Wraca sprawa Hansa G

Data: 2021-02-02 20:50:21
Autor: u2
Wraca sprawa Hansa G

https://www.stefczyk.info/2021/02/01/wraca-sprawa-hansa-g-niemiec-grozil-swoim-pracownikom-ze-ich-zastrzeli-pytal-z-jakiego-materialu-ma-byc-trumna/

     11:06, 2021.02.01

Wraca sprawa Hansa G. Niemiec groził swoim pracownikom, że ich zastrzeli. "Pytał z jakiego materiału mają być trumny"

Sprawa Hansa G. była jednym z najgłośniejszych tematów medialnych ostatnich lat. Niemiecki przedsiębiorca, prowadzący firmę na Pomorzu, miał znęcać się nad swoimi pracownikami i obrażać pod względem narodowościowym, a nawet wyznać, iż "jest hitlerowcem". Teraz jego sprawa trafiła do sądu karnego, gdzie na jaw wychodzą kolejne fakty związane z Niemcem i kierowanymi przez niego groźbami wobec polskich pracowników.

O Hansie G. głośno się zrobiło za sprawą jednej z jego byłych pracownic, Natalii Nitek-Płażyńskiej. Kobieta była często nękana przez swojego pracodawcę, dlatego postanowiła nagrać kilka przypadków jego zachowania, kiedy ten wpadał w furię. Niemiec nie stronił od wyzywania Polaków, twierdząc, iż "jesteśmy gorsi od małp". Przyznał też, iż czuje się hitlerowcem.

Początkowo sprawa była toczona przed sądem cywilnym, gdzie Sąd Apelacyjny w Gdańsku wydał zaskakujące orzeczenie. Co prawda sędzia uznał winę Niemca, ale jednocześnie za... ofiarę. A wszystko z powodu faktu, iż miał zostać nielegalnie nagrany, co miało naruszyć jego dobra osobiste. "W sposób zaplanowany i zorganizowany nadużywała naturalnego zaufania, jakim pozwany - powód wzajemny obdarzał ją jako swojego pracownika, członka kadry menedżerskiej; czyniła to przez dłuższy czas, w sytuacji dużego napięcia i namnożenia problemów w firmie. Powódka - pozwana wzajemnie nie wyrażała przy tym skruchy z tego powodu, nie spojrzała krytycznie na swoje postępowanie" - argumentował wówczas sąd.

Jego sprawa ostatecznie trafiła do sądu karnego. Jak się okazuje w akcie oskarżenia pojawiło się wiele bulwersujących wypowiedzi, które Hans G. miał kierować wobec swoich pracowników. Przedsiębiorca twierdził, że "Polacy są shitem" i trzeba nas szkolić jak psy. Stwierdził też, że "gdyby nie Niemcy, to Polacy dalej żyliby w jaskiniach". Mówił także, iż "nienawidzi czarnuchów, ale Polacy są jeszcze gorsi". Oprócz rasistowskich obleg ubliżał także osobom, które popierały Prawo i Sprawiedliwość i wyśmiewał się z polskiego patriotyzmu.

Mężczyzna nie stronił także do osobistego obrażania pracowników, mówiąc im, że są "idiotami" lub "głupi". Sporą część narracji zajmowały u niego także groźby. Niemiec wykrzykiwał, iż najchętniej :rozstrzelałby wszystkich Polaków, tak jak zrobił to Hitler". Natomiast kiedy w jego firmie, któryś z projektów nie odniósł sukcesu, wówczas zapowiadał, że zamówi dla wszystkich trumny.

-Był taki czerwony ze złości, taki wściekły, pytając, z jakiego materiału mają być te trumny - mówi jedna z pracownic Hansa G., która dodaje, iż Niemiec często w formie "żartu" chodził po zakładzie i strzelał krzycząc "pif-paf".

Źródło: Stefczyk.info na podst. TVP Info    Autor: JD

Data: 2021-02-02 22:26:02
Autor: Trefniś
Wraca sprawa Hansa G
W dniu .02.2021 o 20:50 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

https://www.stefczyk.info/2021/02/01/wraca-sprawa-hansa-g-niemiec-grozil-swoim-pracownikom-ze-ich-zastrzeli-pytal-z-jakiego-materialu-ma-byc-trumna/

     11:06, 2021.02.01

(...)
[...]

Nie będzie marszów w obronie Hansa?
BTW co na to Tusk?

--
Trefniś

Data: 2021-02-02 23:23:25
Autor: Pisiorowy Escobar
Wraca sprawa Hansa G
w <op.0x7htogeu09i5n@tncap.mshome.net>, Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
napisał(-a):

W dniu .02.2021 o 20:50 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

> [...]

(...)
> "gdyby nie Niemcy, to Polacy dalej żyliby w jaskiniach". Mówił także, iż  > "nienawidzi czarnuchów, ale Polacy są jeszcze gorsi". Oprócz  > rasistowskich obleg ubliżał także osobom, które popierały Prawo i  > Sprawiedliwość i wyśmiewał się z polskiego patriotyzmu.
> [...]

nie bądź drugim filipkiem, zapytaj go

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2021-02-02 23:41:40
Autor: Trefniś
Wraca sprawa Hansa G

napisał(-a):

W dniu .02.2021 o 20:50 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

> [...]

(...)
> [...]
> rasistowskich obleg ubliżał także osobom, które popierały Prawo i
> Sprawiedliwość i wyśmiewał się z polskiego patriotyzmu.

Nie mam czasu i ochoty na śledzenie panatuskowych wynurzeń.
Jestem pewien, że tu mogę liczyć na wnikliwą analizę ewentualnych.

--
Trefniś

Data: 2021-02-03 23:42:51
Autor: Pisiorowy Escobar
Wraca sprawa Hansa G
w <op.0x7lbqubu09i5n@tncap.mshome.net>, Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
napisał(-a):

> nie bądź drugim filipkiem, zapytaj go

Nie mam czasu i ochoty na śledzenie panatuskowych wynurzeń.
Jestem pewien, że tu mogę liczyć na wnikliwą analizę ewentualnych.

chyba na próżno, tylko pisiorki i okołopisiorkowy motłoch żyją nim na codzień