Wraki Bałtyku - specyfika nurkowań. Zaproszenie na spotkanie z Pawłem Poręb±.

Data: 2010-11-09 07:02:49
Autor: ABYSS DIVING
Wraki Bałtyku - specyfika nurkowań. Zaproszenie na spotkanie z Pawłem Poręb±.
Zapraszamy osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu do naszego
centrum nurkowego. Szczegóły dotycz±ce spotkania znajduj± się pod
linkiem: http://www.abyss-diving.pl/nurkowanie-355.php .

ABYSS DIVING

Wraki Bałtyku - specyfika nurkowań. Zaproszenie na spotkanie z Pawłem Poręb±.