Wraz z PiS i CBA knuliƛmy, węszyliƛmy, ryl iƛmy.

Data: 2009-11-06 20:43:39
Autor: matador
Wraz z PiS i CBA knuliƛmy, węszyliƛmy, ryl iƛmy.
#
Wraz z PiS i CBA knuliƛmy, węszyliƛmy, ryliƛmy. Stworzyliƛmy tajny ukƂad (napisaƂ o nim Wojciech Mazowiecki w „Gazecie Wyborczej”). Jak on dziaƂaƂ? Po prostu. Co tydzieƄ odbywaƂo się spotkanie na jednym z opuszczonych cmentarzy pod Radomiem, gdzie spoczywają szczątki niemieckich ĆŒoƂnierzy. Dlaczego niemieckich? Nie wiem, nie moja decyzja. Nie potrafię nawet powiedzieć, jak tam docieraƂem, zawsze pojawiaƂ się samochĂłd, ktĂłry zabieraƂ mnie tuĆŒ przed póƂnocą na miejsce spotkania. Tam zbierali się pisowcy i ci z CBA.
#

http://blog.rp.pl/lisicki/2009/11/06/wyznania-skruszonego-konspiratora/

matador.

Wraz z PiS i CBA knuliƛmy, węszyliƛmy, ryl iƛmy.