Wręczył Gawłowskiemu 400 tys. złotych łapówki

Data: 2020-02-27 17:16:03
Autor: u2
Wręczył Gawłowskiemu 400 tys. złotych łapówki
i taki gostek jest w polskim parlamencie ? kto na niego głosował ?

https://wpolityce.pl/kryminal/488874-biznesmen-sypie-gawlowskiego-w-sadzie-wreczylem-mu-lapowke

Tych zeznań bał się senator Stanisław Gawłowski! Krzysztof B., który w śledztwie obciążył opozycyjnego polityka, dziś miał powtórzyć to wszystko w sądzie. Przyznał, że wręczył Gawłowskiemu 400 tys. złotych łapówki.

CZYTAJ TAKŻE:}Sądny dzień dla Gawłowskiego. Przesłuchanie Krzysztofa B., który według prokuratury miał wręczyć politykowi 405 tys. zł łapówki
,,Wręczyłem pieniądze Gawłowskiemu w gotówce"

Jak informuje Radio Szczecin, polityk tłumaczył, że chce wspierać lokalnych przedsiębiorców, ale kampanie wyborcze są kosztowne - zeznawał w prokuraturze biznesmen Krzysztof B. i potwierdzał to w czwartek przed sądem.

     Biznesmen z Darłowa przyznał, że wręczył łącznie 400 tysięcy złotych łapówek politykowi Platformy Obywatelskiej. W czwartek przed sądem Krzysztof B. swoimi zeznaniami obciążył Stanisława Gawłowskiego. Wiadomo już, że według prokuratury Krzysztof B. oprócz Gawłowskiemu miał też wręczyć łapówkę byłemu dyrektorowi w Zarządzie Melioracji Tomaszowi P. Dzisiaj, już na początku rozprawy Krzysztof B. przyznał się do zarzucanych mu przestępstw i potwierdził ustalenia prokuratury.

- informuje Radio Szczecin.

     Wręczyłem pieniądze Gawłowskiemu w gotówce. Polityk tłumaczył, że chce wspierać lokalnych przedsiębiorców, ale kampanie wyborcze są kosztowne.

- zeznawał w prokuraturze biznesmen Krzysztof B. i potwierdzał to w czwartek przed sądem.

Z ustaleń Radia Szczecin wynika także, że B. oświadczył, iż chce poddać się karze i zaznaczył też, że będzie odpowiadał na pytania sądu i prokuratora, ale nie na pytania obrońców senatora.

Stanisław Gawłowski w sprawie związanej z nieprawidłowościami przy 26 inwestycjach usłyszał siedem zarzutów. Pięć z nich to zarzuty korupcyjne, obecny senator miał też ujawnić - również Krzysztofowi B. - informację niejawną, przekazaną przez szefa ABW. Ostatni zarzut dotyczy plagiatu w pracy doktorskiej.

Radio Szczecin, PAP, WB

Data: 2020-02-27 08:28:50
Autor: Bruno Brunowski
Wręczył Gawłowskiemu 400 tys. złotych łapó wki
Pisiory się nie liczą :P

--
Bruno

Data: 2020-02-27 08:30:09
Autor: Bruno Brunowski
Wręczył Gawłowskiemu 400 tys. złotych łapó wki
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 17:28:51 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Pisiory się nie liczą :P

"Biznesmen z Darłowa Krzysztof B. (43 l.) po wyborach w 2015 roku został tzw. małym świadkiem koronnym i oskarżył o korupcję sekretarza generalnego Platformy, Stanisława Gawłowskiego (50 l.). I co za przypadek - niedługo potem pracująca w rolnej agencji jego żona... dostała awans. A sam Krzysztof B. - jak ustalił Fakt - blisko dekadę działał w PiS!"
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/maz-oskarza-polityka-po-zona-awansuje/7f20vyd

--
Bruno

Data: 2020-02-27 19:36:25
Autor: u2
[...]

to linia obrony łąpówkarza, póki jeszcze sędziowie celebrytują w merdiach może go sędzia, z którym protestował w obronie celebryckich sądów, uniewinni lub wyda inny korzystny wyrok:)

