Wraca propozycje powi±zania mandatów z zarobkami.

Data: 2013-10-13 21:29:00
Autor: t-1
Wraca propozycje powi±zania mandatów z zarobkami.

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Witam

Wraca propozycja, aby wysoko¶æ mandatu uzale¿niæ od wysoko¶ci zarobków.
Policja ma przyznawaæ punkty a wysoko¶æ mandatu okre¶li fiskus.

Konsekwentnie cena chleba i innych towarów te¿ powinna zale¿eæ od zarobków kupuj±cego.

Data: 2013-10-13 22:19:18
Autor: z
W dniu 2013-10-13 21:29, t-1 pisze:
Konsekwentnie cena chleba i innych towarów te¿ powinna zale¿eæ od
zarobków kupuj±cego.

A ty co? Zdziwiony? Przecie¿ p³acisz ju¿ progresywnie.
Protestowa³e¶? Bra³e¶ pod uwagê przy urnie?
A mo¿e jak typowy Bia³orusin jeste¶ przekonany, ¿e kara ¶mierci zniesiona?

Data: 2013-10-15 00:21:28
Autor: Marek Dyjor
t-1 wrote:
[...]

bredzisz...

skoro mandat ma byæ dolegliwy to powinien byæ powi±zany jako¶ z mo¿liwo¶ciami p³atniczymi karanej osoby

dla kogo¶ kto zarabia 30 000 miesiêcznie mandat 500 z³ to jak spluniêcie

dla kogo¶ kto zarabia 1300  mandat 100 z³otych to spora dziura w bud¿ecie.

Data: 2013-10-14 15:45:41
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi±zania mandatów z zarobkami.
W dniu wtorek, 15 pa¼dziernika 2013 00:21:28 UTC+2 u¿ytkownik Marek Dyjor napisa³:
t-1 wrote:

> [...]

dla kogo¶ kto zarabia 1300  mandat 100 z³otych to spora dziura w bud¿ecie.

Teraz wymy¶l jak zrobiæ ¿eby temu co zarabia 30 tysiêcy po zap³aceniu mandatu zosta³o 1200. Takiego co zarabia 30 tysiêcy mandat 20 tysiêcy mocno wkurwi ale nie spowoduje ¿e bêdzie g³odny chodzi³.

Data: 2013-10-15 07:48:11
Autor: WW
W dniu 2013-10-15 00:45, kogutek444@gmail.com pisze:

Teraz wymy¶l jak zrobiæ ¿eby temu co zarabia 30 tysiêcy po zap³aceniu mandatu zosta³o 1200. Takiego co zarabia 30 tysiêcy mandat 20 tysiêcy mocno wkurwi ale nie spowoduje ¿e bêdzie g³odny chodzi³.

A 200 000 z³.?

Pamiêtasz, jak kilka lat temu wiceprezes Noki zap³aci³ mandat?
Pó³tora miliona euro - z pewno¶ci± to odczu³.  :-P

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

Data: 2013-10-15 08:11:47
Autor: masti
Dnia pięknego Tue, 15 Oct 2013 07:48:11 +0200 osobnik zwany WW napisał:

W dniu 2013-10-15 00:45, kogutek444@gmail.com pisze:

Teraz wymyśl jak zrobić żeby temu co zarabia 30 tysięcy po zapłaceniu
mandatu zostało 1200. Takiego co zarabia 30 tysięcy mandat 20 tysięcy
mocno wkurwi ale nie spowoduje że będzie głodny chodził.

A 200 000 zł.?

Pamiętasz, jak kilka lat temu wiceprezes Noki zapłacił mandat? Półtora
miliona euro - z pewnoÅ›ciÄ… to odczuÅ‚.  :-P

a jaki to jest procent jego zarobków?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-15 11:09:47
Autor: WW
W dniu 2013-10-15 10:11, masti pisze:

a jaki to jest procent jego zarobków?

To nie procent zarobków a procent rocznego dochodu.
To zasadnicza ró¿nica.

Data: 2013-10-15 13:39:20
Autor: masti
Dnia pięknego Tue, 15 Oct 2013 11:09:47 +0200 osobnik zwany WW napisał:

W dniu 2013-10-15 10:11, masti pisze:

a jaki to jest procent jego zarobków?

To nie procent zarobków a procent rocznego dochodu. To zasadnicza
różnica.

tym bardziej. To jaki procent dochodu?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-15 01:03:01
Autor: Tomasz Pyra
Wraca propozycje powi±zania mandatów z zarobkami.
Dnia Tue, 15 Oct 2013 00:21:28 +0200, Marek Dyjor napisa³(a):

t-1 wrote:
[...]

