Wracamy do socjalizmu

Data: 2012-05-19 16:59:29
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-19 16:20, gringo pisze:
Polska gospodarka potrzebuje wsparcia państwa - mówił prezes PiS Jarosław Kaczyński na spotkaniu z sympatykami partii w historycznej sali BHP w Stoczni Gdańskiej. Nakreślał też plan zmiany, wśród priorytetów: wsparcie dla przemysłu, repolonizację banków, zmianę przepisów podatkowych.

- Trzeba dzisiaj mówić o tak głębokiej zmianie, która będzie oznaczała nowy system. Możemy to nazwać IV Rzeczpospolitą, możemy to nazwać jakoś inaczej, ale istotą rzeczy jest zmiana - powiedział prezes PiS Jarosław Kaczyński, który spotkał się z sympatykami partii w Stoczni Gdańskiej.

- Musimy sobie uświadomić, że jesteśmy tak jakby w '89 roku, że trzeba podejmować decyzje najbardziej zasadnicze odnoszące się do tego, jak ma wyglądać w Polsce nowy system - apelował.

I bardzo dobrze, ten system trzeba obalić w drugą stronę. Teraz naród stworzy okrągły stół.

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym bardziej w jego dobre intencje..

Data: 2012-05-19 22:33:04
Autor: Grzegorz Z.
Wracamy do socjalizmu
Jadryś napisał:

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym bardziej w jego dobre intencje..

Ale on wierzy Rydzykowi.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-20 07:48:02
Autor: Przemysław W
Wracamy do socjalizmu

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:nq0mq3u7146a$.1wge63zue44tl.dlg40tude.net...
Jadryś napisał:

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..

Ale on wierzy Rydzykowi.

A Rydzyk wierzy w mamone.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-20 12:25:10
Autor: Jimmy's brother
Wracamy do socjalizmu

Jadryś napisał:

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..

Ale on wierzy Rydzykowi.

A Rydzyk wierzy w mamone.

Bardziej w srebrniki.

BomBel

Data: 2012-05-20 09:01:18
Autor: jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-19 22:33, Grzegorz Z. pisze:
Jadryś napisał:

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..
Ale on wierzy Rydzykowi.

Rydzykowi wierzy otwarcie około pięciu milionów Polaków, a 3/4 całej populacji też choć nie przyznaje się do tego.. A wiesz dlaczego mu wierzą? - Bo on nie oszukuje Polaków. Nie obżera się na mój czy twój koszt "szyjkami rakowymi w rosole" i nie jeździ białymi Audi A8 za kasę z naszej kieszeni, nie okrada nas na każdym kroku.

Data: 2012-05-20 12:13:44
Autor: Grzegorz Z.
Wracamy do socjalizmu

Jadryś napisał:

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..
Ale on wierzy Rydzykowi.

Rydzykowi wierzy otwarcie około pięciu milionów Polaków

Proszę podać źródło tej informacji.

Data: 2012-05-20 20:44:28
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-20 12:13, Grzegorz Z. pisze:

Rydzykowi wierzy otwarcie około pięciu milionów Polaków
Proszę podać źródło tej informacji.

Wyjdź na ulicę i popytaj ludzi co sądzą o Rydzyku. Tylko nie podchodź do półgłówków z "Gazetą" w ręku.

Data: 2012-05-23 10:27:53
Autor: Grzegorz Z.
Wracamy do socjalizmu
Jadryś napisał:

[...]

Czyli tradycyjnie - chrzanisz trzy po trzy i klepiesz co ci ślina na język
przyniesie.

Data: 2012-05-23 19:33:16
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-23 10:27, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Opisuję stan faktyczny.

Data: 2012-05-20 14:24:09
Autor: Przemysław W
Wracamy do socjalizmu
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał

[...]

W którym wariatkowie korzystasz z sieci?

Przemek

Data: 2012-05-20 20:44:23
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-20 14:24, Przemysław W pisze:
[...]

Nie rozumiem pytania - piszę z Polski - z tego samego wariatkowa co i ty. Z tego wariatkowa gdzie wychwala się premiera który okrada ludzi na wszelakie sposoby a ci okradani imbecyle swoją krytykę kierują pod adresem tego który jest przeciwny temu okradaniu.

