Wrak Tu-154 jutro wjedzie do Polski

Data: 2014-12-04 20:22:44
Autor: El Comandante
Wrak Tu-154 jutro wjedzie do Polski
Data: 2014-12-05 00:34:21
Autor: Kasper
Wrak Tu-154 jutro wjedzie do Polski
W dniu 12/4/2014 1:22 PM, El Comandante pisze:

Ups, Tu-154 to chyba już zezłomowany...

"Jeśli ktoś zalegalizuje swój biznes w Rosji, to nikt nie będzie go pytał o źródła i sposoby zdobycia tego kapitału" - Władimir Putin

Ups, twój ruski car znowu cię zdradza z Żydami :)

Data: 2014-12-05 10:18:53
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5rjlh$9uh$1speranza.aioe.org...
[...]

Akurat tam z Żydami... Rosja to nie zniewolona przez żydostwo Polska...

Data: 2014-12-05 03:46:35
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 3:18 AM, El Comandante pisze:
[...]

A z kim? Z ruskimi złodziejami? :)

Najbogatszy złodziej w Rosji nazywa się Usmanov, ożenił się z Żydówka, a wódkę pije ze znanym żydowskim złodziejem o nazwisku Abramovich.

Drugi w rankingu najbogatszych złodziei w Rosji, to Viktor Vekselberg którego ojciec był ukraińskim Żydem.

Trzeci w rankingu najbogatszych złodziei w Rosji, nazywa się Mikhail Fridman założyciel rosyjskiego kongresu Żydów, jego bliscy żydowscy koledzy to Alexander Knaster, Pyotr Aven i German Khan.

Data: 2014-12-05 10:57:05
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5rutu$46b$1speranza.aioe.org...
[...]

Jak sam wskazujesz, złodzieje to wiadoma nacja. Dzisiaj, w dobie wszechobecnego syjonizmu żaden kraj się przed tymi złodziejami nie ustrzeże...

Data: 2014-12-05 04:05:49
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 3:57 AM, El Comandante pisze:
[...]

To nie pisz tutaj bzdur, że "Rosja to nie zniewolona przez żydostwo Polska", w Rosji od czasów rewolucji, Żyd, Żyda, Żydem pogania, a tacy komunistyczni złodzieje jak Putin jedynie organizują dla nich biznes i już całkiem otwarcie zapraszają do siebie na obiad.

Data: 2014-12-05 11:09:13
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5s020$79b$1speranza.aioe.org...
[...]

Tyle, że rosyjskie żydostwo nie chce się podzielić Rosją z międzynarodówką żydowską. Owszem, było kilku kolaborantów, jak chociażby Chodorkowski, ale z tymi Putin sobie szybko radzi...

Data: 2014-12-05 04:16:38
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 4:09 AM, El Comandante pisze:
[...]

Czym się mają dzielić, jak już wszystko ukradli? Mają jakiegoś swojego króla któremu oddaje się jakąś część?

> Owszem, było kilku kolaborantów, jak chociażby
Chodorkowski, ale z tymi Putin sobie szybko radzi...

Radzi sobie, ma żydowskiego ministra i żydowskiego zausznika który mu pomaga ukraść jak najwięcej dla siebie, a teraz już całkiem otwarcie Putin zaprasza do Rosji wszelkiej maści złodziei i oszustów.

Data: 2014-12-05 11:23:55
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5s0m9$901$1speranza.aioe.org...
[...]

A chociażby tym, czym się podzielili w Polsce, całym majątkiem narodowym. Rosjanie nie wyprzedali w obce ręce swojego majątku narodowego, jak to zrobiło z Polską polskie żydostwo...

> [...]

Radzi sobie, ma żydowskiego ministra i żydowskiego zausznika który mu pomaga ukraść jak najwięcej dla siebie, a teraz już całkiem otwarcie Putin zaprasza do Rosji wszelkiej maści złodziei i oszustów.

Dla siebie to oznacza, że wszystko pozostaje w Rosji, a rządzić musi dobrze, bo wszystko inaczej straci...

Data: 2014-12-05 05:05:43
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 4:23 AM, El Comandante pisze:

A chociażby tym, czym się podzielili w Polsce, całym majątkiem
narodowym. Rosjanie nie wyprzedali w obce ręce swojego majątku
narodowego, jak to zrobiło z Polską polskie żydostwo...

