Wracajmy POlaki [Brexit]

Data: 2020-02-01 13:42:33
Autor: mrbluesky.pl
Wracajmy POlaki [Brexit]
Data: 2020-02-02 08:38:23
Autor: Runt
Wracajmy POlaki [Brexit]
W dniu 2020-02-01 o 22:42, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
https://kobieta.onet.pl/brexit-coraz-wiecej-polakow-wraca-do-polski/tk5jnfm

Uciekają ci, którzy pracowali tu na "krzywy ryj". Za prawie rok jeżeli nie otrzymają statusu osiedleńca będą musieli zabierać swoje manatki.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-02 02:06:17
Autor: mrbluesky.pl
Wracajmy POlaki [Brexit]
https://kobieta.onet.pl/brexit-coraz-wiecej-polakow-wraca-do-polski/tk5jnfm

Uciekają ci, którzy pracowali tu na "krzywy ryj".
-- -
Onet twierdzi inaczej. Nie wierzysz Onetowi?! ;P

Data: 2020-02-02 12:05:47
Autor: Runt
Wracajmy POlaki [Brexit]
W dniu 2020-02-02 o 11:06, pajac mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
https://kobieta.onet.pl/brexit-coraz-wiecej-polakow-wraca-do-polski/tk5jnfm

Uciekają ci, którzy pracowali tu na "krzywy ryj".
-- -
Onet twierdzi inaczej. Nie wierzysz Onetowi?! ;P

Zdradź, co twierdzi Onet?

Data: 2020-02-02 17:18:16
Autor: Yogi
Wracajmy POlaki [Brexit]
Dnia Sun, 2 Feb 2020 02:06:17 -0800 (PST), mrbluesky.pl@gmail.com
napisał(a):

https://kobieta.onet.pl/brexit-coraz-wiecej-polakow-wraca-do-polski/tk5jnfm

Uciekają ci, którzy pracowali tu na "krzywy ryj".
-- -
Onet twierdzi inaczej. Nie wierzysz Onetowi?! ;P

O czym ty chłopino bełkoczesz?

Data: 2020-02-03 07:58:25
Autor: Runt
Wracajmy POlaki [Brexit] - zet - co jest?
napisał(a):

[...]

No przyjemniaczku, co tam w temacie twierdzi Onet?

Data: 2020-02-03 00:13:50
Autor: mrbluesky.pl
Wracajmy POlaki [Brexit] - zet - co jest?
No przyjemniaczku, co tam w temacie twierdzi Onet?
-- -
Masz oczy, masz net, czytaj sam a nie pytaj o droge do guza ;P

Data: 2020-02-03 17:04:35
Autor: Runt
W dniu 2020-02-03 o 09:13, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
No przyjemniaczku, co tam w temacie twierdzi Onet?
-- -
Masz oczy, masz net, czytaj sam a nie pytaj o droge do guza ;P

Nie do ciebie było pytanie, chyba, że robisz jako klon "zet".

Data: 2020-02-03 13:44:50
Autor: mrbluesky.pl
Wracajmy POlaki [Brexit] - zet - co jest?
No przyjemniaczku, co tam w temacie twierdzi Onet? -- - Masz oczy, masz net, czytaj sam a nie pytaj o droge do guza ;P

Nie do ciebie było pytanie, chyba, że robisz jako klon "zet". -- -
Moj won-tek, moj kraj, moje prawa jak sie nie POdoba to WON! ;P
Skad ty to znasz -pra? ;P

Data: 2020-02-04 14:47:33
Autor: Runt
W dniu 2020-02-03 o 22:44, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

Czytać POtrafi? Napisałem: zet-co-jest? Jesteś "z"? Jak nie to WON!

Skad ty to znasz -pra? ;P

Z TVP Info ;-))))

Żujesz szmaty? ;-)))

Data: 2020-02-03 15:19:23
Autor: Jacek Bialy
Wracajmy POlaki [Brexit] - zet - co jest?
   -- - Nie do ciebie było pytanie, chyba, że robisz jako klon "zet".

To pisz do 'zeta' na priva, bo tutaj...
 http://niniwa22.cba.pl/baranie.jpg

Data: 2020-02-04 14:49:38
Autor: Runt
W dniu 2020-02-04 o 00:19, Jacek Bialy pisze:
    -- - Nie do ciebie było pytanie, chyba, że robisz jako klon "zet".

To pisz do 'zeta' na priva, bo tutaj...
Jacek Biały "rzondzi!"? ;-))

  http://niniwa22.cba.pl/baranie.jpg

Nie podejrzałem cie o taka elastyczność ;-)))

No no Ivan. Masz takiego długiego czy giętką szyję? ;-)))

Dlaczego robisz z psp małpiarnię?

Data: 2020-02-02 17:25:12
Autor: Yogi
Wracajmy POlaki [Brexit]