Wrażliwość na ludzką krzywdę...

Data: 2009-05-30 19:30:17
Autor: Tzva Adonai
Wrażliwość na ludzką krzywdę...
... zawsze była jego priorytetem... Akurat w kwestii Izraela nigdy się z nim
nie zgadzałem, ale zawsze szanowałem jego zdanie...

***

Wypowiedź prof. Bronisława Geremka o Izraelu:

"To co się dzieje w Izraelu w tej chwili, jest nie do zaakceptowania. Polityka
izraelska, która przemocą usiłuje odpowiedzieć na przemoc terrorystów, to jest
zaułek".

http://ludzie.wprost.pl/cytaty/Bronislaw-Geremek/0/2/

Data: 2009-05-30 22:03:02
Autor: Panslavista
Wrażliwość na ludzką krzywdę...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:gvs1g8$k9t$1inews.gazeta.pl...

Jasne - troskliwcy o nie swoje.
I wrogowie Polski i Polaków.

Data: 2009-05-30 16:18:43
Autor: weneryk
Wrażliwość na ludzką krzywdę...
I z tej wrażliwości zdechła ta syjonistyczna świnia .Co i ciebie byc
moze niedługo czeka kupa

Data: 2009-05-31 01:23:46
Autor: jadrys
weneryk@gmail.com pisze:
I z tej wrażliwości zdechła ta syjonistyczna świnia .Co i ciebie byc
moze niedługo czeka kupa

Tylko ty szczęściarzu jesteś wieczny..

Wrażliwość na ludzką krzywdę...