Wreszcie

Data: 2016-09-08 00:25:10
Autor: przemek.jedrzejczak
Wreszcie
i prawidlowo ... kulture na drodze czasami trzeba regulowac przepisami jak towarzystwo sie opiera P.

Data: 2016-09-08 07:43:27
Autor: masti
Wreszcie
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:

i prawidlowo ... kulture na drodze czasami trzeba regulowac przepisami jak towarzystwo sie opiera
a w sraczu wywiesiłeś już regulamin?

Data: 2016-09-08 09:56:45
Autor: twistedme
Wreszcie
W dniu 2016-09-08 o 09:43, masti pisze:
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:

i prawidlowo ... kulture na drodze czasami trzeba regulowac przepisami jak towarzystwo sie opiera

a w sraczu wywiesiłeś już regulamin?

Pracowałem kiedyś w budynku domu kultury, gdzie zorganizowano uniwersytet 3. wieku i udostępniono "studentom" WC, z którego korzystała też nasza firma.

Od tego czasu kibel był regularnie zasrany i obszczana deska.

Wywiesiliśmy kartkę dużymi literami z ostrzeżeniem i wymyślonymi konsekwencjami nie sprzątania po sobie i efekt był natychmiastowy i trwały.

Data: 2016-09-08 10:00:42
Autor: Budzik
Wreszcie
Użytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...

Wywiesiliśmy kartkę dużymi literami z ostrzeżeniem i wymyślonymi konsekwencjami nie sprzątania po sobie i efekt był natychmiastowy i
trwały.
Zatrwazajace.

Data: 2016-09-08 12:09:30
Autor: twistedme
Wreszcie
W dniu 2016-09-08 o 12:00, Budzik pisze:
[...]

Serio budzi to w Tobie trwogę?

Data: 2016-09-08 18:00:50
Autor: Budzik
Wreszcie
[...]

To ze trzeba ludziom powiedziec, zeby nie srac nie tam gdzie trzeba?
Nieustanna trwoga.

Data: 2016-09-08 22:00:05
Autor: Irokez
Wreszcie
W dniu 2016-09-08 o 20:00, Budzik pisze:

To ze trzeba ludziom powiedziec, zeby nie srac nie tam gdzie trzeba?

ludziom nie.

--
Irokez

Data: 2016-09-09 07:00:37
Autor: Budzik
Wreszcie
Użytkownik Irokez no.email@wp.pl ...

To ze trzeba ludziom powiedziec, zeby nie srac nie tam gdzie trzeba?

ludziom nie.

:)

Data: 2016-09-08 14:14:53
Autor: tck
Wreszcie

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:nqr4qv$824$1dont-email.me...
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:

i prawidlowo ... kulture na drodze czasami trzeba regulowac przepisami jak towarzystwo sie opiera

a w sraczu wywiesiłeś już regulamin?

w kontenerach biura pewnej budowy widziałem takową;)
http://top.net.pl/~tck/instrukcja.jpg

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2016-09-08 06:05:46
Autor: Zenek Kapelinder
Wreszcie
W instrukcji p-poz bylo " w razie pozaru schowac do kieszni najcenniejsze rzeczy i spierdalac. W bezpiecznej odleglosci zadzwonic po straz pozarna".

Data: 2016-09-08 23:14:21
Autor: Shrek
Wreszcie
W dniu 08.09.2016 o 14:14, tck pisze:

a w sraczu wywiesiłeś już regulamin?

w kontenerach biura pewnej budowy widziałem takową;)
http://top.net.pl/~tck/instrukcja.jpg

W biurze projektowym wydrukowaliśmy i powiesiliśmy taką:

http://zapodaj.net/images/c8759d175a02a.jpg ;)

Nie zadzałało;(

Shrek

Data: 2016-09-09 13:33:17
Autor: Miroo
Wreszcie
W dniu 2016-09-08 o 23:14, Shrek pisze:
[...]

No to może trzeba zmienić fajans na nowy model:
http://www.sadistic.pl/nowe-toalety-dla-vt422599.htm

Pozdrawiam

Data: 2016-09-09 10:58:38
Autor: Axel
Wreszcie

Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqr4qv$824$1@dont-email.me...

i prawidlowo ... kulture na drodze czasami trzeba regulowac przepisami jak towarzystwo sie opiera

a w sraczu wywiesiłeś już regulamin?

Miej pretensje do szeryfów blokujących zanikający pas...

--
Axel

Wreszcie