Wracamy do socjalizmu

Data: 2012-05-19 16:20:00
Autor: gringo
Wracamy do socjalizmu
Polska gospodarka potrzebuje wsparcia państwa - mówił prezes PiS Jarosław Kaczyński na spotkaniu z sympatykami partii w historycznej sali BHP w Stoczni Gdańskiej. Nakreślał też plan zmiany, wśród priorytetów: wsparcie dla przemysłu, repolonizację banków, zmianę przepisów podatkowych.

- Trzeba dzisiaj mówić o tak głębokiej zmianie, która będzie oznaczała nowy system. Możemy to nazwać IV Rzeczpospolitą, możemy to nazwać jakoś inaczej, ale istotą rzeczy jest zmiana - powiedział prezes PiS Jarosław Kaczyński, który spotkał się z sympatykami partii w Stoczni Gdańskiej.

- Musimy sobie uświadomić, że jesteśmy tak jakby w '89 roku, że trzeba podejmować decyzje najbardziej zasadnicze odnoszące się do tego, jak ma wyglądać w Polsce nowy system - apelował.

Data: 2012-05-19 15:18:55
Autor: Obserwator
Wracamy do socjalizmu
gringo <gringo@gmail.com> napisał(a): (,,,)

dlaczego manipulujecie tekstem wypowiedzi Pana Jaroslawa Kaczynskiego i nie podaliscie linku?

To jest program naprawy calego panstwa ktore opanowali wlasnie czerwoni- kapitalisci pod hasalem: * pierwszy milion trzeba ukrasc*.

Najpierw trzeba panstwo uporzadkowac pod wzgledem systemowym. Postawic go z glowy na nogi.
 http://wpolityce.pl/wydarzenia/28857-jaroslaw-kaczynski-w-stoczni-gdanskiej-
trzeba-dzisiaj-mowic-o-tak-glebokiej-zmianie-panstwa-ktora-bedzie-oznaczala-
nowy-system

Data: 2012-05-19 16:59:29
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-19 16:20, gringo pisze:
[...]

I bardzo dobrze, ten system trzeba obalić w drugą stronę. Teraz naród stworzy okrągły stół.

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym bardziej w jego dobre intencje..

Data: 2012-05-19 22:33:04
Autor: Grzegorz Z.
Wracamy do socjalizmu
Jadryś napisał:

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym bardziej w jego dobre intencje..

Ale on wierzy Rydzykowi.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-20 07:48:02
Autor: Przemysław W
Wracamy do socjalizmu

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:nq0mq3u7146a$.1wge63zue44tl.dlg40tude.net...
Jadryś napisał:

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..

Ale on wierzy Rydzykowi.

A Rydzyk wierzy w mamone.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-20 12:25:10
Autor: Jimmy's brother
Wracamy do socjalizmu

Jadryś napisał:

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..

Ale on wierzy Rydzykowi.

A Rydzyk wierzy w mamone.

Bardziej w srebrniki.

BomBel

Data: 2012-05-20 09:01:18
Autor: jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-19 22:33, Grzegorz Z. pisze:
Jadryś napisał:

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..
Ale on wierzy Rydzykowi.

Rydzykowi wierzy otwarcie około pięciu milionów Polaków, a 3/4 całej populacji też choć nie przyznaje się do tego.. A wiesz dlaczego mu wierzą? - Bo on nie oszukuje Polaków. Nie obżera się na mój czy twój koszt "szyjkami rakowymi w rosole" i nie jeździ białymi Audi A8 za kasę z naszej kieszeni, nie okrada nas na każdym kroku.

Data: 2012-05-20 12:13:44
Autor: Grzegorz Z.
Wracamy do socjalizmu

Jadryś napisał:

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..
Ale on wierzy Rydzykowi.

Rydzykowi wierzy otwarcie około pięciu milionów Polaków

Proszę podać źródło tej informacji.

Data: 2012-05-20 20:44:28
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-20 12:13, Grzegorz Z. pisze:

Rydzykowi wierzy otwarcie około pięciu milionów Polaków
Proszę podać źródło tej informacji.

Wyjdź na ulicę i popytaj ludzi co sądzą o Rydzyku. Tylko nie podchodź do półgłówków z "Gazetą" w ręku.

Data: 2012-05-23 10:27:53
Autor: Grzegorz Z.
Wracamy do socjalizmu
Jadryś napisał:

[...]

