Wreszcie go poinstruowali...

Data: 2009-11-22 21:59:34
Autor: Hans Kloss
Wreszcie go poinstruowali...
....co ma mówić.
Po ponad dwudziestu latach Bolek wreszcie wydukał jakieś w miarę logiczne
wyjaśnienie sprawy:
"Czy ja, przywódca strajku w 1970 r., miałem prawo rozmawiać i jaki ja miałem
wpływ na to, co oni pisali? (…) Nikt nie miał prawa zachowywać się tak jak ja,
bo nikt nie był przywódcą. Każdy, kto chciał rozmawiać z bezpieką, powinien
się mnie zapytać. A ja nie miałem się kogo zapytać i dlatego miałem prawo
rozmawiać. I to jest główne pytanie, którego nie uwzględniają fanatycy od
lustracji".
RAZ skomentował to krótko i celnie: "Brzmi to już nieco bardziej wiarygodnie.
Czekajmy na następną wersję wydarzeń."
J-23

Data: 2009-11-22 22:02:43
Autor: Hans Kloss
[NTG]
Oppss, sorry, nie ta grupa

Data: 2009-11-23 02:18:33
Autor: Moon
[NTG]
Hans Kloss wrote:
Oppss, sorry, nie ta grupa

trzeba było się ratować i dać linka do "nocnej zmiany", albo i lepiej :)

moon

Data: 2009-11-24 18:16:13
Autor: Hans Kloss
[NTG]
Moon <munip79@yahoo.com> napisał(a):
Hans Kloss wrote:
> Oppss, sorry, nie ta grupa

trzeba było się ratować i dać linka do "nocnej zmiany", albo i lepiej :)

Nie chcę zaśmiecać grupy kontrowersyjnymi tematami. Już jeden się dowiedział
"com za jeden", jeszcze mnie gotów podkablować do swojego oficera
prowadzącego.. po co mi kłopoty ;)?
J-23

Data: 2009-11-24 23:44:47
Autor: Moon
[NTG]

Hans Kloss wrote:
[...]

wpadnij na alt.pl.wolnosc
tam są sami swoi.
no - prawie:)

moon

Data: 2009-11-24 21:56:12
Autor: Hans Kloss
[NTG]
Moon <munip79@yahoo.com> napisał(a):
trzeba było się ratować i dać linka do "nocnej zmiany", albo i lepiej :)

Hehe.. już przylazło dwóch półmózgów "młodych wykształconych i z dużego
miasta". Bóg mi świadkiem że usiłowałem ratować sytuację, przeprosiłem,
wywiesiłem NTG- nie pomogło. I tak będzie mi  gnój ubliżał bo się w sieci
bardzo silny słowem czuje - w realu już by mi pewnie pięści zębami
pokaleczył......ech. J-23

Data: 2009-11-24 23:16:46
Autor: Ghost
[NTG]

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hehkps$7lk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ojej, jakie ladne przeprosiny.

Data: 2009-11-23 12:34:56
Autor: Ghost
[NTG]

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hecce3$n3h$1inews.gazeta.pl...
Oppss, sorry, nie ta grupa

Ale przynajmniej wiadomo cos za jeden.

Data: 2009-11-24 18:16:53
Autor: Hans Kloss
[NTG]
Ghost <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
Ale przynajmniej wiadomo cos za jeden.

Zamelduj koniecznie komu trzeba ;).
J-23

Data: 2009-11-24 20:11:47
Autor: Ghost
[NTG]

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heh7ul$b49$1inews.gazeta.pl...
Ghost <ghost@everywhere.pl> napisał(a):

Ale przynajmniej wiadomo cos za jeden.

Zamelduj koniecznie komu trzeba ;).
J-23

Glosy pewnie tez slyszysz - coz, typowe...

Data: 2009-11-24 20:55:48
Autor: Hans Kloss
[NTG]
Ghost <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
Glosy pewnie tez slyszysz - coz, typowe...

Bardzo typowe dla schizofrenii bezobjawowej. Już to twoi ideowi koleżkowie
dawno temu rozgryźli ;)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_bezobjawowa
J-23
PS. Ta sama swołocz, te same metody- nie stać cie na odrobinę oryginalności,
"coś ty za jeden" siurku? --

Data: 2009-11-24 21:17:13
Autor: Przemek Budzyński
[NTG]
Hans Kloss <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
PS. Ta sama swołocz, te same metody- nie stać cie na odrobinę oryginalności,
"coś ty za jeden" siurku?

wyp......aj stąd, bambaryło jedna. Przyjdzie taka...... i pieprzy, pieprzy,
pieprzy.....

Byś przynajmniej imienia Hansa Klossa nie hańbił..........

Data: 2009-11-24 21:46:30
Autor: Hans Kloss
[NTG]
=?ISO-8859-2?Q?Przemek_Budzy=F1ski?= <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
wyp......aj stąd, bambaryło jedna. Przyjdzie taka...... i pieprzy, pieprzy,
pieprzy.....

