Wraki Abu Nuhas oraz Thistlegorm

Data: 2009-11-17 14:43:52
Autor: in for
Wraki Abu Nuhas oraz Thistlegorm
Data: 2009-11-17 14:52:50
Autor: Miokosuki
Wraki Abu Nuhas oraz Thistlegorm
http://tinyurl.com/yflrgdf

film na poziomie pocztówki wakacyjnej, ale tezt:

................Doświadczenia zebrane podczas tych nurkowań, zapewne jeszcze długo będą dyskutowane na http://www.shark.net.pl/forum............

godny SPAMERA roku,

jkolina

Data: 2009-11-17 21:34:25
Autor: jacekplacek
Wraki Abu Nuhas oraz Thistlegorm
in_for@vp.pl napisał(a):

http://tinyurl.com/yflrgdf

I coś Ty najlepszego narobił? Szarmdajwer zobaczył, wymknął się medykom i zaś nas karmi rybami... Do tego Napoleony parami mu łażą... :D
A na serio: gratulacje wyjazdu i fajnego filmu. Jak tak dalej będziesz kombinował, Białe stanie się centrum polskiego DIR-u :P

Data: 2009-11-17 21:45:52
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
A na serio: gratulacje wyjazdu i fajnego filmu. Jak tak dalej będziesz kombinował, Białe stanie się centrum polskiego DIR-u :P

Teraz znowu wciskasz się bez wazeliny.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1102887&pid=1103715&MID=%3Chdh20j%24fo3%241%40inews.gazeta.pl%3E

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-17 22:13:52
Autor: jacekplacek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > A na serio: gratulacje wyjazdu i fajnego filmu. Jak tak dalej będziesz > kombinował, Białe stanie się centrum polskiego DIR-u :P

Teraz znowu wciskasz się bez wazeliny.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.rec.nurkowanie&tid=1102887
&pid=1103715&MID=%3Chdh20j%24fo3%241%40inews.gazeta.pl%3E

Rysiu, pajacu żałosny: nie muszę się nigdzie wciskać. Koledzy od rebreatherów dali ci dobrą radę: ta ze śniegiem.

Data: 2009-11-18 06:38:32
Autor:
> [...]
> Rysiu, pajacu żałosny: nie muszę się nigdzie wciskać. Koledzy od rebreatherów dali ci dobrą radę: ta ze śniegiem.

Rada ze śniegiem to była tu:
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1103774&MID=%3Cop.u3h2h1g7sh4pb9%40imac-qqq.local%3E
Nawet tak proste teksty sprawiają Tobie trudność.

Dawniej nie rozumiałeś co mówią inni, teraz jest tak samo.
Często Tobie przypominam że rozumiesz jedynie powierzchowność i to też z dziurami.

"
Grupy dyskusyjne: pl.rec.nurkowanie
Od: "jacekplacek" <j...@autograf.pl>
Data: Fri, 23 May 2008 19:47:05 +0200
Lokalna: Pt 23 Maj 2008 18:47
Temat: Re: Wysiłek po nurkowaniu.
Odpowiedz autorowi | Przekaż | Drukuj | Indywidualna wiadomość | Pokaż
oryginalną wiadomość | Zgłoś tę wiadomość | Znajdź wiadomości tego autora
Użytkownik <demol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

- Ukryj cytowany tekst -
- Pokaż cytowany tekst -
666 <j...@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

Był artykuł w 'Alert Diver' wskazujący, że wysiłek bezposrednio po
nurkowaniu (
szczególnie bezdechowy i przy mocnej
pracy przepony, jak wciąganie się na pokład pontonu) zwieksza ryzyko.

Na konferencji w 2005r PTMHiTN na której z Włodkiem Kołaczem raczyliśmy
się
ptasim mleczkiem, było o tym jak wysiłki statyczne powodują kłopoty
dekompresyjne. Na forum lizus jest wpis Smoka czy $$ na temat wpływu
szybkości
krążenia krwi i wpływu na transport inertu. Co było omawiane na
konferencji
lecz bez modelowania, lekarze tego nie zrobili.

A możesz dać linkę? Smok ma dość sporo postów w których używa trudnych słów,
więc szukanie we wszystkich może przekraczać moje możliwości. "

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-18 07:02:05
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >   <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > >  jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > > > A na serio: gratulacje wyjazdu i fajnego filmu. Jak tak dalej

Od: "jacekplacek" <j...@autograf.pl>
Data: Fri, 23 May 2008 19:47:05 +0200
Lokalna: Pt 23 Maj 2008 18:47
> [...]

