 osobnik zwany Liwiusz
napisa:

W dniu 2013-10-13 12:50, masti pisze:
co to jest warto rynkowa? Mozesz si podeprze przepisami prawa

Oczekujesz, 髒e ustawami bd sowniki jzyka polskiego?

prawo wymaga precyzyjnych definicji. --

Data: 2013-10-14 10:07:13
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-10-14 10:02, masti pisze:
[...]

Wida nie znasz prawa. Ra髒ce niedbalstwo, nale髒yta staranno, zwyczajowe stosunki itp. itd. to wszystko terminy prawne bardzo uznaniowe.

--
Liwiusz

Data: 2013-10-13 12:59:14
Autor: J.F.
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia Sun, 13 Oct 2013 10:42:16 +0000 (UTC), masti napisa(a):
Dnia pi瘯nego Sun, 13 Oct 2013 12:38:48 +0200 osobnik zwany z napisa:
[...]

Moze nie odbiegaly.

Skoro nie masz dw鏂h stron transakcji to jak chcesz ustali warto嗆? iel jest wart samoch鏚 z 1939?

Ale ustawa chyba to precyzuje - srednia cena podobnych przedmiotow w
danej miejscowosci. Co zreszta wyklucza ksiazeczke :-)

J.

Data: 2013-10-13 11:03:47
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sun, 13 Oct 2013 12:59:14 +0200 osobnik zwany J.F. napisa:

[...]

odbiegay.

[...]

w mojej miejscowoci nie sprzedano 髒adnego samochodu mojej marki i rocznika. Co dalej?

Data: 2013-10-14 07:06:44
Autor: Liwiusz
[...]

Ale髒 jest - urzdnik musi ustali warto pojazdu. Mo髒na jeszcze powoa biegego, ale w sprawach bezspornych, albo na pocztkowym jej etapie byoby to jeszcze bardziej szkodliwe dla podatnika.

Po
drugie moje PCC nigdy nie uwzgldniao tych katalog籀w tylko rzeczywist
cn sprzeda髒y.

PCC nigdy nie uwzgldniao rzeczywistej ceny sprzeda髒y.

--
Liwiusz

Data: 2013-10-13 11:03:08
Autor: t幓
z wrote:

Dlatego cigle nasuwa mi si warto pojazdu. Tylko trzeba chcie i
adnie umotywowa bezpieczestwem na drogach :-)

To jest ju髒 kosmicznie gupie, bo nie ka髒dy prowadzi wasne auto. Poza tym wtedy opacaoby si zapierdala starymi, szybkimi autami, kt籀re mo髒na kupi za grosze.

--
ss幓q s幓 u伄ou幓

Data: 2013-10-13 16:56:21
Autor: Tomasz Pyra
Wraca propozycje powizania mandat籀w z z arobkami.
Dnia Sun, 13 Oct 2013 12:07:10 +0200, z napisa(a):

kogutek444 wrote:

Z technicznego punktu widzenia jest to mo髒liwe do wprowadzenia od zaraz.

Nie jest mo髒liwe, bo nie ma wiarygodnej bazy dochod籀w. Skup si.

Dlatego cigle nasuwa mi si warto pojazdu.

A mi si nasuwa niezbyt bogaty kierowca MPK jadcy Solarisem za 1.3mln.
A obok, bogaty waciciel firmy, kt籀ry jedzie sobie r籀wnie su髒bow S-klas
za jedyne p籀 miliona.

I kt籀ry ma zapaci wicej i dlaczego kierowca MPK?

No i jaki jest sens, 髒eby od chwili kupienia nowego samochodu, co roku
spaday kwoty mandat籀w za to samo wykroczenie?

9 lat temu je驕dziem autem za 120tys z, kt籀rym nadal je髒d髒 i zostao z
tych 120, pewnie mniej ni髒 20tys. I jaki sens? Z roku na rok mam si mniej
ba mandat籀w za to samo wykroczenie?
Po wyje驕dzie z salony mam si ba przekroczy prdko o 10km/h, a teraz
spokojnie mog lata 50+ ponad ograniczenie, bo mi ceny mandat籀w spady 6x
razem z wartoci auta?

