Wrak po wyborach

Data: 2019-10-11 07:40:08
Autor: Runt
Wrak po wyborach
https://www.rp.pl/Komentarze/191019930-Nizinkiewicz-Wicepremier-Glinski-stracil-okazje-zeby-siedziec-cicho.html

"Może lepiej byłoby, gdyby jednak zajął się ściąganiem wraku samolotu i czarnych skrzynek do Polski. Wyszłoby to na zdrowie nie tylko PiS, który może w końcu dotrzymałby słowa i ściągnął smoleński wrak do Polski, /../"

--
Runt

Data: 2019-10-11 08:05:14
Autor: z
Wrak po wyborach
Dzisiaj rano Miller ten komunista przyznał że czytuje pamiętniki Gebelsa.
Gebelsowi możesz buty czyścić. Choć ambicje masz ;-)

Data: 2019-10-11 08:10:56
Autor: Runt
Wrak po wyborach
W dniu 2019-10-11 o 08:05, z pisze:
Dzisiaj rano Miller ten komunista przyznał że czytuje pamiętniki Gebelsa.

Co wspólnego z odzyskaniem wraku ma Miller?

Gebelsowi możesz buty czyścić.

Ty mi nie możesz. Ćwicz na Nowogrodzkiej.

Choć ambicje masz ;-)

Ty nie masz. Jesteś zero.

--
Runt

Data: 2019-10-11 09:10:06
Autor: z
Wrak po wyborach
W dniu 2019-10-11 o 08:10, Runt pisze:
Co wspólnego z odzyskaniem wraku ma Miller?

Nic. Przywalając Tobie przywaliłem też komuniście. Bo lubię ;-)

Data: 2019-10-11 11:09:31
Autor: Runt
Wrak po wyborach
W dniu 2019-10-11 o 09:10, pajac z pisze:
W dniu 2019-10-11 o 08:10, Runt pisze:
Co wspólnego z odzyskaniem wraku ma Miller?

Nic. Przywalając Tobie przywaliłem też komuniście. Bo lubię ;-)

Zrób sobie baranka.

--
Runt

Wrak po wyborach