Wracaj± kolejki - tym razem u Żyda w TESCO

Data: 2012-12-14 23:15:43
Autor: boukun
Wracaj± kolejki - tym razem u Żyda w TESCO
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kag6ba$9um$1mx1.internetia.pl...
Byłem w TESCO, bo my¶lałem, że zrobię zakupy najszybciej. Zreszt± sklepów polskich już nie ma w okolicy... Byle co kupiłem, zakupy ledwo na dnie wózka i ponad 160 zł. pękło..., zatankowałem za ponad 260 zł., po 5,53 zł za litr diesla z 5 groszami rabatu i normalnie miałem ochotę się uchlać..., takiego doła chwyciłem... Ale nie o tym. Wchodzę, patrzę, kolejka na 50 metrów, stoj±, zmęczone, powykrzywiane gęby spracowanych gojów, karpie rzucili... Tak wcze¶nie przed wigili±, a ludziska stoj± z dwie godziny w kolejce. Idę do mięsnego, wybór tragiczny, byle ochłapy, od łopatki same żyły i tłuszcz, na gulasz też to samo. Ludzie przede mn± pytaj± o jakie¶ dobre mięso, a ekspedientka odpowiada, nie ma..., nie ma.., nie ma, jak w starym kabarecie TEY, może będzie jutro, proszę pytać w następnym tygodniu...

Za lad± gdzie kiełbasa w plasterkach tragiczny widok, jaka¶ mortadela oble¶na, sopocka, i inne byle gówno. Tak zatęskniłem za moj± dawn± rzeĽni± i zakładowym sklepiku, gdzie brałem sobie pętami my¶liwsk±, kabanody i piękn± wędzon± szynkę zrobion± specjalnie na jadkę, toruńska, jałowcowa, żywiecka aż palce się lizało, ale cóż, dobre czasy minęły bezpowrotnie... Idę na warzywa, rzygać się chce, ogórki niby sałatkowe, zgrzane foli±, a takie mikro, że w Niemczech w Aldiku już można było dostać całkiem duże i twardsze...

Wracam do domu, muszę odreagować, kupiłem sobie nowy TV pod choinkę, ale też nie jestem zadowolony..., nie tego oczekiwałem w XXI wieku...
http://www.youtube.com/watch?v=wUH66jH7efM

Ach, miałem dopisać, wł±czam na jedynkę, ¶winie, przeł±czam na dwójkę, ¶winie...
Mam już dosyć ¶wiń w TV..., wolę Kiepskiego i PaĽdziocha poogl±dać na Ipli, jak szykuje się na zamach terrorystyczny, na te ¶winie...

boukun

Data: 2012-12-15 00:19:36
Autor: Marek Czaplicki
Wracają kolejki - tym razem u Żyda w TESCO
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 14 grudzień 2012 23:15:

Ach, miałem dopisać, włączam na jedynkę, świnie, przełączam na dwójkę,
świnie... Mam już dosyć świń w TV..., wolę Kiepskiego i Paździocha
pooglądać na Ipli, jak szykuje się na zamach terrorystyczny, na te
świnie...

To po hugo Ci tv w sraczu nawet? :)

Data: 2012-12-15 00:26:07
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kagc6i$tc7$1node2.news.atman.pl...
[...]

....żebym się mógł dobrze wysrać?

boukun

Wracaj± kolejki - tym razem u Żyda w TESCO