Data: 2013-10-13 17:01:53
Autor: J.F.
Wraca propozycje powizania mandat籀w z z arobkami.
Dnia Sun, 13 Oct 2013 16:56:21 +0200, Tomasz Pyra napisa(a):
Dlatego ci庵le nasuwa mi si warto嗆 pojazdu.
A mi si nasuwa niezbyt bogaty kierowca MPK jad帷y Solarisem za 1.3mln.
A obok, bogaty w豉軼iciel firmy, kt鏎y jedzie sobie r闚nie s逝瘺ow S-klas
za jedyne p馧 miliona.
I kt鏎y ma zap豉ci wi璚ej i dlaczego kierowca MPK?

Kiepski przyklad.
Dostanie odpowiednia kare, to sie nauczy nie narazac pasazerow :-P

No i jaki jest sens, 瞠by od chwili kupienia nowego samochodu, co roku
spada造 kwoty mandat闚 za to samo wykroczenie?
9 lat temu je寮zi貫m autem za 120tys z, kt鏎ym nadal je盥輳 i zosta這 z
tych 120, pewnie mniej ni 20tys. I jaki sens? Z roku na rok mam si mniej
ba mandat闚 za to samo wykroczenie?

Ale co - auto nadal dobre, czy zarobki/srodki wolne jednak nizsze ?
Po wyje寮zie z salony mam si ba przekroczy pr璠ko嗆 o 10km/h, a teraz
spokojnie mog lata 50+ ponad ograniczenie, bo mi ceny mandat闚 spad造 6x
razem z warto軼i auta?

Dotarcie dobrze zrobi autu :-)

J.

Data: 2013-10-13 17:19:41
Autor: Tomasz Pyra
Wraca propozycje powizania mandat籀w z z arobkami.
Dnia Sun, 13 Oct 2013 17:01:53 +0200, J.F. napisa(a):

[...]

No to niech b璠zie 瞠 jeden jedzie Solarisem za 1.3mln, a drugi starym
PKS-em wartym kilkadziesi徠 tysi璚y :-)

[...]

Auto jest ok, a jak mam do這篡 100tys. z po to 瞠by mie auto kt鏎e
jedyne co ma lepsze, to kolorowy wy鈍ietlacz nawigacji, no to ja wol t
kas w rajdy 豉dowa ;)

Data: 2013-10-13 18:21:38
Autor: J.F.
Wraca propozycje powizania mandat籀w z z arobkami.
Dnia Sun, 13 Oct 2013 17:19:41 +0200, Tomasz Pyra napisa(a):

Widac ten pasazer chce byc narazany :-)

J.

Data: 2013-10-13 18:24:56
Autor: John Koalsky
Wraca propozycje powizania mandat籀w z zarobkami.

U髒ytkownik "z" <z@z.pl>

Z technicznego punktu widzenia jest to mo髒liwe do wprowadzenia od zaraz.

Nie jest mo髒liwe, bo nie ma wiarygodnej bazy dochod籀w. Skup si.

Dlatego cigle nasuwa mi si warto pojazdu.

Dugo prcia si liczy. Po to przecie髒 kupuje si samochody.

Data: 2013-10-13 22:12:03
Autor: Shrek
On 2013-10-13 18:24, John Koalsky wrote:

Dlatego cigle nasuwa mi si warto pojazdu.

Dugo prcia si liczy. Po to przecie髒 kupuje si samochody.

No to ju髒 wiadomo jaki w tym interes miaa posanka Grodzka.

Shrek.

Data: 2013-10-13 12:03:17
Autor: z
W dniu 2013-10-13 01:34, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Przekombinowujesz. Jest masa bardziej lub niej niesprawiedliwych przepis闚 od podatk闚 zaczynaj帷... kt鏎e s bardzo niesprawiedliwe a jednak dzia豉j w najlepsze.
Prosty zapis. Minimalny mandat =(samoch鏚 do 10 tys.) 20 tys x Y, 30 tys. x Z ...
A wszystko pod egid walki z piratami drogowymi i przy wycieraniu sobie g瑿y dbaniem o bezpiecze雟two. Kto jest przeciw ten jest niepoprawny politycznie.

Tylko, 瞠...
jest problem bo ci co daj poparcie obecnej w豉dzy musieliby buli wi璚ej. Dlatego nie przejdzie tylko i wy陰cznie z egoistycznych partykularnych powod闚.

Leprze jest doje plebsu z這t闚ka po z這t闚ce. Nie b璠 si rzuca i awanturowa przecie o grosze :-)

Nie do realizacji w praktyce w sprawach o wykroczenia. W 瘸den spos鏏 nie
do ustalenia przez policjanta drog闚ki na miejscu pope軟ienia wykroczenia.