:) W Rosji nie ma żadnego majątku, wystarczyło kilka miesięcy spadków cen ropy i Putin zaczyna wołać o pomoc. W Polsce działa 12 banków, w Niemczech 47, we Francji 16, w Anglii 39 a w twojej ukochanej Rosji aż 112 różnych banków i ani jednego znacjonalizowanego przez Putina.

Dla siebie to oznacza, że wszystko pozostaje w Rosji, a rządzić musi
dobrze, bo wszystko inaczej straci...

A co w tej Rosji było do wzięcia poza tym co jest w ziemi? Już podawałem ilu złodziei napchało sobie w Rosji kieszenie, jak ci pamięć nie dopisuje to przypomnę:

http://www.forbes.com/billionaires/list/#tab:overall_country:Russia

Data: 2014-12-05 14:26:36
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5s3ia$gm7$1speranza.aioe.org...
[...]

Jak nie ma nic do wzięcia, to dlaczego międzynarodowe żydostwo się sra i zatacza coraż ciaśniejszy pierścień wokół Rosji?

Data: 2014-12-05 07:55:56
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 7:26 AM, El Comandante pisze:
[...]

Dlatego, że Rosja pojawiła się dopiero w ubiegłym miesiącu, wcześniej jej nie było, nikt się nie srał i nikt nie zaciskał pierścienia bo jeszcze sobie tego nie wymyśliłeś :)

Data: 2014-12-05 15:53:00
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5sdhf$bal$2speranza.aioe.org...
[...]

To co robią polscy syjoniści podżegacze na majdanie, Kowale, Bielany, Kaczyńskie, Sikorskie, Stolzmany itp? To co robią uSraelskie wojska na Ukrainie? To po kiego chuja szkolili polscy syjoniści banderowców i Usrael im płacił po 25 dolcców dniówki, to po kiego wała syjonista podżegacz de bul podżegał Ukraińców do wojny z Rosjanami mieszkającymi na wschodzie Ukrainy? Po kiego wała chcieli Ukrainę zagarnąć do Unii i NATO? Po co się srasz wraz z tymi syjonistami na temat Rosji, dlaczego przyklaskujesz naszym wewnętrznym wrogom i ciemiężycielom polskiego narodu?

Data: 2014-12-05 09:04:07
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 8:53 AM, El Comandante pisze:

To co robią polscy syjoniści podżegacze na majdanie, Kowale, Bielany,
Kaczyńskie, Sikorskie, Stolzmany itp?

A co ciebie to obchodzi? Pilnuj swojego burdelu :)

Data: 2014-12-06 09:58:12
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5shh9$mc1$2speranza.aioe.org...
W dniu 12/5/2014 8:53 AM, El Comandante pisze:

To co robią polscy syjoniści podżegacze na majdanie, Kowale, Bielany,
Kaczyńskie, Sikorskie, Stolzmany itp?

A co ciebie to obchodzi? Pilnuj swojego burdelu :)

Właśnie to jest nasz burdel...

Weź se to tłumoku do serca:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Niemieccy-politycy-i-intelektualisci-ostrzegaja-przed-wojna-z-Rosja,wid,17082982,wiadomosc.html?ticaid=113ee2

"Nikt nie chce wojny" - stwierdzają na wstępie sygnatariusze listu, który został opublikowany w piątek w internetowym wydaniu tygodnika "Die Zeit". "Ameryka Północna, Unia Europejska i Rosja zmierzają jednak nieuchronnie w kierunku wojny, jeżeli nie powstrzymamy spirali gróźb" - ostrzegają, podkreślając, że Rosji "nie wolno wypychać z Europy".

Sygnatariusze listu wytykają Zachodowi, że rozszerzył swoje granice na Wschód, nie pogłębiając równocześnie współpracy z Moskwą, co musiało zostać odebrane przez Rosję jako zagrożenie.

Autorzy apelu przestrzegają niemieckich polityków, by nie tworzyli "obrazu wroga" i nie obarczali odpowiedzialnością za konflikt tylko jednej strony - Rosji. Domagają się ponadto, by media zachowały obiektywizm, nie demonizując poszczególnych narodów. Każdy znający się na polityce zagranicznej dziennikarz powinien zrozumieć obawy Rosjan, gdy NATO zaprosiło w 2008 roku Gruzję i Ukrainę - czytamy w liście.