A możesz dać linkę? Smok ma dość sporo postów w których używa trudnych słów,
więc szukanie we wszystkich może przekraczać moje możliwości. "

Że nie napisałem wprost: bełkot idioty? Sorki, nie będę już oględny. Fajnie, że sprostowałeś, że nie rebreatherowcy: twoja popularność cię wyprzedza.

Data: 2009-11-18 07:11:38
Autor:
> [...]
> Że nie napisałem wprost: bełkot idioty? Sorki, nie będę już oględny. Fajnie, że sprostowałeś, że nie rebreatherowcy: twoja popularność cię wyprzedza.

Zrobienie takiego klucza to żadem problem.
Reszta wniosków na Twój temat nadal aktualna, głupek internetowy, który bluzga.
Co najwyżej zasuwasz slogan, bez zrozumienia o czym mowa.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-18 09:01:43
Autor: in for
Wraki Abu Nuhas oraz Thistlegorm

> bełkot idioty? /.../ twoja popularność cię wyprzedza.
głupek internetowy, który bluzga.

Panowie! Szczerze mówiąc jak się Was czyta, to do każdego z Was czuje się sympatię. Piszę to zupełnie serio, bez przekąsu. Co ciekawe pomiędzy Waszymi emocjonalnymi frazami jest sporo inspiracji do nurkowych przemyśleń.

Żeby nie było, że wazelinka z samego rana: Rysiek, przestań w końcu "patentować", wiemy to już i sznujemy, masz dość merytorycznych argumentów, by dyskutować.

JP, jesteś cholernie niekonsekwentny, dopiero co zarzuciłś mi, że nie mam nic do powiedzenia w nurkowaniu, a teraz cmokasz na filmik. Jeśli chodzi o mnie to spoko, jestem dość asertywny, skóra słonia, stiks nad stones (may break my bones, but words will never hurt me!). Uważam jednak, że Maćka powinieneś przeprosić (no chyba, że na jednym wydechu, wisząc w toni przedmuchasz maskę 18 razy, wypuszczając jednocześnie bąbelki, tak jak uczy PADI.

Domagam się więc Twoich przeprosin dla Maćka!

Jacek

Data: 2009-11-18 11:18:18
Autor:
in_for@vp.pl napisał(a):
[...]

Oszem zdarza się że rozmowa z zapiekłym stronnikiem jest kreatywna, z głupkiem
tylko zabawna.

Żeby nie było, że wazelinka z samego rana: Rysiek, przestań w końcu "patentować", wiemy to już i sznujemy, masz dość merytorycznych argumentów, by dyskutować.

Sprawdziłem w tym temacie, nie napisałem słowa na "p".

JP, jesteś cholernie niekonsekwentny, dopiero co zarzuciłś mi, że nie mam nic do powiedzenia w nurkowaniu, a teraz cmokasz na filmik.

Jak na prawdziwego włazidupka przystało, bądź wyrozumiały taka służalcza
natura. Braknie guru to klei się do każdego (cholera przypomniał się kawał,
przykleiło się ... do Transatlantyka i mówi płyniemy).

[...]

W cuda wierzysz ? Oszczerstwo to on umie zasunąć, nabluzgać też umie, ale przeprosin to się nie
doczekasz. Nawet nie ma polotu żeby uskutecznić przeprosiny taktyczne, żeby
jeszcze mocniej uderzyć.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-18 11:40:07
Autor: jaceplacek
in_for@vp.pl napisał(a):

> [...]

Waszymi
emocjonalnymi frazami jest sporo inspiracji do nurkowych przemyśleń.

To ja z Rysiem o nurkowaniu gadam? Kiedy? Raz wlazł w majtkach na Białym i tyle w temacie.

[...]

A niby za co miałbym przepraszać? No, może te kilka tłumaczeń: fakt, skorzystałem. Ale własna twórczość? Zero! Chyba, że jakoś w tajemnicy przeszło. Albo potraktujemy te tysiące instruktorów, że każdy wnosi coś istotnego. W takim sensie, owszem. Ale dla mnie, wykonują swoją normalną pracę. A "wnoszą" coś ludzie twórczy, ponadprzeciętni. Robią rekordowe nurkowania, wprowadzają nowatorskie techniki/sprzęt, opracowują lepsze skuteczniejsze modele. --

Data: 2009-11-18 12:32:55
Autor:
 jaceplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
A "wnoszą" coś ludzie twórczy, ponadprzeciętni. Robią rekordowe nurkowania, wprowadzają nowatorskie techniki/sprzęt, opracowują lepsze skuteczniejsze modele.

P-377789 i P-386700, a ty co ?
Masz problemy z prostymi sprawami, tylko slogany bez zrozumienia, (czyste jaja).

pozdrawiam rc

--

Wraki Abu Nuhas oraz Thistlegorm