Wracaj

Data: 2012-12-10 12:39:27
Autor: Trybun
Wracaj
Szybko do do zdrowia, Wenezuela Ciebie potrzebuje, uczciwi ludzie na całym świecie potrzebują Twojego wsparcia w wierze w uczciwość i sprawiedliwość.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Prezydent-Wenezueli-Hugo-Chavez-polecial-na-Kube-by-przejsc-kolejna-operacje,wid,15165770,wiadomosc.html?ticaid=1fad5

Data: 2012-12-10 16:13:51
Autor: Przemysław M.
Wracaj
Dnia Mon, 10 Dec 2012 12:39:27 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Che był zwykłym badziorem. Chawez jest jego pojętnym uczniem.
--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-12-10 20:35:27
Autor: Trybun
Wracaj
W dniu 2012-12-10 16:13, Przemysław M. pisze:

Che był zwykłym badziorem. Chawez jest jego pojętnym uczniem.

Wiem wiem, ktoś kto z upodobaniem czyści buty swojego pana nigdy nie zrozumie człowieka który potrafi oddać ostatnią koszulę bardziej potrzebującemu.

Wracaj