Data: 2011-05-15 17:12:46 | |
Autor: 085 | |
Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver | |
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:b017eab4-01f5-4fbe-9da5-075f7fafa1a7j23g2000yqc.googlegroups.com...
Udało mi się opędzić całość na jednym baku, dystans 1150 km, średnia 66 km/h, średnie spalanie 4,7l/100km. Paliwo zwykłe, kupowane w mojej wiosce w przymarketowej stacji. Jakbym leciał po germanii pod 150 to pewnie różnica byłaby żadna, ale w tym zakresie prędkości chyba jednak jest coś na rzeczy z tym oporem toczenia, nigdy wcześniej takiego spalania nie odnotowałem. takie niskie czy takie wysokie ? 1Z w vw palil 4 i 3/4 litra z 3 osobami na pokladzie plus kierownik i troche bagazu na rutynowej trasie Szczecin - Beskidy - z tym, ze jechano przepisowo i nie przekraczano 100 kmh. S3 jeszcze wtedy nie bylo :) p, zul |
|
Data: 2011-05-15 10:01:28 | |
Autor: Lisciasty | |
Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver | |
On 15 Maj, 17:12, "085" <z...@grzybach.pl> wrote:
takie niskie czy takie wysokie ? Bez wiedzy o średniej prędkości to można sobie gdybać, gdybym trzymał średnią 50 to pewnie bym spalił pod 4 litry :> Jak dla mnie 4,7 to mało zważywszy na dość upierdliwe przepychanie się przez korki i światła (Bydgoszcz, Gniezno, Poznań, Leszno, Rawicz i pomniejsze), ale nie twierdzę że nie da się zejść na niższy poziom, tylko wtedy zamiast 8 godzin bym jechał 11 :> L. |
|
Data: 2011-05-15 19:15:12 | |
Autor: 085 | |
Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver | |
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:9218f3b6-630b-455a-b724-40d0a8dfe3f2n10g2000yqf.googlegroups.com...
On 15 Maj, 17:12, "085" <z...@grzybach.pl> wrote: takie niskie czy takie wysokie ? Bez wiedzy o średniej prędkości to można sobie gdybać, gdybym trzymał średnią 50 to pewnie bym spalił pod 4 litry :> Nie krzyw sie tak bo Ci tak zostanie ;)) Srednia dla wspomnianego 1Z - 60 kmh, bo 472 km w ~ 8 h. Jak dla mnie 4,7 to mało zważywszy na dość upierdliwe przepychanie się przez korki i światła (Bydgoszcz, Gniezno, Poznań, Leszno, Rawicz i pomniejsze), Na przyszlosc, odcinek wielkopolski polecam nie przez Bdg - Gniezno - Poznan tylko Bdg - Naklo n. Notecia - Wagrowiec - M. Goslina - Poznan - DK11 kier. Bytom - A2 kier. Swiecko (obwodnica poludniowa Poznania) - DK5 i dalej na Leszno. Korkow nie bedzie, raczej furmanki :) Jezeli nie jezdzisz z predkoscia maksymalna, czasowo wyjdzie lepiej jechac wojewodzkimi. p, zul |
|
Data: 2011-05-15 19:16:53 | |
Autor: 085 | |
Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver | |
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości Zapomnialem spytac, ile koni ma Twoj silnik, bo wychodzily w conajmniej 3 wersjach. I ile pali "normalnie" czyli ile palil na poprzednich oponach. p, zul |
|
Data: 2011-05-15 10:24:56 | |
Autor: Lisciasty | |
Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver | |
On 15 Maj, 19:16, "085" <z...@grzybach.pl> wrote:
Zapomnialem spytac, ile koni ma Twoj silnik, bo wychodzily w conajmniej 3 105 kuni. Normalnie pali od 5,5 do 7, podobnej trasy jak opisywana nie robiłem jeszcze, raz jechałem do Warszawy i z powrotem, średnia mi wyszła chyba 50 a spalanie 5. Tylko te 2 trasy są diametralnie różne :> Pzdr. L. |
|