Data: 2012-05-20 16:41:19
Autor: pluton
Wracamy do socjalizmu
[...]

I jest uczciwy, prawdomowny i chce dla nas dobrze.

Nullification

Data: 2012-05-20 20:40:37
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-20 16:41, pluton pisze:
[...]

A co tobie po zaletach jego charakteru?  I znowu to "dla nas"!.. W czyim imieniu się tu wyrażasz?

Data: 2012-05-20 12:24:43
Autor: Jimmy's brother
Wracamy do socjalizmu

Jadryś napisał:

Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..

Ale on wierzy Rydzykowi.

Ileż to razy już kur zapiał jak Jadryś zapierał się J.Kaczyńskiego?

BomBel

Data: 2012-05-20 14:38:23
Autor: bolek
Wracamy do socjalizmu

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jp8d07$gkn$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przecież to sami durnie. I te z PO i z PiS-u.
Już nie ma co rozkraść to trzeba znacjonalizować i rozkraść.
Tylko co ?
Co było coś warte zniszczyli. Tylko niech mi żaden przygłup nie wyskakuje z rentownością.
Przykład : "nierentowna" kopalnia "Dębieńsko" została zniszczona a teraz odbudowują ją Czesi.
I co im się opłaca ?
 Dla tych sabotażystów trzeba uruchomić sanatorium Auschwitz. /Nie dla Czechów/

bolek

Data: 2012-05-20 12:47:21
Autor: Obserwator
Wracamy do socjalizmu
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Przecież to sami durnie. I te z PO i z PiS-u.
Już nie ma co rozkraść to trzeba znacjonalizować i rozkraść.
Tylko co ?

Pewnie ze durnie w tym PiS. Dla was przeciez Putin, to wzorowy przywodca i ten ...jak mu tam? Gorzelik?

Data: 2012-05-20 14:51:03
Autor: bolek
Wracamy do socjalizmu

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jpap4p$7di$1inews.gazeta.pl...
[...]

Twojemu fihrerowi nie dorastają do pięt.

bolek

Data: 2012-05-20 12:57:19
Autor: Obserwator
Wracamy do socjalizmu
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Twojemu fihrerowi nie dorastają do pięt.

slabo znacie niemiecki. Gorzelik i Putin moga byc z was niezadowolony:)

Zdajsie führer sie pisze, jakby co:))

Data: 2012-05-20 15:21:59
Autor: bolek
Wracamy do socjalizmu

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jpapnf$8gt$1inews.gazeta.pl...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Twojemu fihrerowi nie dorastają do pięt.

slabo znacie niemiecki. Gorzelik i Putin moga byc z was niezadowolony:)

Zdajsie führer sie pisze, jakby co:))

To jest cały Twój komentarz ?
Słabo, słabo.
A co znaczy zdajsie ?
Jak już się czepiamy słówek ....

bolek

Data: 2012-05-20 20:43:16
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-20 14:38, bolek pisze:

[...]

Dodałbym jeszcze do tego SLD i PSL. Jednak to nie durnie.. To kute na dwa kopyta cwaniaczki.

Data: 2012-05-20 16:39:18
Autor: pluton
Wracamy do socjalizmu
Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..

Ale w JAruzelskiego wierzysz ?

Nullification

Data: 2012-05-20 20:44:18
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-20 16:39, pluton pisze:
Ja niestety już nie wierzę w ani jedno słowo Kaczyńskiego. Ani tym
bardziej w jego dobre intencje..
Ale w JAruzelskiego wierzysz ?

Jaruzelski nie jest dla mnie obiektem kultu.

Data: 2012-05-20 23:14:32
Autor: pluton
Wracamy do socjalizmu
> Ale w JAruzelskiego wierzysz ?

Jaruzelski nie jest dla mnie obiektem kultu.

Nie pytalem, czy sie do niego modlisz.

Nullification

Data: 2012-05-23 19:33:09
Autor: Jadryś
Wracamy do socjalizmu
W dniu 2012-05-20 23:14, pluton pisze:
[...]

A co to ma do rzeczy? Napisałem proste oświadczenie i na tym kropka.

Wracamy do socjalizmu