Sam wyp.. szmaciarzu. Widzisz wywieszkę NTG? TO WON! J-23

Data: 2009-11-24 23:46:25
Autor: Moon
[NTG]
Przemek Budzyński wrote:
[...]

przecież Hans Kloss to oficer sowieckiego wywiadu.
czego oni was w tej szkole teraz uczą?
anala?

moon

Data: 2009-11-25 21:23:51
Autor: Przemek Budzyński
[NTG]
Moon <munip79@yahoo.com> napisał(a):
przecież Hans Kloss to oficer sowieckiego wywiadu.

no i?

Był inteligentny, błyskotliwy, rycerski i skuteczny. Dokładne przeciwieństwo
tego palanta z postu parę cm wyżej.
czego oni was w tej szkole teraz uczą?
anala?

nie. Może dlatego, że najlepsi profesorowie od tegoż swego czasu do USA
wyjechali. Ale ponoć wracają.....co poniektórzy.....pytanie, czy zechcą się
podzielić wiedzą z młodym pokoleniem Polaków?

Data: 2009-11-26 00:05:26
Autor: Moon
[NTG]
Przemek Budzyński wrote:
Moon <munip79@yahoo.com> napisał(a):

przecież Hans Kloss to oficer sowieckiego wywiadu.

no i?

no i to hańba dla Polaka służyć w sowieckim wywiadzie.
więc nie można tego imienia już zszarganego "szargać".
już rozumiesz?

kurde, jak w szkółce

moon

Data: 2009-11-26 09:53:44
Autor: Przemek Budzyński
[NTG]
Moon <munip79@yahoo.com> napisał(a):
no i to hańba dla Polaka służyć w sowieckim wywiadzie.
więc nie można tego imienia już zszarganego "szargać".

mhm. Jasne. Podrażnię cię tezą jeszcze smielszą - Hitler mył zęby. --

Data: 2009-11-26 09:15:13
Autor: Ghost
[NTG]

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hek797$sif$1inews.gazeta.pl...
[...]

 Juz pomijam, ze to postac fikcyjna z fikcyjnej, alternatywnej rzeczywistosci.

Data: 2009-11-24 22:47:10
Autor: Ghost
[NTG]

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hehh8k$m8s$1inews.gazeta.pl...
Ghost <ghost@everywhere.pl> napisał(a):

Ale przynajmniej wiadomo cos za jeden.

Zamelduj koniecznie komu trzeba ;).

Glosy pewnie tez slyszysz - coz, typowe...

Bardzo typowe dla schizofrenii bezobjawowej.

Alez objawowej, typowe obyawy: otoczenie na ciem donosi i w ogole jestes w centrum uwagi, a poczuwasz siem zapewne jako bohatyr jakis narodowy. Tak czymej. Pan dohtór już jedzie.

Data: 2009-11-24 22:01:19
Autor: Hans Kloss
[NTG]
Chcesz awantury? Masz mojego maila możesz mi na priva wysłać wszystkie swoje
żale, podejrzenia i idiosynkrazje. Ale skończ to zaśmiecanie grupy, pomyliłem
się wysyłając posta, powiesiłem NTG, przeprosiłem- po jaką cholerę ciągniesz
temat dalej i prowokujesz?
J-23

Data: 2009-11-24 23:15:43
Autor: Ghost
[NTG]

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hehl3f$8re$1inews.gazeta.pl...

[...]

Poki co wyzywasz, zadnych przeprosin nikt tu od Ciebie nie doswiadczyl. Ale pewnie taka Twa optyka rzeczywistosci.

Data: 2009-11-24 14:24:35
Autor: Hans Kloss
[NTG]
On 24 Lis, 23:15, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
 zadnych przeprosin nikt tu od Ciebie nie doswiadczyl

Więc wytrzeszcz oczęta na drugi w kolejności post w temacie, tytuł
zmieniony na NTG a tekst, cytuję
"Oppss, sorry, nie ta grupa"
Dodatkowo wyrażam ubolewanie za kolokwialne "sorry", istotnie w języku
polskim właściwym słowem byłoby w tym miejscu  "przepraszam".
J-23

Data: 2009-11-24 23:32:30
Autor: Ghost
[NTG]

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5382adff-3188-497b-b82c-e3950eca7e79g1g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Nawet nie zauwazasz, gdzie jestes wulgarny - czymze jest NTG wobec "kabli", "polmozgow", "gnojow", "siurkow"? No ale przeciez to ja powinienem przeproscic, bo to ja Ci ublizylem. W sumie i tak mam szczescie, ze jeszcze nie kalecze Ci piesci zebami.

BTW Nie rozumiem Twej nadreakcji - czyzbys na roznych grupach chcial byc postrzegany jako rozny czlowiek, o roznych pogladach?

Data: 2009-11-24 23:45:27
Autor: Moon
[NTG]
Ghost wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:hecce3$n3h$1inews.gazeta.pl...
Oppss, sorry, nie ta grupa

Ale przynajmniej wiadomo cos za jeden.

i co zrobisz z tym fantem, panie oberfuhrer?

moon

Wreszcie go poinstruowali...