Ksi捫eczka z warto軼i rynkow jako za陰cznik do taryfikatora i pozamiatane. :-)

Data: 2013-10-13 01:25:36
Autor: Tomasz Pyra
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia Sat, 12 Oct 2013 11:03:07 +0200, z napisa(a):

W dniu 2013-10-12 10:58, Artur Miller pisze:

i b璠zie do tego trzeba zatrudni kolejne 10 tys urz璠as闚.

To mo瞠 lepiej % od warto軼i samochodu?
By豚y to jaki kompromis :-)

Ale dlaczego kierowca MPK prowadz帷y nowy, wart ponad 1mln autobus, ma
p豉ci 30x wy窺zy mandat ni kierowca PKS jad帷y jaki wys逝穎nym Jelczem?

Data: 2013-10-14 19:44:18
Autor: N1
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Mam Malucha i jestem bez pracy, to b璠 m鏬 poszale?

Data: 2013-10-14 11:01:07
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu poniedzia貫k, 14 pa寮ziernika 2013 19:44:18 UTC+2 u篡tkownik N1 napisa:
Mam Malucha i jestem bez pracy, to b璠 m鏬 poszale?

Ale tylko chwil poszalejesz. Z豉piesz mandat za dwie st闚y i nie zap豉cisz. No bo nie masz pracy. Przyjdzie poborca z urz璠u skarbowego i zajmie Ci samoch鏚.

Data: 2013-10-14 22:43:27
Autor: z
W dniu 2013-10-14 19:44, N1 pisze:
Mam Malucha i jestem bez pracy, to b璠 m鏬 poszale?

Kolejny co nie doceni geniuszu.
Ty zap豉cisz jak do tej pory.
Bogatsi zap豉c wi璚ej :-)

Data: 2013-10-14 14:22:48
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu poniedzia貫k, 14 pa寮ziernika 2013 22:43:27 UTC+2 u篡tkownik z napisa:
W dniu 2013-10-14 19:44, N1 pisze:

> Mam Malucha i jestem bez pracy, to b嚙範嚙 m嚙篇嚙 poszale嚙?

Kolejny co nie doceni嚙 geniuszu.

Ty zap嚙窮cisz jak do tej pory.

Bogatsi zap嚙窮c嚙 wi嚙箱ej :-)

Jak dzisiaj honorowo mocz oddawa貫m to ze szczyn takie co mog貫m wywr騜y. Z tym 瞠 uk豉d piany wskazywa 瞠 te "do tej pory" b璠 troch wy窺ze. Co ostatnio pan Telewizor z這tousty m闚i ze w Polszcze mandaty du穎 ni窺ze ni w takim niemcowie dla na przyk豉du.

Data: 2013-10-15 07:40:15
Autor: z
W dniu 2013-10-14 23:22, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Bo przecie musimy goni zach鏚 tam gdzie si tylko da. Wysoko嗆 mandat闚 jak najbardziej zalicza si do grupy "DA SI"
Natomiast wysoko嗆 zarobk闚 jest od wielu lat zabetonowana w grupie "NIE DA SI"

Tak wiem... Jak polski robotnik b璠zie macha 5 x szybciej 這pat ni teraz to zwi瘯szy mu si wydajno嗆 a i na konto co wi璚ej skapnie. :-)
Do roboty lenie ;-)

Data: 2013-10-13 13:43:43
Autor: Marek Dyjor
WW wrote:
Witam

Wraca propozycja, aby wysoko嗆 mandatu uzale積i od wysoko軼i
zarobk闚. Policja ma przyznawa punkty a wysoko嗆 mandatu okre郵i
fiskus.

czy jak kto ma strat to pa雟two b璠zie dop豉ca這 do mandat闚:) znaczy za ka盥e przewinienie dostan kas na konto.

Data: 2013-10-13 05:20:03
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.

A teraz dostaje?

Data: 2013-10-13 12:26:37
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Sun, 13 Oct 2013 05:20:03 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisa:

W dniu niedziela, 13 pa驕dziernika 2013 13:43:43 UTC+2 u髒ytkownik Marek
Dyjor napisa:
WW wrote:

> Witam

> Wraca propozycja, aby wysoko mandatu uzale髒ni od wysokoci

> zarobk籀w. Policja ma przyznawa punkty a wysoko mandatu okreli

> fiskus.

czy jak kto ma strat to pastwo bdzie dopacao do mandat籀w:) znaczy
za

ka髒de przewinienie dostan kas na konto.

