Wredny Tramp!!

Data: 2017-07-08 13:52:20
Autor: Lepudruk
Wredny Tramp!!
Użytkownik "Wróg Ludu" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości
news:ojlbes$ea$1news.mixmin.net...
Jak on mógł pominąć rolę J.Kaczyńskiego w obaleniu komunizmu w Europie!??
Kamery TVPiS wyraźnie pokazywały w tym czasie kiedy Trump mówił o tamtych
latach własciciela kota, starszego pana z siwiejącą głowką i przeoranym
zmartwieniami o Polskę czołem! A ten Jankes nic! Nic! Nic!

CL

Słyszłem, że był niezły cyrk. Trump łechtał próżność PiS-owskich idiotów, a
wynajeta przez PiS tłuszcza wyła jakby nadziewano ją na pal posmarowany
wazeliną.

--
Lepudruk

Wredny Tramp!!