Wreszcie: 5% cashback w mBanku na paliwie

Data: 2011-11-14 11:41:22
Wreszcie: 5% cashback w mBanku na paliwie
Otóż mBank mówi, że: "Teraz wlej za mniej! Kup najtańsze OC i AC w mBanku i
oszczędź nawet 360 zł rocznie na paliwie. Zwrot 5% wartości płatności kartami
mBanku na stacjach benzynowych." Ale konkretnych informacji OCZYWIŚCIE ;-)
żadnych nie ma, trzeba zgłosić się do tzw. supermarketu ubezpieczeń - złożyć
wniosek kontaktowy. Czyli znów kontakt z dezinfolinią buueeee... Robił to ktoś?

Data: 2011-11-14 06:18:35
Autor: MK
On 14 Lis, 12:41, " " <assem...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

A jakich konretow chcesz?
1/ musiasz miec konto
2/ musisz miec karte debetowa lub kredytowa
3/ zawierasz za posrednictwem mBanku umowe OC lub OC+AC
4/ placisz karta na stacjach
5/ co miesiac zwracaja 5% maks. 30 PLN (zwrot AFAIR z miesiecznym
opoznieniem)

Jesli na stronach mBanku nie ma szczegolowych danych to na pewno
znajdziesz je na stronach Multi. Czy sie oplaca to kazdy musi sam
sobie przeliczyc... Ja mam jeszcze kilka m-cy wazna polise, wiec sie
zbytnio nie wczytywalem w Regulamin...

MK

Data: 2011-11-14 18:45:04
Autor: Konfabulator
  <assembea@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Rzeczywiście, nie ma na stronie mBanku ani słowa o tej promocji:
http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1062,promocja-premia-za-zakupy-na-stacjach-benzynowych.html
http://www.mbank.pl/download/blog/Regulamin_promocji_Premia_za_zakupy_na_stacjach_benzynowych_mBank.pdf

Data: 2011-11-16 21:11:28
Autor: Matt
On Mon, 14 Nov 2011 12:41:22 +0100,   <assembea@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

[...]

Te 360 zł to już jest doliczone do ceny OC. Podobnie jak wszystkie inne  opłaty w mbanku, ceny ubezpieczeń w mbanku jakiś czas temu wzrosły, już  nie ma żadnej rewelacji. Kiedyś miałem OC w mbanku, w tym roku  zrezygnowałem bo inny ubezpieczyciel dał mi niższą cenę. Ja będę dalej  płacił za paliwo debetówką Meritum, tu wiem, że mam czysty zysk.

Matt

Wreszcie: 5% cashback w mBanku na paliwie