Wreszcie coś o kulturze polskiej --- przyjdzie mi się pochwalić...

Data: 2011-05-13 12:06:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wreszcie coś o kulturze polskiej --- przyjdzie mi się pochwalić...
....za mój wkład w postaci tomiku poezyj siarczyście pogańskich pt. "Ogień tajemny". Niniejszym zapraszam grupowiczów do kupowania:

http://tinyurl.com/ogien-tajemny

Klękać filistry przed wieszczem! ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Wreszcie coś o kulturze polskiej --- przyjdzie mi się pochwalić...