Wrak parowca - video

Data: 2009-05-25 12:47:28
Autor: Slawek Packo
Wrak parowca - video
Data: 2009-05-26 08:08:02
Autor: RO
Wrak parowca - video
do obejrzenia tu:  http://www.vimeo.com/groups/hdtdv/videos/4808999

Ciebie już nawet nie ma co komentować;)... tak dobrze.

Data: 2009-05-26 09:08:24
Autor: Leszek N
Wrak parowca - video
Witam!
do obejrzenia tu:  http://www.vimeo.com/groups/hdtdv/videos/4808999
Filmy Sławka są jak zawsze poza wszelką konkurencją :)
Chciałbym w tym miejscu podziękować też firmom, które zasponsorowały wyjazd i umożliwiły powstanie tych filmów.

B3System.pl http://www.B3system.pl
Antywirusy.pl http://www.antywirusy.pl/
Magazyn Nurkowanie http://www.nurkowanie.v.pl
Centralne Muzeum Morskie w Gdańsku http://www.cmm.pl
Abyss Diving http://www.abyss-diving.pl

Leszek Nowak

Data: 2009-05-26 11:16:55
Autor: SHARMDIVER.PL
Wrak parowca - video
Leszek N wrote:
Witam!
[...]

Leszku czy przypadkiem nie dziękujesz sam sobie?

Data: 2009-05-28 14:37:44
Autor: Leszek N
Wrak parowca - video
Witam!
Leszku czy przypadkiem nie dziękujesz sam sobie?
Byłem organizatorem tego wyjazdu i dziękuję firmom, które mi pomogły w organizacji i wyłożyły na to dużą kwotę. Wystarczy wspomnieć, że uczestnicy wyjazdu ponieśli koszt tylko za dostarczony na łódź tlen.

Leszek Nowak

--

Wrak parowca - video