Czyli tradycyjnie - chrzanisz trzy po trzy i klepiesz co ci ślina na język
przyniesie.

Data: 2012-05-23 19:33:16
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-23 10:27, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Opisuję stan faktyczny.

Data: 2012-05-20 14:24:09
Autor: Przemysław W
Wracamy do socjalizmu
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał

[...]

W którym wariatkowie korzystasz z sieci?

Przemek

Data: 2012-05-20 20:44:23
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-20 14:24, Przemysław W pisze:
[...]

Nie rozumiem pytania - piszę z Polski - z tego samego wariatkowa co i ty. Z tego wariatkowa gdzie wychwala się premiera który okrada ludzi na wszelakie sposoby a ci okradani imbecyle swoją krytykę kierują pod adresem tego który jest przeciwny temu okradaniu.

Data: 2012-05-20 16:41:19
Autor: pluton
Wracamy do socjalizmu
[...]

I jest uczciwy, prawdomowny i chce dla nas dobrze.

Nullification

Data: 2012-05-20 20:40:37
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-20 16:41, pluton pisze:
[...]

A co tobie po zaletach jego charakteru?  I znowu to "dla nas"!.. W czyim imieniu się tu wyrażasz?

Data: 2012-05-20 12:24:43
Autor: Jimmy's brother
Wracamy do socjalizmu

Jadryś napisał:

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..

Ale on wierzy Rydzykowi.

Ileż to razy już kur zapiał jak Jadryś zapierał się J.Kaczyńskiego?

BomBel

Data: 2012-05-20 14:38:23
Autor: bolek
Wracamy do socjalizmu

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jp8d07$gkn$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przecież to sami durnie. I te z PO i z PiS-u.
Już nie ma co rozkraść to trzeba znacjonalizować i rozkraść.
Tylko co ?
Co było coś warte zniszczyli. Tylko niech mi żaden przygłup nie wyskakuje z rentownością.
Przykład : "nierentowna" kopalnia "Dębieńsko" została zniszczona a teraz odbudowują ją Czesi.
I co im się opłaca ?
 Dla tych sabotażystów trzeba uruchomić sanatorium Auschwitz. /Nie dla Czechów/

bolek

Data: 2012-05-20 12:47:21
Autor: Obserwator
Wracamy do socjalizmu
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Przecież to sami durnie. I te z PO i z PiS-u.
Już nie ma co rozkraść to trzeba znacjonalizować i rozkraść.
Tylko co ?

Pewnie ze durnie w tym PiS. Dla was przeciez Putin, to wzorowy przywodca i ten ...jak mu tam? Gorzelik?

Data: 2012-05-20 14:51:03
Autor: bolek
Wracamy do socjalizmu

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jpap4p$7di$1inews.gazeta.pl...
[...]

Twojemu fihrerowi nie dorastają do pięt.

bolek

Data: 2012-05-20 12:57:19
Autor: Obserwator
Wracamy do socjalizmu
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Twojemu fihrerowi nie dorastają do pięt.

slabo znacie niemiecki. Gorzelik i Putin moga byc z was niezadowolony:)

Zdajsie führer sie pisze, jakby co:))

Data: 2012-05-20 15:21:59
Autor: bolek
Wracamy do socjalizmu

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jpapnf$8gt$1inews.gazeta.pl...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Twojemu fihrerowi nie dorastają do pięt.

slabo znacie niemiecki. Gorzelik i Putin moga byc z was niezadowolony:)

Zdajsie führer sie pisze, jakby co:))

To jest cały Twój komentarz ?
Słabo, słabo.
A co znaczy zdajsie ?
Jak już się czepiamy słówek ....

bolek

Data: 2012-05-20 20:43:16
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-20 14:38, bolek pisze:

[...]

Dodałbym jeszcze do tego SLD i PSL. Jednak to nie durnie.. To kute na dwa kopyta cwaniaczki.

Data: 2012-05-20 16:39:18
Autor: pluton
Wracamy do socjalizmu
Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..

Ale w JAruzelskiego wierzysz ?

Nullification

Data: 2012-05-20 20:44:18
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-20 16:39, pluton pisze:
Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..
Ale w JAruzelskiego wierzysz ?

Jaruzelski nie jest dla mnie obiektem kultu.

Data: 2012-05-20 23:14:32
Autor: pluton
Wracamy do socjalizmu
> Ale w JAruzelskiego wierzysz ?

Jaruzelski nie jest dla mnie obiektem kultu.