A teraz dostaje?

a teraz mandaty zale髒 od dochodu/straty?

Data: 2013-10-13 21:29:00
Autor: t-1
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.

U篡tkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomo軼i

Witam

Wraca propozycja, aby wysoko嗆 mandatu uzale積i od wysoko軼i zarobk闚.
Policja ma przyznawa punkty a wysoko嗆 mandatu okre郵i fiskus.

Konsekwentnie cena chleba i innych towar闚 te powinna zale瞠 od zarobk闚 kupuj帷ego.

Data: 2013-10-13 22:19:18
Autor: z
W dniu 2013-10-13 21:29, t-1 pisze:
Konsekwentnie cena chleba i innych towar闚 te powinna zale瞠 od
zarobk闚 kupuj帷ego.

A ty co? Zdziwiony? Przecie p豉cisz ju progresywnie.
Protestowa貫? Bra貫 pod uwag przy urnie?
A mo瞠 jak typowy Bia這rusin jeste przekonany, 瞠 kara 鄉ierci zniesiona?

Data: 2013-10-15 00:21:28
Autor: Marek Dyjor
t-1 wrote:
[...]

bredzisz...

skoro mandat ma by dolegliwy to powinien by powi您any jako z mo磧iwo軼iami p豉tniczymi karanej osoby

dla kogo kto zarabia 30 000 miesi璚znie mandat 500 z to jak spluni璚ie

dla kogo kto zarabia 1300  mandat 100 z這tych to spora dziura w bud瞠cie.

Data: 2013-10-14 15:45:41
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu wtorek, 15 pa寮ziernika 2013 00:21:28 UTC+2 u篡tkownik Marek Dyjor napisa:
t-1 wrote:

> [...]

dla kogo kto zarabia 30 000 miesi璚znie mandat 500 z to jak spluni璚ie

dla kogo kto zarabia 1300  mandat 100 z這tych to spora dziura w bud瞠cie.

Teraz wymy郵 jak zrobi 瞠by temu co zarabia 30 tysi璚y po zap豉ceniu mandatu zosta這 1200. Takiego co zarabia 30 tysi璚y mandat 20 tysi璚y mocno wkurwi ale nie spowoduje 瞠 b璠zie g這dny chodzi.

Data: 2013-10-15 07:48:11
Autor: WW
W dniu 2013-10-15 00:45, kogutek444@gmail.com pisze:

Teraz wymy郵 jak zrobi 瞠by temu co zarabia 30 tysi璚y po zap豉ceniu mandatu zosta這 1200. Takiego co zarabia 30 tysi璚y mandat 20 tysi璚y mocno wkurwi ale nie spowoduje 瞠 b璠zie g這dny chodzi.

A 200 000 z.?

Pami皻asz, jak kilka lat temu wiceprezes Noki zap豉ci mandat?
P馧tora miliona euro - z pewno軼i to odczu.  :-P

Data: 2013-10-15 08:11:47
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Tue, 15 Oct 2013 07:48:11 +0200 osobnik zwany WW napisa:

W dniu 2013-10-15 00:45, kogutek444@gmail.com pisze:

Teraz wymyl jak zrobi 髒eby temu co zarabia 30 tysicy po zapaceniu
mandatu zostao 1200. Takiego co zarabia 30 tysicy mandat 20 tysicy
mocno wkurwi ale nie spowoduje 髒e bdzie godny chodzi.

A 200 000 z.?

Pamitasz, jak kilka lat temu wiceprezes Noki zapaci mandat? P籀tora
miliona euro - z pewnoci to odczu.  :-P

a jaki to jest procent jego zarobk籀w?

Data: 2013-10-15 11:09:47
Autor: WW
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu 2013-10-15 10:11, masti pisze:

a jaki to jest procent jego zarobk闚?

To nie procent zarobk闚 a procent rocznego dochodu.
To zasadnicza r騜nica.

Data: 2013-10-15 13:39:20
Autor: masti
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia piknego Tue, 15 Oct 2013 11:09:47 +0200 osobnik zwany WW napisa:

W dniu 2013-10-15 10:11, masti pisze:

a jaki to jest procent jego zarobk籀w?