Data: 2014-12-06 13:12:50
Autor: Kasper
Wrak Tu-154 jutro wjedzie do Polski
W dniu 12/6/2014 2:58 AM, El Comandante pisze:

Weź se to tłumoku do serca:

Napisał facet bez pracy, bez wykształcenia, bez podstawowej wiedzy na tematy o których chce dyskutować, dosyć ograniczony intelektualnie - "weź se to tłumoku do serca".

Data: 2014-12-06 06:05:17
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 15:53 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

[...]

Spadaj idioto.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-06 09:49:48
Autor: El Comandante
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Ten twój "komentarz" Stefek najbardziej uwielbiam...

Data: 2014-12-07 05:53:51
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 09:49 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

[...]

Z żydowskim pozdrowieniem.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-05 12:13:15
Autor: the_foe
W dniu 2014-12-05 o 11:23, El Comandante pisze:
A chociażby tym, czym się podzielili w Polsce, całym majątkiem
narodowym. Rosjanie nie wyprzedali w obce ręce swojego majątku
narodowego, jak to zrobiło z Polską polskie żydostwo...

nie sprzedają za granicę ropy i gazu? W USA np. istnieje prawny zakaz sprzedazy tych surowców za granicę, pomijajac kilka niewielkich "furtek".

--
@foe_pl

Data: 2014-12-05 14:27:46
Autor: El Comandante
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5s56v$t3d$1mx1.internetia.pl...
[...]

Gaz to nie fabryka, ani rafineria...

Data: 2014-12-05 14:59:58
Autor: Wiesiaczek
W dniu 05.12.2014 o 12:13, the_foe pisze:
[...]

Chyba nie rozumiesz, co to jest majątek narodowy.
Otóż nie są to surowce tylko m.in. środki produkcji.
Tym samym, majątkiem narodowym nie jest ropa tylko pola roponośne, kopalnie, fabryki i t.d.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-12-06 23:42:32
Autor: the_foe
W dniu 2014-12-05 o 14:59, Wiesiaczek pisze:
[...]

bajeczki opowiadasz.
https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Arodki_produkcji

--
@foe_pl

Data: 2014-12-07 07:03:09
Autor: Wiesiaczek
W dniu 06.12.2014 o 23:42, the_foe pisze:
[...]

No widzisz, masz wyjaśnione, i co jeszcze mam Ci wytłumaczyć w tym tekście?

Data: 2014-12-06 12:19:30
Autor: donek999bronek
użytkownik Kasper napisał:

[...]

No tak, tyle ze reakcja lancuchowa obsadzania swojakow od gory do dolu jeszcze nie zostala zainicjowana.

https://www.youtube.com/watch?v=V8uP1IoxQp8

Data: 2014-12-06 15:05:13
Autor: Kasper
W dniu 12/6/2014 2:19 PM, donek999bronek@gmail.com pisze:
użytkownik Kasper napisał:

[...]

Jak reakcja i gdzie? W Rosji czy na Kremlu?

https://www.youtube.com/watch?v=V8uP1IoxQp8

Faktycznie Putin ich przechytrzył, tak samo jak Wałęsa przechytrzył Breżniewa i Jaruzelskiego.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wysiedlenie_Tatar%C3%B3w_krymskich_w_1944_roku

Data: 2014-12-06 22:53:08
Autor: El Comandante
Wrak Tu-154 jutro wjedzie do Polski
Faktycznie Putin ich przechytrzył, tak samo jak Wałęsa przechytrzył Breżniewa i Jaruzelskiego.

No bo Bolek sprytny był :)

Data: 2014-12-07 06:58:38
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m5vts2$emt$1speranza.aioe.org...
Faktycznie Putin ich przechytrzył, tak samo jak Wałęsa przechytrzył Breżniewa i Jaruzelskiego.

No bo Bolek sprytny był :)

Nie tak jak: https://www.youtube.com/watch?v=LCoby4dvcoY

MW

Wrak Tu-154 jutro wjedzie do Polski