Nie pytalem, czy sie do niego modlisz.

Nullification

Data: 2012-05-23 19:33:09
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-20 23:14, pluton pisze:
[...]

A co to ma do rzeczy? Napisałem proste oświadczenie i na tym kropka.

Data: 2012-05-19 17:03:33
Autor: Jimmy Squarefoot
Wracamy do socjalizmu

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jp8b9v$fq6$1adenine.netfront.net...
[...]

Nasz bohater, pogromca komunizmu, obrońca uciśnionych. Zbawca!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Data: 2012-05-19 17:42:36
Autor: Andy Niwinski
Wracamy do socjalizmu

"gringo" <gringo@gmail.com>

I bardzo dobrze, ten system trzeba obalić w drugą stronę. Teraz naród stworzy okrągły stół.
Takich kretynów jak ty - posadzą na rogu....

Data: 2012-05-20 00:30:43
Autor: K.S.
LOL
> [...]
| Polska gospodarka potrzebuje wsparcia państwa - mówił prezes PiS Jarosław
| Kaczyński na spotkaniu z sympatykami partii w [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ależ odwrotnie, ODWROTNIE

Data: 2012-05-20 10:04:49
Autor: u2
LOL
W dniu 2012-05-20 00:30, K.S. pisze:
> [...]
| Kaczyński na spotkaniu z sympatykami partii w [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Rzad sam sie wyzywi. Nie znasz tego ? :-)

Data: 2012-05-20 11:09:58
Autor: Obserwator
LOL za malo sie nakradli??
K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ależ odwrotnie, ODWROTNIE

no pewnie, za malo sie NAKRADLI. Pewnie jestes fanem JKM ?:)))

Data: 2012-05-20 13:30:44
Autor: Rafał
LOL za malo sie nakradli??
Dnia Sun, 20 May 2012 11:09:58 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ależ odwrotnie, ODWROTNIE

no pewnie, za malo sie NAKRADLI. Pewnie jestes fanem JKM ?:)))

Ja jestem fanem JKM no i co mi zrobisz? Doniesiesz na mnie?

Data: 2012-05-20 14:07:35
Autor: K.S.
LOL za malo sie nakradli??

Użytkownik "Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jpaje6$p6p$1inews.gazeta.pl...

| no pewnie, za malo sie NAKRADLI. Pewnie jestes fanem JKM ?:)))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pisz jaśniej! no bo co ci chodzi?
Czy uważasz że jak państwo będzie bardziej "wspierać" gospodarkę, to będzie mniej kradzieży?
Coprawda nie jest zbyt jasne co Jarosław Kaczyński rozumiał przez "wspieranie" gospodarki, ale sądzę że marzy mu się większy socjalizm z większą kontrolą - i z niebagatelnym udziałem państwa w gospodarce.
Tzn państwo nadal ma budować stadiony, ale uczciwiej, uczciwiej, transparentnie.
===============================

Data: 2012-05-20 12:15:59
Autor: Obserwator
LOL za malo sie nakradli??
[...]

Po pierwsze Pan Kaczynski nie marzy. Pan Kaczynski to POLITYK.
Po drugie prosze przeczytac ze zrozumieniem tekst. Napisalem przeciez, ze
autor watku : MANIPULUJE wypowiedzia lidera partii opozycyjnej.

Nie uwazam ze bedzie lepiej jesli panstwo bedzie wspierac gospodarke.

Jednakze warunkiem powodzenia tego typu dzialan jestpropolski, a nie proruski
czy proniemiecki rzad, ktory wyraznie wspiera BEZPRAWIE i niszczy panstwo.

Data: 2012-05-20 12:21:26
Autor: Obserwator
Wczoraj zamiescilem bardzo wazny tekst ktory ukazal sie na
Data: 2012-05-20 14:43:44
Autor: Bogdan Idzikowski
LOL za malo sie nakradli??

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jpamq6$2gt$1inews.gazeta.pl...

> [...]

większą kontrolą - i z niebagatelnym udziałem państwa w gospodarce.
Tzn państwo nadal ma budować stadiony, ale uczciwiej, uczciwiej,

To znaczy jak?
Z choinki się urwałeś? W krasnoludki wierzysz?
Ludzie - wszyscy - mają taką konstrukcję, że ręce zgarniają do siebie. I tego nikt jeszcze nie zmienił i Kaczyński też nie zmieni!

Wracamy do socjalizmu