To nie procent zarobk籀w a procent rocznego dochodu. To zasadnicza
r籀髒nica.

tym bardziej. To jaki procent dochodu?

Data: 2013-10-15 01:03:01
Autor: Tomasz Pyra
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
Dnia Tue, 15 Oct 2013 00:21:28 +0200, Marek Dyjor napisa(a):

t-1 wrote:
[...]

No i tu pojawia si kolejna zagadka, bo jak s逝sznie zauwa篡貫 chodzi o
mo磧iwo軼i p豉tnicze, a te nijak si maj do zarabiania.
Jest spora grupa os鏏 kt鏎e mo磧iwo軼i p豉tnicze maj spore, a nie
zarabiaj nic albo niewiele (i nie m闚i o 瘸dnych kantach w okolicach
skarbowych).

Z kolei dwie osoby maj帷e ma PIT dok豉dnie tyle samo, mog mie bardzo
r騜ne mo磧iwo軼i, jak to okre郵i貫, p豉tnicze.
Bo np. jedna to samotny mieszkaniec wschodniej Polski gdzie 3000z
miesi璚znie to ca趾iem sporo, a drugi to mo瞠 by mieszkaniec Warszawy, z
czw鏎k dzieci i chorymi rodzicami na utrzymaniu i tu 3000z to nagle
ca趾iem ma這.

Tu mo積a by jaki doch鏚 na osob w gospodarstwie liczy.
Znowu si sprawa komplikuje.
疾by byle mandat wystawi trzeba zrobi niema貫 dochodzenie, kto ma co i
ile.

Ju widz nowy urz康 ds. sprawiedliwo軼i mandat闚 i uzbrojonych
funkcjonariuszy mundurowych z uprawnieniami do sprawdzania kto jest jaki
bogaty :-)

dla kogo kto zarabia 30 000 miesi璚znie mandat 500 z to jak spluni璚ie

dla kogo kto zarabia 1300  mandat 100 z這tych to spora dziura w bud瞠cie.

No takie 篡cie - trudne i brutalne.
Mandat to jeszcze nic - dla tego co zarabia 30000z, kupno domu to
spluni璚ie, wyleczenie si z choroby jest du穎 豉twiejsze, zdobycie
wykszta販enia, jego dzieci maj lepiej itp. itd.

A temu co ma 1300 i tak b璠zie wiatr w oczy jakby si nie wyobraca.

Znowu pochylanie si nad tym, 瞠by mia tylko i wy陰czne lepiej przy
mandatach... on by pewnie wola dla siebie ta雟ze jedzenie, albo paliwo, a
nie mandaty.

Data: 2013-10-14 16:28:08
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu wtorek, 15 pa寮ziernika 2013 01:03:01 UTC+2 u篡tkownik Tomasz Pyra napisa:

> [...]

Znowu pochylanie si nad tym, 瞠by mia tylko i wy陰czne lepiej przy

mandatach... on by pewnie wola dla siebie ta雟ze jedzenie, albo paliwo, a

Ale jakie metody okre郵ania czy kto jest bogaty czy biedy istniej. US wie wi璚ej o podatniku ni on sam o sobie. W artykule napisali ze chc takiej zmiany przepis闚 瞠by kara by豉 nak豉dana w trybie administracyjnym. Od ka盥ej decyzji wydanej w trybie administracyjnym przys逝guje odwo豉nie.

Data: 2013-10-15 09:29:03
Autor: AZ
On 2013-10-14, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

Ale jakie metody okrelania czy kto jest bogaty czy biedy istniej. US wie wicej o podatniku ni髒 on sam o sobie. W artykule napisali ze chc takiej zmiany przepis籀w 髒eby kara bya nakadana w trybie administracyjnym. Od ka髒dej decyzji wydanej w trybie administracyjnym przysuguje odwoanie.

Nie mniej jednak najpierw trzeba zaplacic a pozniej to sie mozesz odwolywac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-15 03:03:40
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.
W dniu wtorek, 15 pa寮ziernika 2013 11:29:03 UTC+2 u篡tkownik AZ napisa:
On 2013-10-14, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

> [...]

Nie mniej jednak najpierw trzeba zaplacic a pozniej to sie mozesz odwolywac.

Nie trzeba najpierw zap豉ci jak nie zosta豉 taka kara wymierzona.Nie trzeba si odwo造wa. Nie ma obowi您ku przekraczania przepis闚.

Wraca propozycje powi您ania mandat闚 z zarobkami.