No i tu pojawia siê kolejna zagadka, bo jak s³usznie zauwa¿y³e¶ chodzi o
mo¿liwo¶ci p³atnicze, a te nijak siê maj± do zarabiania.
Jest spora grupa osób które mo¿liwo¶ci p³atnicze maj± spore, a nie
zarabiaj± nic albo niewiele (i nie mówiê o ¿adnych kantach w okolicach
skarbowych).

Z kolei dwie osoby maj±ce ma PIT dok³adnie tyle samo, mog± mieæ bardzo
ró¿ne mo¿liwo¶ci, jak to okre¶li³e¶, p³atnicze.
Bo np. jedna to samotny mieszkaniec wschodniej Polski gdzie 3000z³
miesiêcznie to ca³kiem sporo, a drugi to mo¿e byæ mieszkaniec Warszawy, z
czwórk± dzieci i chorymi rodzicami na utrzymaniu i tu 3000z³ to nagle
ca³kiem ma³o.

Tu mo¿na by jaki¶ dochód na osobê w gospodarstwie liczyæ.
Znowu siê sprawa komplikuje.
¯eby byle mandat wystawiæ trzeba zrobiæ niema³e dochodzenie, kto ma co i
ile.

Ju¿ widzê nowy urz±d ds. sprawiedliwo¶ci mandatów i uzbrojonych
funkcjonariuszy mundurowych z uprawnieniami do sprawdzania kto jest jaki
bogaty :-)

dla kogo¶ kto zarabia 30 000 miesiêcznie mandat 500 z³ to jak spluniêcie

dla kogo¶ kto zarabia 1300  mandat 100 z³otych to spora dziura w bud¿ecie.

No takie ¿ycie - trudne i brutalne.
Mandat to jeszcze nic - dla tego co zarabia 30000z³, kupno domu to
spluniêcie, wyleczenie siê z choroby jest du¿o ³atwiejsze, zdobycie
wykszta³cenia, jego dzieci maj± lepiej itp. itd.

A temu co ma 1300 i tak bêdzie wiatr w oczy jakby siê nie wyobraca³.

Znowu pochylanie siê nad tym, ¿eby mia³ tylko i wy³±czne lepiej przy
mandatach... on by pewnie wola³ dla siebie tañsze jedzenie, albo paliwo, a
nie mandaty.

Data: 2013-10-14 16:28:08
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi±zania mandatów z zarobkami.
W dniu wtorek, 15 pa¼dziernika 2013 01:03:01 UTC+2 u¿ytkownik Tomasz Pyra napisa³:

> [...]

Znowu pochylanie siê nad tym, ¿eby mia³ tylko i wy³±czne lepiej przy

mandatach... on by pewnie wola³ dla siebie tañsze jedzenie, albo paliwo, a

Ale jakie¶ metody okre¶lania czy kto¶ jest bogaty czy biedy istniej±. US wie wiêcej o podatniku ni¿ on sam o sobie. W artykule napisali ze chc± takiej zmiany przepisów ¿eby kara by³a nak³adana w trybie administracyjnym. Od ka¿dej decyzji wydanej w trybie administracyjnym przys³uguje odwo³anie.

Data: 2013-10-15 09:29:03
Autor: AZ
Wraca propozycje powiązania mandatów z zarobkami.
On 2013-10-14, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

Ale jakieś metody określania czy ktoś jest bogaty czy biedy istnieją. US wie więcej o podatniku niż on sam o sobie. W artykule napisali ze chcą takiej zmiany przepisów żeby kara była nakładana w trybie administracyjnym. Od każdej decyzji wydanej w trybie administracyjnym przysługuje odwołanie.

Nie mniej jednak najpierw trzeba zaplacic a pozniej to sie mozesz odwolywac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-15 03:03:40
Autor: kogutek444
Wraca propozycje powi±zania mandatów z zarobkami.
W dniu wtorek, 15 pa¼dziernika 2013 11:29:03 UTC+2 u¿ytkownik AZ napisa³:
On 2013-10-14, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

> [...]

Nie mniej jednak najpierw trzeba zaplacic a pozniej to sie mozesz odwolywac.

Nie trzeba najpierw zap³aciæ jak nie zosta³a taka kara wymierzona.Nie trzeba siê odwo³ywaæ. Nie ma obowi±zku przekraczania przepisów.

Wraca propozycje powi±zania mandatów z zarobkami.