Data: 2020-02-27 11:52:14
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 19:36:42 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> to linia obrony łąpówkarza, póki jeszcze sędziowie celebrytują w merdiach może go sędzia, z którym protestował w obronie celebryckich sądów, uniewinni lub wyda inny korzystny wyrok:)

Picu picy baju baju. cyt.
Weto prezydenckie dla ustaw o KRS i Sądzie Najwyższym

Wcześniej Andrzej Duda mówił o swojej roli jako strażnika konstytucji oraz o obawach związanych z szybkim procedowaniem ustaw przez Sejm.

Szybkie procedowanie?  Kufwa mać kilka lat minęło.

Prezydent Andrzej Duda ogłosił swoje ultimatum wobec rządowej większości - że mianowicie nie podpisze ustaw o Krajowej Radzie Sądownictwa i o Sądzie Najwyższym, jeśli w ustawie o KRS nie zostanie zmieniona zasada, iż członków KRS Sejm wybiera nie zwykła większością, ale większością 3/5 - dopiero po 45-minutowej rozmowie telefonicznej z Naszą Złotą Panią z Berlina. Co mu powiedziała, czym go nastraszyła i co mu obiecała - tego nie wiemy, bo rzecznik niemieckiego rządu wprawdzie potwierdził, że w tej rozmowie poruszana była sprawa praworządności w Polsce, ale odmówił podania szczegółów, że niby nie będzie ujawniał treści ,,poufnych rozmów". Ale niemiecka prasa już nie była taka dyskretna i pisała, że Nasza Złota Pani w sprawie praworządności w Polsce ,,interweniowała". Ciekawe, że prawie żaden z gęgaczy komentujących veto prezydenta ani się na ten temat zająknie, natomiast funkcjonariusze Propaganda Abteilung, przez grzeczność nazywani ,,dziennikarzami" rozwodzą się nad nowym słowem: ,,astroturfing". http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3993

Data: 2020-02-27 23:31:15
Autor: u2
W dniu 27.02.2020 o 20:52, Alfred Szałaput-Klęska pisze:
Szybkie procedowanie?  Kufwa mać kilka lat minęło.

zważ, ze PE zastopowało zmiany w SN i KRS, czy Bolanda jest suwerenna, czy musi nadal się kłaniać wrogim władcom ?:)

Data: 2020-02-27 21:50:39
Autor: Bruno Brunowski
> [...]
> to linia obrony łąpówkarza, póki jeszcze sędziowie celebrytują w merdiach może go sędzia, z którym protestował w obronie celebryckich sądów, uniewinni lub wyda inny korzystny wyrok:)

To łatwe do sprawdzenia fakty.

--
Bruno

Data: 2020-02-28 17:46:39
Autor: u2
Wręczył Gawłowskiemu 400 tys. złot ych łapówki
To łatwe do sprawdzenia fakty.

to oceni sąd, czy ma znaczenie kto wręczył łapówkę, jak się oskarżony popłacze podczas rozprawy, to sąd może uzna że biznesmen go po prostu uwiódł:))))))))

łapówkarstwo to cecha wyróżniająca twoją pełomafię:)))))))))

Data: 2020-02-27 09:19:41
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik u2 napisał:

Tych zeznań bał się senator Stanisław Gawłowski! Krzysztof B., który w śledztwie obciążył opozycyjnego polityka, dziś miał powtórzyć to wszystko w sądzie. Przyznał, że wręczył Gawłowskiemu 400 tys. złotych łapówki.

Tak czy siak pisiorstwo nie spełniło obietnic wyborczych, za mało zamkniętych
pełowców. Jeden tyci Gawłoski na 5 lat pisoskich rządów to całe nic.
Owszem jakiś tam popłoch jest u elitek rządzących, ale czy to wystarczy
aby luda przekonać? Kopiemy się po kostkach ale nie wyżej (Michalkiewicz).

Wręczył Gawłowskiemu 400 tys. złotych łapówki