Wrażenia z nurków na Kos pilnie poszukiwane

Data: 2009-08-17 00:56:10
Autor: piod9
Wrażenia z nurków na Kos pilnie poszukiwane
Jeśli ktoś z Szanownych Forumowiczów nurkował na Kos to bardzo proszę
o info w tej sprawie.

pozdrawiam
piotrek

Data: 2009-08-17 11:03:46
Autor: piotrpplWYTNIJTO
[...]

Witam,
Nurkowałem 3 lata temu (http://www.liamisdiving.com). Ceny dosyć wysokie, ale w
cenie masz cały sprzęt. Nurkowałem tylko 2 razy. Nurkowania płytkie, jakieś 15
m, pod wodą generalnie ciepło i jasno  :-), ryb niewiele, widoków porywających
też mało. Ciekawe było podwodne poletko usiane amforami. Ale co ciekawe nie
wolno było w tym miejscu robić zdjęć. Tak jak napisałem, nurkowałem tylko 1
dzień, więc moje moje doświadczenia są ograniczone. Łódź wypływała z portu w Kos. Ja rezerwowałem nurkowania chyba dzień wcześniej.
Obsługa OK. Większość Anglicy. Pozdrawiam,
Też Piotrek

Data: 2009-08-17 02:46:28
Autor: piod9
Wrażenia z nurków na Kos pilnie poszukiwane
Bardzo Ci dziękuję za info. Ustawiam się zasadniczo na żagielki ale
jednego nura nie zaszkodzi zrobić :)
pozdrawiam
piotrek

Wrażenia z nurków na Kos pilnie poszukiwane